Vinkkejä naisilta naisen pokaamiseen tänä iltana?
Nyt on pakko saada naista ku edellisestä kerrasta on jo 8 kk. Tässä alkaa jo huolestua, joten menen illalla baariin ja koitan rohkaistua aloitteelliseksi ilman alkoholia. Nyt vaan vinkkejä, mikä olis hyvä aloitus johon nainen lämpenee.
Kommentit (33)
Ei niitä lesboja baarista löydä. Koita jotain kirjakerhoa.
Älä ainakaan negaa, ei toimi Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Setelin vilautus?
Lämpeniskö nainen jos vilauttausin satkun seteliä ja iskisin silmää ja hymyilen hänelle?
Juu-u, täällä tuli jo 2 vuotta täyteen ilman seksiä ja pahinta tässä on se että mä olen jopa aktiivisesti treffaillut naisia. Ei vaan sänkyyn asti pääse.
Annat ymmärtää olevasi rikas niin saat naista.
Vierailija kirjoitti:
Tee samoin kuin 8kk sitten.
No silloin tilanne oli edessäninkuin tarjottimella kun nainen pyysi minut hyttiinsä laivalla. Ei tarvinut panostaa.
Menet kuin lännenmies baariin. Luot pitkiä katseita kiinnostavaan kohteeseen ja hymyilet. Jos tulee vastakaikua, lähestyt. Ei mitään hermostunutta läppää, vaan asiaa ja huumoria. Muista kehua aidosti. Kun nainen rentoutuu, ota homma haltuusi eli kosketa vaivihkaa. Ole mies äläkä teinipoika.
Vältä alapääjuttuja, epätoivoa ja opeteltuja maneereja tai iskulauseita. Ole oma itsesi eli cool. Kyllä se siitä!
tänä iltana ei oikein sovi, koska metoo on vielä voimassa. yritä uudelleen 60 vuoden päästä
Itsevarmuus puree aina. Suhtaudu naiseen kuin suhtautuisit pikkusiskoosi: kuuntele huvittuneena hänen juttujaan, kiusoittele vähän, mutta pohjavireenä kuitenkin suhtaudut suojelevasti, etenkin jos joku muu yrittää lähestyä.
Yrität mahdollisimman montaa naista, joku lähtee varmasti. Luota vain todennäköisyyksiin, äläkä masennu jos ekat 10 nyrpistelee. Seuraava tyyppi voi olla jo valmis täyttämään kaikki toiveesi makkarin puolella.
Voit vielä parantaa saumoja yrittämällä vanhempia naisia. Alkuillasta yrität vaikka nuorempaa, jos ei käy flaksi siirryt kunnon grannyihin.
Itellä oli samanlaista yritystä noin viikko takaperin mut meni humalat vähän yli..
Kokeile speedballia.Kokaiini stimuloi kivasti ja heroiini rauhoittaa.
En lähtisi baarista kenenkään matkaan, joka ei itse juo. Mutta ehkä joku muu lähtee.
Itse luin juuri FBIn profiloija kirjoittaman Tappajan mieli, joka käsittelee sarjamurhaajien käytöstä ja psykologiaa. Koska suuri osa sarjamurhaajista kärsii miehisestä alemmuuskompleksista ja misogyniasta ja heitä ajaa takaa seksuaaliset motiivit, on heillä aika tappavan tehokkaita iskuvinkkejä myös sosiaalisesti kömpelöillä miehille. Kolme erityistä vinkkiä nousee esille: 1. Saalista taukoamatta ja pakkomielteisesti 2. Opettele tunnistamaan helposti huijattavat ja heikot uhrit( teinit, lapset, prostituoidut) 3. Opi virheistäsi ja kehitä tekniikkaasi. Kaikissa naisissa on varmasti jokin heikkous, johon iskeä. Mitä enemmän saat päänahkoja kerättyä, sitä parempi. Siksi on hyvä aloittaa varhain, mutta iäkkäämpänäkin ehtii.
Kysyt suoraan 20 naiselta heti tavattuasi. 18 jättää sinut siihen paikkaan, yksi lyö ja yksi antaa. Nopeimmin näin.
Setelin vilautus?