Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä pidät legginssien alla ?

Vierailija
24.09.2020 |

Mitä alushousuja suosit?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt taas tätä!

Vierailija
2/36 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuka tätä on enne mua kysynyt mutta ilmeisesti joku. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhousuja, päälle farkut. Miksi tätä pitää kysellä?

Vierailija
4/36 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et selvästikään vietä aikaasi palstalla. Täällä on trikoohullu, joka kyselee samaa asiaa joka toinen päivä.

Vastaus kysymykseesi: en minkäänlaisia, olen ilman.

Vierailija
5/36 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et selvästikään vietä aikaasi palstalla. Täällä on trikoohullu, joka kyselee samaa asiaa joka toinen päivä.

Vastaus kysymykseesi: en minkäänlaisia, olen ilman.

Mä oon täällä tosi harvoin. ap Minkä takia oot ilman?

Vierailija
6/36 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykö pitää alkkareita ?

Vierailija
7/36 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyykö pitää alkkareita ?

Eikö siinä hankaudu pimppi ikävästi jos ei ole mitään alushousuja? 

Vierailija
8/36 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringithän ne siellä(kin)

Sellaiset hyvin ohuet ja läpikuultavat, upeilta tuntuvat ja nautin kun miehet näkevät että eivät näe rajoja. Ja tietävät sitten että mulla on stringit. 

Vierailija
9/36 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoalkkarit. Mitä isommat, sitä isommat.

Vierailija
10/36 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuhaah

Vierailija
11/36 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

intiaanipäällikkö haiseva majava

Vierailija
12/36 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No stringejä tietenkin!!!

Niitä on pinkit, mustat, kukalliset, violetit ja valkoiset. Sporttisemmat ja pitsisemmät versiot.

Vierailija
13/36 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vanhempana miehenä mietin, että mille se tuntuu pitää niin paljastavia housuja kuin nuo aloituksessa mainitut ovat. Kaikki muodot näkyvät kuin olisi alasti. 

Vierailija
14/36 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää innostako trikoopervoa! Keksi nyt jotain muuta tekemistä kuin runkkaaminen, tai hae edes netistä asiaan liittyvää pårnoa niin ei tarvitse kirjoitella täällä.

Vierailija
15/36 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohitseni meni nainen rullasuksilla ja jonkaisella pyllistyksellä pinkit stringit tuli näkyviin ohuista trikoista. Itse noudatan linjaa "leggings are not pants, cover your ass" niin ei tarvitse miettiä mitä niiden alla käyttää.

Vierailija
16/36 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa oikea vastaus kirjoitti:

No stringejä tietenkin!!!

Niitä on pinkit, mustat, kukalliset, violetit ja valkoiset. Sporttisemmat ja pitsisemmät versiot.

Feikki nainen vastaa näin, ei nainen 

Vierailija
17/36 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurahousuja, tietysti

Vierailija
18/36 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin vanhempana miehenä mietin, että mille se tuntuu pitää niin paljastavia housuja kuin nuo aloituksessa mainitut ovat. Kaikki muodot näkyvät kuin olisi alasti. 

Keski-ikäisenä naisena mietin, että miksi on niin kamalaa, jos muodot näkyvät. Miksi vartalon muotoja tulisi peittää? Miksi vartaloa ei saisi korostaa? Miksi ei saa näyttää, että minä olen nainen ja seksikäs?

Alkaa väsyttää tämä ylikonservatiivinen suhtautuminen naisten pukeutumiseen. Se on tietysti vastaiskua nykykulttuurin paljastavaa ja esittävää somea kohtaan, mutta voi hemmetti sentään, että kaiken peittävät housutkin pitää nykyisin tulkita yliseksikkäiksi.

Vierailija
19/36 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mitään alla. En käytä muutenkaan. Monesta syystä

MUTTA EN KÄYTÄ LEGGINGSEJÄ HOUSUINA, vaan peffa on AINA peitettynä. Myös muiden housujen kanssa. En halua antaa pervojen katsella vapaasti.

Vierailija
20/36 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisenä naisena mietin, että miksi on niin kamalaa, jos muodot näkyvät. Miksi vartalon muotoja tulisi peittää? Miksi vartaloa ei saisi korostaa? Miksi ei saa näyttää, että minä olen nainen ja seksikäs?

Alkaa väsyttää tämä ylikonservatiivinen suhtautuminen naisten pukeutumiseen. Se on tietysti vastaiskua nykykulttuurin paljastavaa ja esittävää somea kohtaan, mutta voi hemmetti sentään, että kaiken peittävät housutkin pitää nykyisin tulkita yliseksikkäiksi.

Miksi pitäisi näyttää? Ei naisellisuus ja seksikkyys ole kiinni näyttämisestä. Päin vastoin. Epätoivoiset tyrkyt näyttävät. Puuttuu muita keinoja kommunikoida.

Peitä niin huomaat että kummasti kontaktien taso nousee. Ei koskaan tarvitse valittaa että häntäheikit hyppii perässä tai pervot kyttää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän