Olen kai bi
Hmm... olen miettinyt jo pidemmän aikaa, että olen biseksuaali. Nyt se sittenviimmein ratkesi. Olen ihastunut samaan sukupuoleen. Se on ihan basic rakkautta. En kuitenkaan pysty pois sulkea ajatusta mennä vastakkaisen sukupuolen kanssa vaikka naimisiin. Äiti ja iskä eivät todennäköisesti tykkää ajatuksesta, joten en tiedä miten tämän kertoa heille. Kokemuksia? Vinkkejä?
Kommentit (9)
Minä olen ba ja ihastynyt lyhtypylvääseen. En ole vielä uskaltanut tulla kaapista täysin. Haluisin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on niin lyhyt, ettei kannata miettiä, että mitä muut ajattelevat!! Itse olen kanssa ihastunut naiseen..
Aika usein kuitenkin elämässä kannattaa kuitenkin ottaa myös huomioon myös muiden ihmisten näkemykset. Ne omat tuntemukset kun hyvin usein vie ojan pohjalle.
Jos minun nuoruudessa olisi kohkattu jostain bi ja muu sukupuolista niin olisin varmaan tietyssä epävarmuudesssni luullut minäkin vaikka mitä.
Onneksi silloin ei kohkattu ja sai rauhassa kasvaa ja kypsyä.
N45 heteronkahden lapsen äiti ja naimisissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on niin lyhyt, ettei kannata miettiä, että mitä muut ajattelevat!! Itse olen kanssa ihastunut naiseen..
Aika usein kuitenkin elämässä kannattaa kuitenkin ottaa myös huomioon myös muiden ihmisten näkemykset. Ne omat tuntemukset kun hyvin usein vie ojan pohjalle.
Hoh hoijaa.. Oma intuutio on, se tärkein, eikä toisten neuvot, koska nehän ne vievät ojan pohjalle!!!! Itseä varten eletään, eikä mitä muut tahtovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo no minä oon ottanut muut huomioon itseni kustannuksella. Uskova suku ei hyväksy seksuaalivähemmistöjä joten olen elänyt kulissielämää ja ollut onneton ja traumatisoitunut. Että suosittelen kyllä elämään omana aitona itsenäsi. Muilla ei ole oikeutta tuomita.
Vierailija kirjoitti:
Jos minun nuoruudessa olisi kohkattu jostain bi ja muu sukupuolista niin olisin varmaan tietyssä epävarmuudesssni luullut minäkin vaikka mitä.
Onneksi silloin ei kohkattu ja sai rauhassa kasvaa ja kypsyä.N45 heteronkahden lapsen äiti ja naimisissa
Kyllä biseksuaaleista kohkattiin jo 70-luvulla. Minkä sille voi, jos olet tynnyrissä kasvanut.
Tulet huomaamaan, että maailma ei siedä biseksuaaleja. Eivät heterot eivätkä sen kummemmin homot. Itse yleensä valehtelen olevani jompaa kumpaa riippuen kumppanin sukupuolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että koska vanhemmilla on rajoittunut käsityskyky niin ap:n pitäisi olla rakastamatta?
Huhhuijjaa, jos sun vanhempas olisi loukkaantunut siitä että sinä olet hetero, olisit varmaan mennyt homon kanssa naimisiin? Ihan vaan etteivät vanhempasi pahastu?