Työhaastattelu ja -todistukset
Tuleeko huono kuva hakijasta, jos lähettää sähköpostitse työtodistukset esim. ennen haastattelua eikä tuo niitä haastatteluun?
Kommentit (5)
Jos ne on pyydetty lähettämään, niin sitten lähetetään. Ota alkuperäiset mukaan haastatteluun JOS ne halutaankin sitten siellä nähdä.
Entä jos lähettää jälkikäteen, jos haastattelija haluaisi haastattelussa nähdä ne? Todistukset eivät ole itselläni paperisena, eikä minulla ole tulostinta.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos lähettää jälkikäteen, jos haastattelija haluaisi haastattelussa nähdä ne? Todistukset eivät ole itselläni paperisena, eikä minulla ole tulostinta.
Kirjastossa voi tulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Tästä voit kysyä sillä hetkellä. Itellä kerran yksi todistus oli jostain syystä jäänyt kotiin ja sovimme, että lähetän kuvan siitä, kun pääsen kotiin. Ja jos on puhelimessa sähköposti, niin voithan ne lähettää vaikka heti kysyttäessä.
No ei todellakaan ole asianmukaista spämmätä vastaanottajan sähköpostiin todistuksia! Ne otetaan mukaan ja esitetään vasta kysyttäessä.