Miksi naiset ja tytöt seisovat jalat ristissä?
Kommentit (17)
Itse seison kai aika usein noin, ei sillä minun kohdallani ole mitään tekemistä pissahädän kanssa. Jotenkin se vain tuntuu mukavalta asennolta seistä.
Kuvaustilanteessa ristiseisonta saa lantion näyttämään leveämmältä ja vyötärön kapeammalta. Monet julkkikset harrastavat tätä punaisella matolla.
Muista tilanteista en osaa sanoa.
Jotenkin tuntuu edelleen olevan paheksuttavaa jos tyttölapsi istuu rennosti jalat auki, vaikka housujen käyttö on ollut normaalia jo kohta vuosisadan.
Jottei häpärit hörpötä tuulessa. Voi myös olla apu inkontinenssiin.
Ne ei vielä tiedä sen näyttävän hassulta.
Yksi elämän paradokseista on se, että spagaati on yleensä helpompi naisille, mutta 99% ajasta hiostuttavat reisiään toisiaan vasten varsin hanakasti.
-Mies 28v-
Pitävät kosteuden tiukasti sisällään ettei joku imurirätti kuivaa sitä. Valmiina käyttöön hetimiten.
Kas arvauksia vaikka minkälaisia. Oikea syy on suora-alaselkä. Sellaiselle ristiseisonta tuntuu hyvältä, rennolta ja tasapainoiselta asennolta.
Siis miten voi olla jonkun mielestä mukava seisoa jalat ristissä :D Vai tuntuuko se sitten nimenomaan mukavalta siellä jalkovälissä kun seistään jalat ristissä? Minulle tulee lähinnä pissahätä mieleen.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 11:24"]
Jotenkin tuntuu edelleen olevan paheksuttavaa jos tyttölapsi istuu rennosti jalat auki, vaikka housujen käyttö on ollut normaalia jo kohta vuosisadan.
[/quote]
Tässähän kysyttiin seisomisesta ei istumisesta.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 12:00"]
Siis miten voi olla jonkun mielestä mukava seisoa jalat ristissä :D Vai tuntuuko se sitten nimenomaan mukavalta siellä jalkovälissä kun seistään jalat ristissä? Minulle tulee lähinnä pissahätä mieleen.
[/quote]
Sinulla on sitten erilainen alaselänasento. Pitääkö tästäkin mollata toisia? Jokainen seisköön miten parhaaksi tuntee. Missit voi sit seistä niin kuin on opetettu.
No meinaa pieraista niin pakko laittaa jalat yhteen tai ristiin.
Tai sitten on tulossa kuset housuun muttei vielä pääse vessaan :D
Sori, mutta nämä on minun syitä miksi seison noin joskus... Ei sen syvällisempää.