Mitä teette syyslomalla?
Pohdittu syysloman vaihtoehtoja. Uuden äärellä, kun aina aiemmin käyty ulkomailla. Hyviä ideoita? Mitä teette muut?
Kommentit (11)
Kenellä muulla on syysloma kuin koululaisilla ja opettajilla? Aika harvalla kuitenkaan on mitään syyslomaa.
Minä säästän yhden kesälomaviikon syyslomalle. Tänä vuonna olen lasten kanssa kotona sen viikon, tehdään jotain pieniä päiväreissuja ja retkiä, ei sen kummempaa.
Päätin pitää jouluna kolmisen viikkoa lomaa, joten en pidä sitä lokakuussa, kun on usein tosi möllit ilmat ja rumaa lapissakin. Jouluna lähdemme taas lappiin pariksi viikoksi. Lapset pitävät loman ja nukkuvat varmaan puoleen päivään vähintään joka päivä.
T. Yrittäjä
Vierailija kirjoitti:
Olen humalassa siihen asti että lapsi kotiutuu.
Lapsiraukka.
Yleensä 8lemme olleet syysloman etelässä. Tänä vuonna olemme kotona, käymme mökillä saaristossa. Nautin kotoilusta, odotan lomaa innolla.
Vuokraamme irtiottoa varten matkailuauton. Kierrämme koronaturvallisesti ilmaisia ulkonähtävyyksiä. Kokkaamme ja ruokailemme autossa. Pitäisi olla turvallista tekemistä ja maisemat vaihtuu:)
Teini viettää aikaa kotona (ja ehkä kavereiden kanssa edes välillä) ja me vanhemmat olemme töissä.
Vielä on "kesälomakin" kesken, kun työnantaja viisaudessaan kielsi lomien pitämisen alkukesänä.
Aikuisilla ei ole syyslomaa, ei ole koskaan ollutkaan. Aikuiset on töissä.