Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä pidät legginssien alla ?

Vierailija
24.09.2020 |

Mitä alushousuja suosit?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin vanhempana miehenä mietin, että mille se tuntuu pitää niin paljastavia housuja kuin nuo aloituksessa mainitut ovat. Kaikki muodot näkyvät kuin olisi alasti. 

Kannattaa itse kokeilla, mikäli niin kovasti mietityttää.

Vierailija
22/36 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa oikea vastaus kirjoitti:

No stringejä tietenkin!!!

Niitä on pinkit, mustat, kukalliset, violetit ja valkoiset. Sporttisemmat ja pitsisemmät versiot.

Feikki nainen vastaa näin, ei nainen 

Tolle aloittajapervolle riittää että joku koulutettu apina kirjoittelee tänne sanoja stringit ja trikoot. 

Ja tosiaan, aiheesta sen verran että itse pidän sellaisia urheilullisia jotka kuitenkin näkyvät ohuiden trikoideni kanssa liikkuessani kaduilla. Nautin siitä kun miehet riisuvat katseillaan. Toiset miehet siis, naisista niin väliksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stringithän ne siellä(kin)

Sellaiset hyvin ohuet ja läpikuultavat, upeilta tuntuvat ja nautin kun miehet näkevät että eivät näe rajoja. Ja tietävät sitten että mulla on stringit. 

Mäkin teen just noin! Kostun jo kotiovella! 

Vierailija
24/36 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siellä usein näyttää olevan selluliittia. 

Vierailija
25/36 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin vanhempana miehenä mietin, että mille se tuntuu pitää niin paljastavia housuja kuin nuo aloituksessa mainitut ovat. Kaikki muodot näkyvät kuin olisi alasti. 

Keski-ikäisenä naisena mietin, että miksi on niin kamalaa, jos muodot näkyvät. Miksi vartalon muotoja tulisi peittää? Miksi vartaloa ei saisi korostaa? Miksi ei saa näyttää, että minä olen nainen ja seksikäs?

Alkaa väsyttää tämä ylikonservatiivinen suhtautuminen naisten pukeutumiseen. Se on tietysti vastaiskua nykykulttuurin paljastavaa ja esittävää somea kohtaan, mutta voi hemmetti sentään, että kaiken peittävät housutkin pitää nykyisin tulkita yliseksikkäiksi.

Tottakai saa näyttää että on nainen ja seksikäs. Haluan vain tietää mille se naisesta tuntuu kun miehet katsovat ja kenties jäykistyvätkin. 

Vierailija
26/36 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

564 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisenä naisena mietin, että miksi on niin kamalaa, jos muodot näkyvät. Miksi vartalon muotoja tulisi peittää? Miksi vartaloa ei saisi korostaa? Miksi ei saa näyttää, että minä olen nainen ja seksikäs?

Alkaa väsyttää tämä ylikonservatiivinen suhtautuminen naisten pukeutumiseen. Se on tietysti vastaiskua nykykulttuurin paljastavaa ja esittävää somea kohtaan, mutta voi hemmetti sentään, että kaiken peittävät housutkin pitää nykyisin tulkita yliseksikkäiksi.

Tottakai saa näyttää että on nainen ja seksikäs. Haluan vain tietää mille se naisesta tuntuu kun miehet katsovat ja kenties jäykistyvätkin. 

Kultaaa, voitaisko kokeilla miltä tuntuisi mun jäykistynyt niiden stringien läpi? Jätetään ne akat sivuun nyt vain. 

Vierailija
27/36 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei sitten itelläsi ole pitkiä kalsareita kylmille ilmoille? Siltä se tuntuu, kuin lähtisit postilaatikolla käväisemään Black Horset jalassa.

Vierailija
28/36 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedo kirjoitti:

En mitään, olen seksuaalisesti vapautunut jne. Tykkään kun 12v pojat tuijottavat pilluani kaupungilla kulkiessani.

Käveletkö siis käsilläsi jalat levällään, vai miten ne sen näkee?

Vierailija
29/36 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi näyttää? Ei naisellisuus ja seksikkyys ole kiinni näyttämisestä. Päin vastoin. Epätoivoiset tyrkyt näyttävät. Puuttuu muita keinoja kommunikoida.

Peitä niin huomaat että kummasti kontaktien taso nousee. Ei koskaan tarvitse valittaa että häntäheikit hyppii perässä tai pervot kyttää. 

Jos vedän päälleni urheilutrikoot, niin minua joku saattaa katsoa. En silti koe, että olisin liian seksikkäästi pukeutunut. Olen urheilemassa.

Jos taas vedän vartalonmyötäisen mekon päälleni, mutta kaikki peittyy, minua katsotaan silti.

En siis saa pitää urheilutrikoita, en mekkoja, korkkareissa varmaan näytän hu*rahtavalta jne. Onko naisella lupa pitää ainoastaan farkkuja ja löysiä paitoja?

Ihmiset unohtavat usein myös vartalomallin merkityksen. Kerran keskustelin asiasta siskoni kanssa, joka on aina todella tyylikäs. Hänellä on sopusuhtainen ja suora vartalo. Hän ei ymmärrä, että sama vaate näyttää minun päälläni aivan erilaiselta. En voi pitää sellaisia mekkoja kuin hän. Hän tykkää korostaa vartaloaan, mutta jos minä korostan vartaloani, se menee helposti hänen ja monen muun mielestä yliseksikkääksi. Mekot ovat tästä hyviä esimerkkejä. Minulle käy mekoista vain lyhyet, vartalomyötäiset mekot tai pitkät, vartalonmyötäiset mekot. Siskolleni käy lähes kaikenlaiset mekot.

Siksi olen tullut johtopäätökseen, että pukeudun miten haluan. Pidän urheilutrikoita, sillä ne sopivat minulle oikeastaan ainoina housuina joidenkin farkkujen ja reisitaskuhousujen lisäksi.

Vierailija
30/36 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

564 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, suoraan sanottuna se ei haittaa minua yhtään, jos pitävät asian omana tietonaan. Kyllä minäkin naisena joskus kostun mukavannäköisestä miehestä.

Vierailija
31/36 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voisin sanoa, että muuten stringit on hyvä leggareiden alla, mutta kivespussille on vaikea löytää sopivaa paikkaa. Jätän ne vleensä ulkopuolelle sitten, muilla vinkkejä? 

Ja ap, sovitaan vain aika ja paikka, saat kuvailla ja kosketella. Mulla on aika kiva peppu vaikka itse sanonkin. 

Vierailija
32/36 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

564 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, suoraan sanottuna se ei haittaa minua yhtään, jos pitävät asian omana tietonaan. Kyllä minäkin naisena joskus kostun mukavannäköisestä miehestä.

Se on hyvä asia, että se ei haittaa yhtään. Sehän on luonnon oma reaktio. 

Vierailija
33/36 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tena toimii parhaiten

Vierailija
34/36 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

564 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvä asia, että se ei haittaa yhtään. Sehän on luonnon oma reaktio. 

Hei hei heii! 

Minä sulle reaktiot näyttäisin, voitais vaikka vertailla? Tai voin olla mikä sä haluat, koskettele vain mun trikoiden peittämiä stringejäni. 

Vierailija
35/36 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh.

Ei se intoilija nyt enää olekaan maisemissa. Tuntui jotenkin että meillä olisi ollut kauheasti yhteistä. Ja ajelin takapuolen sängenkin just, olisi sileää siveltävää.

Jätä kiltti yhteystietosi, olen valmis matkustamaankin!

terkuin,

"Alissa"

Vierailija
36/36 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän seksikkäitä mummoalkkareita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän