Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voittiko koko-suomi-leipoo-kilpailun oikea leipuri?

Vierailija
27.11.2013 |

Mun mielestä ei.

Tasaisempia onnistumisia oli sillä Mailiksella. Tämä Andershan epäonnistui monessa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mutta tiesihän tuon heti, että suosikkia suositaan.

Vierailija
2/19 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä viimeisessä tehtävässä kaikki olivat mielestäni aika tasaväkisiä, mutta joissakin aiemmissa jaksoissa on tuntunut, että Andreasta on suosittu. Olisi ollut parempi fiilis, jos hän ei olisi voittanut, niin olisin voinut todeta olleeni väärässä hänen suosikkiasemastaan.

Mutta ei tämä minun elämääni hetkauta suuntaan eikä toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voitttanut oikea henkilö. Perustehtävissä eli yllätystehtäissä ei tullut onnistumisia ja perustaitojen hallitseminen on erittäin tärkeää kun tehdään leipomo- ja konditoriatuotteita.

Eilen teki kahteen kertaan tuulihattumassan, ensimmäinen meni pieleen oli löysää.

Anders voitti omilla resepteillään joita on ollut mahdollista harjoitella ennakkoon.

Andersin suosikkiasema välittyi usean viikon ajan kotikatsomoon. Hänellä on toki silmää laittaa näyttävä ulkonäkö tuotteisiin mutta se ei yksin riitä.

Olen kondiittorin ammattitutkinnon suorittanut ja uskon omaavani jonkinlaista näkemystä aiheeseen.

ps. Andreaksen karjalanpiirakat oli järkyttävän näköisiä

Vierailija
4/19 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI voittanut,. Andersilla on ollut onnistumisia, mutta myös niitä epäonnistumisia. Mailis olisi ansainnut voiton. Tasaisen varma ja rauhallinen. Hyviä ja upeita luomuksia.

Vierailija
5/19 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin ohjelman katsomisen, kun tiputtivat sen tummahiuksisen naisen, joka koristeli kaiken tosi hienosti. Pudotus tuli yllätyksenä, kun olivat kehuneet siihen saakka.

Vierailija
6/19 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Tuo oli sellaista kosiskelua, en tosin katsonut kaikkia sarjan jaksoja. Ja mä olen siinä mielessä huono arvioimaan, että mä en tykkää kauniin näköisistä leivonnaisista. En usko, että ne on yhtä hyviä kuin vastaavat rumemman näköiset. Maun pitää ratkaista, eikä ulkonäön. Tai siis tarkoitan, että maun kustannuksella muokataan leivonnaista koreammaksi. Se on väärin.

Kisa olisi pitänyt järjestää siten, että tuomarit ei tiedä, kenen leivonnaista maistaa.

Vierailija
7/19 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisistä Andreaksen petit fourseista.

Yksi kolmesta onnistui ja se oli tartaletti.

Vadelma-suklaat ovat tosi törkeän näköisiä enkä ilkeäisi esille laittaa. Suklaapohja epätasainen ja hyytelö valuu päältä, leikkauspinnat epätasaiset.

Appelsiinisuklaapallojen mausta tuomaritkin kritisoi häntä. Lisäksi ne ovat aika kökön näköisiä, epätasaisia. 

Kaksi tuotetta pelastuu ulkonäöllisesti luonnonantimilla (pensasmustikka ja vadelma) ei suinkaan Andreaksen kädentaidoilla.

http://www.mtv.fi/ohjelmat.shtml/kotimaiset/koko_suomi_leipoo/reseptit/1807480/

10-jakso-andersin-petit-fours---katso-3-reseptia

Vierailija
8/19 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitto meni kyllä väärälle tyypille, mutta olihan tuo nähtävissä jo useamman jakson ajan. Tuomareiden lellikki. Iso miinus siis tuomareille. Hannasta pidin kovasti, mutta voiton olisin suonut Mailikselle juuri sen tasaisen varman työskentelyn vuoksi.

Ja jos tuosta ohjelmasta tehdään toinen kausi, niin voi olla, ihan vaan voi olla, että Suomesta löytyisi pätevä nainenkin tuomaroimaan kisaa.

Vierailija
9/19 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munalisää Andres sai niin kuin miehet yleensä saavat kun tekevät "naisten töitä". On se hienoo kun mies leipoo. Plaah.

Voitto olisi kuulunut Mailikselle.

Vierailija
10/19 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä! Ovatko av-mammat päässeet tosissaan syömään kilpailijoiden leipomuksia, kun tietävät, että voitto meni väärälle? :D

Minäkin olisin halunnut maistaa niitä, mutta jouduin tyytymään pelkästään katsomaan leivonnaisia telkkarista :(

Vierailija
11/19 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 10:04"]

Mitä! Ovatko av-mammat päässeet tosissaan syömään kilpailijoiden leipomuksia, kun tietävät, että voitto meni väärälle? :D

Minäkin olisin halunnut maistaa niitä, mutta jouduin tyytymään pelkästään katsomaan leivonnaisia telkkarista :(

[/quote]

Kun kerran katselit ohjelmaa, niin tiedät, että niiden leipomusten osalta jotka tuomaristo joutui arvostelemaan sokkona, ei Anders pärjännyt. Lisäksi omista resepteistä ainakin fantasiakakku Andersilta meni ihan penkin alle. Mielestäni tämä kertoo jo paljon.

Vierailija
12/19 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt puhutaan siitä mikä kuva kilpailijoista ja tuomareista välittyi kotikatsomoon.

Olen keskustellut useiden henkilöiden kanssa ohjelmasta ja Andreaksen suosikkiasema tuomarien kohtelussa on noussut esiin ei ainoastaan minun sanomana.

Täälläkin aiheesta on keskusteltu pitkin syksyä. Ei niin moni katsoja voi olla väärässä.

Siitä olen iloinen että Hanna ja Mailis olivat vilpittömän onnellisia Andreaksen voitosta. Jos Andreas olisi hävinnyt olisi nähty kenties toisenlaisia ilmeitä.

[/quote]

Vierailija
13/19 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjaan Anders ei Andreas

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 10:21"]

Nyt puhutaan siitä mikä kuva kilpailijoista ja tuomareista välittyi kotikatsomoon.

Olen keskustellut useiden henkilöiden kanssa ohjelmasta ja Andreaksen suosikkiasema tuomarien kohtelussa on noussut esiin ei ainoastaan minun sanomana.

Täälläkin aiheesta on keskusteltu pitkin syksyä. Ei niin moni katsoja voi olla väärässä.

Siitä olen iloinen että Hanna ja Mailis olivat vilpittömän onnellisia Andreaksen voitosta. Jos Andreas olisi hävinnyt olisi nähty kenties toisenlaisia ilmeitä.

[/quote]

[/quote]

Vierailija
14/19 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan Mailiksellakin epäonnistumisia..Ei kukaan ollut kisassa täydellinen.

Vierailija
15/19 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Samat fiilikset. Se mitä tuttavapiirissäni on ohjelmaa seurattu, niin tämä on tuntunut nostattavan tunteita. Koetaan, että Anders nostettiin jalustalle ainaostaan siksi että on mies. Se vaan paistoi tuomareiden naamasta ja pitkälle.

BTW, aika "mainio" lohkaisu Andersilta olisiko ollut edellisessä jaksossa, että Hanna muistuttaa häntä nuorena. Nämä ovat niitä pieniä keinoja dissata toista niin että vaikuttaa kuin kehuisi. Tai no, Anders taisi olla suomenruotsalainen joten voi selittyä silläkin nuo kököt puheet muutenkin.

Vierailija
16/19 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Totta. Kun isosta määrästä kuvamateriaalia leikataan tunnin jaksot, niin voimme varmuudella todeta Andersin nauttineen vilpillisesti tuomareiden erityissuosiosta. Kyseessä on laaja salaliitto, jossa tuomarit ja tuottaja ovat jo etukäteen valinneet Andersin voittajaksi, eikä leivonnaisten maulla sarjan aikana ollut merkitystä. Anders on myös ihmisenä täysi kusipää, kyllä sen telkkarin perusteella voi todeta. Varmaan huono aviomies ja isäkin, sääliksi käy sen vaimoa.

Vierailija
17/19 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 10:42"]

[/quote]

[/quote]

Totta. Kun isosta määrästä kuvamateriaalia leikataan tunnin jaksot, niin voimme varmuudella todeta Andersin nauttineen vilpillisesti tuomareiden erityissuosiosta. Kyseessä on laaja salaliitto, jossa tuomarit ja tuottaja ovat jo etukäteen valinneet Andersin voittajaksi, eikä leivonnaisten maulla sarjan aikana ollut merkitystä. Anders on myös ihmisenä täysi kusipää, kyllä sen telkkarin perusteella voi todeta. Varmaan huono aviomies ja isäkin, sääliksi käy sen vaimoa.

[/quote]

Nyt ei oikein sarkasmi toimi.

Eihän tämä Andersin vika ole. Joku vaan ohjelmassa menee pieleen, jos kotikatsomoihin välittyy sellainen kuva, että homma ei mene oikein. Oikeudenmukaisuuden peräänhän katsojat yleensä ovat, niin että ohjelmasta jää hyvä mieli. Eikö vaan?

Vierailija
18/19 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa tällanen epäoikeudenmukainen paska

Vierailija
19/19 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi herttinen sentään kuinka näin mitätön asia ahdistaa ihmisiä, kertoo vain sen että ei ole mitään oikeita murheita. Hyvä niin.

Mulle aiva sama kuka voitti, oli mukava ohjelma ja hyviä leipojia, joskus onnistuu ja 4joskus ei.