Onko teidän miesten tuoksu hyvä vai kuvottava?
Olen sinkkumies ja haisen pahalta . Onko mahdollisuutta parisuhteeseen??
Kommentit (21)
Ei, paitsi henkilön kanssa, jonka mielestä tuoksut hyvältä. Jos haiset pahalta omaankin nenääsi, käy suihkussa (jatkossa jo paljon aiemmin).
Miltä sä sitten tuoksut? Sipulihieltä?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä . mielestäni haisen pahalta , mutta ex sanoi etten, mutta useasti ihmiset ympärillä käyttäytyy niin kuin haisisin pahalta.
Ei omaa hajuaan voi haistaa ellei ole likainen. Käy suihkussa, pese itsesi kunnolla. Erityisesti hiukset, kainalot, perse ja jalat.
Mun mies tuoksuu seksikkäältä ❤️ ihana miehekäs haju joka pistää jalat alta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä . mielestäni haisen pahalta , mutta ex sanoi etten, mutta useasti ihmiset ympärillä käyttäytyy niin kuin haisisin pahalta.
Käytkö päivittäin suihkussa ja vaihdatko puhtaat vaatteet samalla?
Vierailija kirjoitti:
Ei omaa hajuaan voi haistaa ellei ole likainen. Käy suihkussa, pese itsesi kunnolla. Erityisesti hiukset, kainalot, perse ja jalat.
noin teen joka aamu ja ilta. lisäksi kävin lääkärissä , mutta sanoi ettei itse haista ja suositteli jotain tehokasta deodoranttia.
Mene näyttämään nokkaasi lääkärille. Polyypit nenässä haisevat (eivät muille).
Jospa se vika on toisten sieraimissa.
Tämä on hyvä kysymys. Itselleni hygienia on tärkeätä. Eräs kokemus jätti niin pahan jäljen, että olen ollut sinkkuna 15 vuotta. Mies haisi niin pahalta, että sitä ei voi ymmärtää. Se oli jotain hiivan/ eltaantuneen hien/ jonkin oudon löyhkän sekoitukselta, että ajattelen kaikkien miesten löyhkäävän samalta. Se lemu ei lähde koskaan pois mielestäni. Yhdistän löyhkän miehiin, joten pysyttelen kaukana heistä.
Käy suihkussa usemapi kerta viikossa (pese kainalot, peppu, jalat ja intiimialue joka päivä) ja laita päälle aina puhtaat vaatteet. Vaihda sukat ja kalsarit päivittäin. Jos kotisi on likainen niin sekin haju tarttuu herkästi. Pese likaiset vaatteet ja pese muös asuntoasi.
Muista myös hammaspesu 2-3xpäivässä ja käytä hammaslankaa. Paha hengitys voi haista jo kauas. Jos hampaat ovat huonossa kunnossa tai löytyy hammaskiveä, käy hammaslääkärillä ja suuhygienistillä korjaamassa tilanne.
Jos näillä ohjeilla haiset edelleen on vika oltava ruokavaliossa tai sitten olet sairas, joten se kannattaa tsekata. Jos sekin kunnossa, on haisemisesi sinun korvien välissä.
Mitä tulee taasen sitten likaiseen hajuun eroon vs. siihen ominaistuoksuun minkä naiset kokee hyvänä biologian kannalta niin siihen et jälkimmäiseen et voi vaikuttaa.
Hävetkää te vassarinpaskat, jotka tuota Vantaan uhria syyllistätte ja tekijöitä puolustelette! Teillä on verta käsissänne!
Mitäs sitten sanotte kun uhri onkin oma lapsenne?
Geneettinen samankaltaisuus saa miehen haisemaan pahalta naisen nenään, joten löytyy se sinullekin joku jolle tuoksut pelkälle seksille ja intohimolle, huolimatta siitä vaikka haisisit pahalle.
Ruokavalio vaikuttaa.
Pesuaine ja vaatteet... jos ne seisoo kaapissa, niin ne haisee kaapille.
Pese vaatteet sensitive pesuaineilla.
Pese hampaat aamuin illoin. Käy poistattamassa hammaskivu ja hoida ientulehdus... käy siis hamppiksessa.
Syö hyvin. En tiedä mitkä ruoka-aineet tekee hakua, mutta niitä on.
Aloita noista.
Ja vanha viinahan haisee. Samoin muutkin päihteet. Pukkaa ihosta ja hengityksestä läpi.
Kämpässä hometta, tarttuu ikävästi haju vaatteisiin!
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvä kysymys. Itselleni hygienia on tärkeätä. Eräs kokemus jätti niin pahan jäljen, että olen ollut sinkkuna 15 vuotta. Mies haisi niin pahalta, että sitä ei voi ymmärtää. Se oli jotain hiivan/ eltaantuneen hien/ jonkin oudon löyhkän sekoitukselta, että ajattelen kaikkien miesten löyhkäävän samalta. Se lemu ei lähde koskaan pois mielestäni. Yhdistän löyhkän miehiin, joten pysyttelen kaukana heistä.
Oot varmaan hajuherkkä, mutta muutenkin yliherkkä ja kenties et niin hirveästi miehistä kiinnostunut.
Mun mies haisi alussa ja ihmettelin, mikä se oli.... niin se oli ne vaatteet. Seisoneet kaapissa liian kauan.
Kuoriutui ajanmyötä hyväntuoksuinen mies.
Myös tunkkaiseksi "pestyt" vaatteet on karseat. Pyykkiä riittävän vähän koneeseen, pyykit kuivumaan raikkaaseen paikkaan eikä liian päällekäin. Töömiehet haisee usein tästä syystä pahalle....
Mun mies tuoksuu ihanalta. Ihan kuin vauvalta.