Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten edetä tapailussa "seuraavalle asteelle"?

Vierailija
25.11.2013 |

Olen tapaillut yhtä miestä, ollaan käyty jo muutamilla treffeillä. Aina on ollut tosi mukavaa, mutta mitään ei ole tapahtunut. Ei siis olla oltu kummankaan kotona.. Ollaan käyty leffassa, kaljalla, syömässä jne. Ajattelin ehdottaa seuraavaa tapaamista. Mutta missä? Yleensä oon tottunut siihen, että jos joku mies on kiinnostunut niin se tekee aloitteen (ottaa kädestä kiinni tms). Itse en ole ollenkaan julkisella paikalla kuhertelija, enkä usko miehenkään olevan. Onko epäsopivaa, jos ehdottaisin jotain kokkausta, leffan katsomista kotona tms?

Tämä ei sen sijaan oo tehnyt mitään aloitetta oikeen minkään "edistymisen" suhteen. En usko, että lähtisi kanssani ulos tai juttelisi mulle joka päivä koneella jos se ei olisi yhtään kiinnostunut. Oon kysynyt siltä, et haluaako nähdä joku päivä tai jotain ja hän vastas siihen myöntävästi.

En vaan osaa tehdä aloitetta. Jos nyt näkisin miestä ja menisin vaikka nyt sitten sen luo, pettyisin varmaan jos mitään ei tapahtuisi. Kyseessä olis kuitenkin jo neljännet treffit.. Miten siis tehdä aloite?

Kuulostan varmaan todella toivottomalta, mutta itse en ole joutunut koskaan tekemään aloitetta näissä asioissa, siis viemään juttua seuraavalle tasolle..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No leffankatselua voi ehdottaa musta ihan suoraankin.

Tai jos suorat ehdotukset tuntuu hankalilta niin voittehan ensin jutella leffoista ja sitten toteat että btw. olisko kiva katsoa se ja se leffa josta oli puhetta..

Ei kai toi nyt niin hankalaa ole?:)

Vierailija
2/4 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut erästä miestä puoli vuotta. Itse teen lähes aina aloitteen. Kysyn vain mitä suunnitelmia hänellä on vaikka illaksi. Siitä se sitten lähtee :) Ajasta riippuen ollaan käyty kahvilla,kaljalla,kavereilla tai ihan vain oltu kotona ja vietetty laatuaikaa. Muistaakseni ekaa kertaa olin hänen luonaan nopeasti kahvilla vain. Myöhemmin olikin helpompi kysyä leffaseuraa illaksi tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 00:30"]

Olen tapaillut erästä miestä puoli vuotta. Itse teen lähes aina aloitteen. Kysyn vain mitä suunnitelmia hänellä on vaikka illaksi. Siitä se sitten lähtee :) Ajasta riippuen ollaan käyty kahvilla,kaljalla,kavereilla tai ihan vain oltu kotona ja vietetty laatuaikaa. Muistaakseni ekaa kertaa olin hänen luonaan nopeasti kahvilla vain. Myöhemmin olikin helpompi kysyä leffaseuraa illaksi tms.

[/quote]
Mutta kumpi teki sitten ton "romanttisen" aloitteen? Uskon, et pystyn kyl kysymään vaikka sitten leffan kattomista sen luona tms. En vaan osaa tehdä aloitetta seksin suhteen, siis "ekan kerran" suhteen. Mietin vaan, tuleekohan tuo mies tekemään aloitetta koskaan.. On tosi varovainen, sillä todella hankalia naiskokemuksia ennen mua (mullakin kyllä vaikea eksähistoria jne), eikä varmasti luota helposti. Ymmärrän sen kyllä täysin, ettei oo heti luottamassa.. Pelkään, että pelästytän sen jotenkin pois jos alan ottamaan kädestä kiinni tms. Apua, kuulostan ihan teinille tai jotain :D. Aina ennen miehet nää hommat hoitaneet just viimeistään neljänsillä treffeillä tms..

Vierailija
4/4 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yleensä mies on se aloitteen tekevä osapuoli, hän voi ehkä vähän säikähtää aloitteellisuuttasi mutta jos häntä todella kiinnostaa niin hän kyllä suostuu. Useinhan on niin, että mies saa olla koko ajan epävarma siitä, että onko nainen kiinnostunut. Nyt kun avaat pelin, saat ainakin varmasti vastauksen.

Itse olen tehnyt niin, että muutaman kerran jälkeen olen vain jättänyt tekemättä aloitteita jos kiinnostus ei ole kasvanut. Kyllä se toinen ymmärtää, että jos ei ota yhteyttä niin ei kiinnosta. Miehellä ei oikeastaan ole muuta vaihtoehtoa, kun suostua ( kiinnostunut) tai sitten sanoa suoraan, että ei ehkä ole hyvä ajatus. Suomalaisille tyypillinen vehtaaminen jää välistä.

- Mies 24v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi