Olen jättänyt autoilun lähes kokonaan rattiraivon takia
Mulla menee heti hermo ratissa. Aina joku hidastelee tai ei osaa liikennesääntöjä. Kiertoliittymät saa mulla savun nousemaan korvista kun jengi ei vttu tajuu. Kilpailen kokoajan jonon ekasta paikasta ja kisaan kaikissa valoissa. Otan turhia riskejä ja äänimerkki on kovassa käytössä kansainvälisestä käsimerkistä puhumattakaan. En tiedä mikä moodi mussa kytkeytyy päälle kun istun ratin taakse, mutta olen saanut siitä tarpeekseni. Pieni raivotar nostaa päätään jopa silloin kun istun pelkääjän paikalla, mut mieheni on siihen tottunut eikä välitä. Hemmetin noloakin tää on. Nuoret kundit tulee kiihdytyskisoihin siihen viereiselle kaistalle, mut sit kun ne huomaa et ratin takana istuu 45v nainen, niin ne repeää nauramaan. No sinne viivoille ne kyl jääkin, mut silti ☹️
Kommentit (6)
Mullakin menee hermo samoissa asioissa. Varmaan ihan normi olotila kun huonoja autoilijoita on ihan liikaa
Hyvä että yksi kahjo vähemmän ratissa. Vielä kun useampi tajuaisi tehdä samoin niin aina parempi.
Ovatko ihmiset jotenkin tyhmempiä kuin ennen? Onko tapahtunut joku yhtäkkinen ääliömäisyyden nousu? Onko juomavedessä lyijyä kun niin iso osa postaajista on ihan vajaita?
Vierailija kirjoitti:
Ovatko ihmiset jotenkin tyhmempiä kuin ennen? Onko tapahtunut joku yhtäkkinen ääliömäisyyden nousu? Onko juomavedessä lyijyä kun niin iso osa postaajista on ihan vajaita?
Te itse
Hyvä kaikille.