Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut että seurani ei kiinnosta

Vierailija
24.09.2020 |

Edes sukulaisia. Vanhuksia yritin pyytää käymään ja sanoin että voin hakea että ei tarvitse ajaa niin ei tulla kun meillä on niin kiire. Meillä on sitä ja tätä ja tuota.

Kun sitten kuitenkin ajavat jalkahoitoon 70km päähän niin eivät voi tulla täällä käymään. Oon kyllästynyt kysymään enään ketään kylään kun ei ihmisiä kiinnosta.

Huoh.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päätin jo kauan sitten että parempi olla yksin kuin sellaisten ihmisten kanssa joita kiinnostaa käyttää vain hyväksi palveluksia ajatellen.

Esim. kaveri ottaa puolen vuoden hiljaisuuden kuluttua yhteyttä kysymällä mitä kuuluu ja heti seuraavassa viestissä pyytää apua huoltamaan autoa. Huh huh, onko vähän läpinäkyvää.

Vierailija
2/4 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta minunkaan seura. Olen tosin melko tylsä ihminen niin ei ihmekään, ei minusta ole viihdykettä kellekkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tiedän tunteen. Kanssani halutaan kahvitella puolen vuoden välein, ja silloin suoltaen jakaa elämää, johon olen täysin ulkopuolinen. Minä en enää halua sellaista.

Vierailija
4/4 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minuun otetaan yhteyttä vai kun ammattiini liittyvää osaamista tarvitaan, ja mieluiten ilmaiseksi tai ainakin melkein. En minä siitä pahastu, hyvä että muistetaan edes silloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi