Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

14-vuotias poikani tuli kännissä kotiin

Vierailija
26.11.2013 |

Neljätoistavuotias poikani meni eilen kaverilleen. Keskiyöllä tuli sitten kotiin kännissä. Haisi ihan kamalasti alkoholille, ja oksensi heti ensitöikseen eteiseen. Sillä oli housutkin ihan märät. Komensin sen heti pesulle. Meni sitten nukkumaan, heräsi vasta tänään. Mitä minun pitäisi sanoa pojalle?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 19:48"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 19:21"]

Oliko tämä yllätys sulle? Oliko eka kerta? Onko ollut jo aavistus, että näi käy ehkäpä pian?

Jos tämä oli vähän odotettavissa, niin ls peliin. Jos täysin odottamatonta, niin rauhallista keskustelua, ei ehkä täysillä heti, mutta piakkoin.

Millainen sun lapsi on noin yleensä? Siitä kyllä riippuu paljon.

[/quote]

Siis ihanko tosissaan tämä tyyppi tässä heittää heti lastensuojelua kehiin, kun teini tekee jotain hölmöä ? Ihan oikeesti, eikai sitä lastensuojelua nykyään hälytetä joka asiassa apuun ?

[/quote]

Lue ajatuksella uudestaa, ehkä löydät pointin. ELi ei, tämä tyyppi ei ole ekana soittamassa lastensuojeluun... huoh.

Vierailija
22/35 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi me olemme muslimiperhe ja meidän 14-vuotias poika ei juo alkoholia koska on muslimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin juonut alkoholia kuin ottanut huumeita!

Vierailija
24/35 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei käynyt pahemmin. Meidän tytär kännissä ollessaan oli harrastanut seksiä, ja niin hänestä tuli teiniäiti (ikä 15).

Vierailija
25/35 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 20:05"]

Mielummin juonut alkoholia kuin ottanut huumeita!

[/quote]

Mieluiten ei kumpaakaan.

Vierailija
26/35 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 19:30"]

Pääasia että tuli kotiin.

[/quote]

Vierailija
27/35 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 20:17"]

Onneksi ei käynyt pahemmin. Meidän tytär kännissä ollessaan oli harrastanut seksiä, ja niin hänestä tuli teiniäiti (ikä 15).

[/quote]

Ja tämä ei koske vain tyttöjä, samalla jostain pojasta oli tullut (teini?)isä.

Vierailija
28/35 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan ymmärrä kotiaresteja. Siis mitä niistä oikeesti oppii? Eikö vois keksiä muuta fiksumpaa rangaistusta? Aresteista karkaillaan, arestin aikana ollaan ihan hirveällä tuulella kokoajan.

Vierailija
29/35 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikaha tekee synninpäästöt samalla! Asia maininki!

Vierailija
30/35 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 raipaniskua. Sitten jalkapuuhun kirkon eteen kaiken kansan pilkattavaksi ja kivitettäväksi. Lopuksi kirveella kädet poikki ranteiden kohdalta, jotta ei pysty enää juomaan.

Missä maailmassa te mammat oikein elätte?

Vierailija
31/35 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksykää äidit, että nuoret juo! Mä vetäsin ekat kännit 13v kummitätini perheen ja oman perheen kanssa. Oli äidillä nauramista kun oksensin 30 kaljan jälkeen ja hän piteli minua vessassa hiuksista kiinni kun okseksin. 

Paljon parempi vaihto ehto se kun se, että olisin ollut jossain kylällä sammuneena ja ilman kavereita. Ehkä jopa raiskattuna ja alkoholimyrkytyksen kanssa.

Toinen totuus on se, että nuoret hankkii ne juotavat jostain. Pahimassa tapauksessa menevät tekemään jotain omia sekoituksiaan, ottavat netistä ohjeet ja juovat sen. Kaverini teki kerran kiljua. Raakaa kiljua, meni ja joi. Sammui muutaman hörpyn jälkeen eikä ollut mukavaa katseltavaa. 

Ole helvetin iloinen siitä, että poikasi hörppii kaljaa eikä käytä huumeita. Vaikka se pahallta tuntuukin mutta totuus on vain se, että poikasi kasvaa ja ei vietä enää sinun äidin kanssa aikaa vaan jahtaa tyttöjä ja vetää kännejä bileissä. Niin kauan kun poikasi pitää näppinsä erossa huumeista niin ole helvetin iloinen. 

Olen nähnyt 5 ihmisen menettevän elämänsä huumeille. Muutama jo kuollut. Yhden jonka olen tuntenut 14 vuotta. Sitä sä et halua nähdä, kun poikasi vajoaa huumeisiin. Anna hänen juoda ne kaljat täi juota hänelle 30 kaljaa niin varmaan juomatta sen jälkeen kun on paha olo niin vähän aikaa!

Vierailija
32/35 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy, mutta tunnustan, että me ryypättin hyvin useinkin 14 vuotiaana. Silloin oli olevinaan niin aikuinen että...Naiminen tuli 1-2v myöhemmin arkipäiväiseksi.

Vierailija
33/35 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 12:36"]

Hyväksykää äidit, että nuoret juo! Mä vetäsin ekat kännit 13v kummitätini perheen ja oman perheen kanssa. Oli äidillä nauramista kun oksensin 30 kaljan jälkeen ja hän piteli minua vessassa hiuksista kiinni kun okseksin. 

[/quote]

13 vuotiaana joit 30 kaljaa...HAhahahahaaaaa niin varmaan...tai jos siinä meni 2 vuorokautta niin ehkä joku voi uskoa.

Vierailija
34/35 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no hehehehehhe hauskaa. Hei älkää ottako kaikkea tosissanne. Olen nainen enkä jua kaljaa:D Mutta siis tarkoitin, että join liikaa. Ja siis todella paljon liikaa! 

Vierailija
35/35 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin pitää vanhempien tietenkin reagoida, mutta fakta on se, että yläasteikäiset juovat. Ei kaikki, mutta erittäin moni. Reagoi niin, että uskaltaa seuraavallakin kerralla tulla kotiin. (Ei takuulla ollut viimeinen kerta)