Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että 5v lapsi kertoo parhaan ystävänsä olevan akaattikotilonsa?

Vierailija
24.09.2020 |

Olin hoitolapsen kanssa puistossa, samaa ikäluokkaa hänkin. Siihen tuli ilmeisesti isä tyttärensä kanssa ja tytöt jutustelivat keskenään. Kavereista puhuttaessa tämä toinen tyttö sanoi "Mun paras ystävä on mun akaattikotilo *Dino"

Omalla hoitolapsella on paljon ihan ihmiskavereita ja löytyy se paras ystäväkin. Tuli jotenkin surku tämän kotilotytön puolesta :(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on varsin herttaista. Minulle tulisi tuollaisesta hyvä mieli. Rakastaa pientä lemmikkiään niin paljon, että se on ihan paras ystäväkin.

Vierailija
2/13 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytön muut kaverit varmaan puhuvat päälle ja tönivät. Turha koettaa, kotilo voittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuon ikäinen tajua ajatella parhaan ystävän määritelmää. Oma lemmikki on rakas, joten se vaan tulee mieleen vaikka kavereita olisi kuinka.

Vierailija
4/13 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki ole onneksi samanlaisia. Monen aikuisenkin paras ystävä voi olla eläin. Ei kannata sääliä toisia, etenkään kun et todellisuudessa edes tiedä asiasta mitään. Jos meidän lasten joka lauseen ottaisi vakavasti,niin johan olisi melkoista tarinaa mitä kertoa eteenpäin.

Vierailija
5/13 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oma kotilo kuuntelee ne huolet ja murheet mitä ei voi tai halua muille kertoa, ei nälvi eikä vähättele.

Vierailija
6/13 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juttelin aikoineen taistelukalallemme Mulanille omat murheeni. Äiti nauroi niille päin naamaa.

Vierailija
7/13 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lapsihan on vielä onnekas. Minä kirjoitin 6-vuotiaana ystäväni ystäväkirjaan paras ystävä-kohtaan pehmokoirani nimen...

Vierailija
8/13 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paras ystävä oli vasikka ja ihan normaali musta tuli. Vasikasta tosin tuli lehmä, joka luuli olevansa koira.

Vierailija
9/13 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun paras ystävä oli vasikka ja ihan normaali musta tuli. Vasikasta tosin tuli lehmä, joka luuli olevansa koira.

Ihana :D <3

Vierailija
10/13 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kyllä sinulla nyt on super älykäs tenava.

Vierailija
11/13 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan täysin normaalin 5-vuotiaan jutuilta. Jos olisi 15 tai 25, niin sitten vois vähän kulmakarvat kohoilla.

Vierailija
12/13 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuossa iässä tule ne mielikuvitusystävätkin. Kotilo on kuitenkin olemassa, reagoi tyttöön, ihan hyvä paras ystävä.

Vierailija
13/13 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tytön paras ystävä n. 4 vuotiaana oli roska-auton kuski... jota ei siis ollut koskaan edes tavannut. Oli siis hyvin sosiaalinen ja kavereita, mutta oli vain niin innoissaan isoista autoista. Leikki myös itse usein olevansa roska-auto Ihan normaali siitä tuli ja ei varmasti enää luule parhaan ystävän olevan tuntematon roska-auton kuljettaja.

Akaattikotilo kuulostaa minun korvaani ihan kivalta parhaalta ystävältä tuon ikäisenä. Tässä voi ehkä pohtia sitä että sanoilo lapsi innokkaasti kotilon olevan ystävänsä vai oliko sävy lannistunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme