Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sauli on minun presidenttini

Vierailija
23.09.2020 |

https://www.is.fi/politiikka/art-2000006646099.html

Tasavallan presidentti Sauli Niinistö tuomitsi Vantaan Kytöpuiston koulussa tapahtuneen 11-vuotiaan lapsen pahoinpitelyn.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuominnut yhtään enempää kuin mitä Li Andersson teki. Eikä olisi sanonut mitään ellei iso toimittajajoukko olisi sitä julkisesti YK tiedotustilausuudessa kysynyt. Ja harvinaisen typerää jokaisen poliitikon yksitellen laukoa kommentteja tähän, kyllä opetusministerin lausunto riittää koska hänen toinialaan kuuluu.

Vierailija
2/23 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauli on minunkin presidenttini 🇫🇮💙🤍💙

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinivalkoinen sydän

Vierailija
4/23 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on munkin❤️❤️❤️

Vierailija
5/23 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuominnut yhtään enempää kuin mitä Li Andersson teki. Eikä olisi sanonut mitään ellei iso toimittajajoukko olisi sitä julkisesti YK tiedotustilausuudessa kysynyt. Ja harvinaisen typerää jokaisen poliitikon yksitellen laukoa kommentteja tähän, kyllä opetusministerin lausunto riittää koska hänen toinialaan kuuluu.

Semmoinen silakka siellä. Sinua ei kukaan ota vakavasti eikä sinun Li Anderssonia

Vierailija
6/23 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs opetusministeri on sitten sanonut?

Vierailija
7/23 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on munkin❤️❤️❤️

Kiitos T. Ap

Vierailija
8/23 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole kaikkien kansalaisten pressa, en ainakaan tiedä että osalla ihmisistä olisi joku toinen presidentti.

Vierailija
9/23 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaus IS : ” – Jos mennään Vantaan tilanteeseen, niin ikävä kyllä, siinä kiusaaminen on edennyt fyysisen pahoinpitelyn asteelle, siis rikokseksi. Nuorenkin ihmisen pitäisi kyetä itselleen vastaamaan, miksi teen pahaa toiselle, ymmärtää se, että ei siitä ainakaan itse mitään hyödy.”

Opettele lukemaan!

Vierailija
10/23 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavo Väyrynen on minun presidenttini, vaikkei koskaan saanutkaan virallista nimitystä.

Vierailija
11/23 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä Sauli menee hukkaan presidenttinä.

Kun olisi nyt pääministerinä tuon tytön paikalla niin olisi eri meno. Presidentillä ei ole Suomessa valtaa, siksi Salen kaltainen menee pressana hukkaan.

Vierailija
12/23 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole yhtään hyvää ehdokasta seuraavaksi presidentiksi. Ei ketään. Iloitaan nyt niin kauan, kun Sauli on presidentti!

Vierailija
13/23 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun presidenttini.

Joissain asioissa on toki hyvä, mutta joissain asioissa ei sinne päinkään.

Vierailija
14/23 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮

Vierailija
15/23 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahne paska, vain ja ainoastaan miellyttävän julkisuuskuvan perässä. Sanoo niitä asioita, joita suurin osa haluaa kuulla. Mutta on se sentään vähän parempi kuin Mariini.

Vierailija
16/23 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sinä omi. Kyllä se on koko Suomen presidentti jos et tiennyt.

Vierailija
17/23 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on kaikesta pulaa paitsi hyvistä presidenteistä tai ehdokkaista.

Tietenkin kaikki tuomitsevat tuollaisen käytöksen ja varsinkin poliittisten toimijoiden kuuluu varsinkin niin tehdä, mutta mitä sitten, ei yhtikäs mitään sama touhu vain jatkuu.

Sitten joku Sauli  tai Li saavat aikanaan "tuomittavakseen" jonkun väkivaltaisen kouluampumisen ihmettelevät mistä moinen väkivalta kumpuaa tms. Uskon kuitenkin, että Li  on se joka oikeasti yrittää ja varmasti pystyykin vaikuttamaan asiaan hänellä on tahtotilat toiminta kohdillaan valtuuksiakin. Salen höpinät ovat ihan asiaa, mutta unohtuvat samoin tein kun kansa kääntää hänen jaarituksiltaan salkkareille.

Vierailija
18/23 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump on minun presidenttini. Sale on yhdentekevä.

Vierailija
19/23 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trump on minun presidenttini. Sale on yhdentekevä.

Tykkäätkö Kim jong unista?

Vierailija
20/23 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä mun pahoinpidellyn pojan polkupyörä on? Ai ei ole tulossa? Ei varmaankaan Vantaan uhrillekaan? Kiitos Sauli kuitenkin että Valtteri sai pyöränsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme