Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työhaastattelu ja -todistukset

Vierailija
24.09.2020 |

Tuleeko huono kuva hakijasta, jos lähettää sähköpostitse työtodistukset esim. ennen haastattelua eikä tuo niitä haastatteluun?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole asianmukaista spämmätä vastaanottajan sähköpostiin todistuksia! Ne otetaan mukaan ja esitetään vasta kysyttäessä.

Vierailija
2/5 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on pyydetty lähettämään, niin sitten lähetetään. Ota alkuperäiset mukaan haastatteluun JOS ne halutaankin sitten siellä nähdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos lähettää jälkikäteen, jos haastattelija haluaisi haastattelussa nähdä ne? Todistukset eivät ole itselläni paperisena, eikä minulla ole tulostinta.

Vierailija
4/5 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos lähettää jälkikäteen, jos haastattelija haluaisi haastattelussa nähdä ne? Todistukset eivät ole itselläni paperisena, eikä minulla ole tulostinta.

Kirjastossa voi tulostaa.

Vierailija
5/5 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä voit kysyä sillä hetkellä. Itellä kerran yksi todistus oli jostain syystä jäänyt kotiin ja sovimme, että lähetän kuvan siitä, kun pääsen kotiin. Ja jos on puhelimessa sähköposti, niin voithan ne lähettää vaikka heti kysyttäessä.