te kenen mies ei tee kotitöitä
kuinka te ite jaksatte? meinasin tänää tilata siivousfirman mutten raaskinutkaan........
Kommentit (30)
Siivotaan lasten kanssa, tosin oon opettaja 23 opetustunnilla ja mies johtajana pk vientifirmassa niin ei se oo kotonakaan kun pari iltaa/yötä ja viikonloput viikossa
Meillä käy siivooja. Meillä on parempaakin tekemistä kuin siivoaminen.
Saako taas kerran kysyä että miksi kukaan on sellaisen miehen kanssa? Sen verran pitäis olla omanarvontuntoa ettei ole kenenkään kotipiikana (jos kumpikin kokopäivätöissä). Enkä kyllä suostuis siihen vaikka itse olisin lomalla/työttömänä tms.
Melko hyvin. Mieluummin annan miehen olla illat lasten kanssa, itse kun oon jo päivät ehtinyt olla niiden kanssa. Silläaikaa sitten mä siivoan sun muuta, itseasiassa jopa nautin kun saan jotain tehdä rauhassa, vaikka sit siivota.
Olen "kotirouva". Mies käy töissä, huoltaa autot ja tietokoneet. Hoitaa lasten hoitamiset yhdessä kanssani silloin, kun on kotona. Minä teen pääsääntöisesti kaiken talon sisällä, kaiken siivoamisen ja pesemisen, pyykkäämisen. Ulkohommista ne, joista tykkään. Mies tekee kolaamiset.
Työnjako suosii hiukan nmiestä, mutta jaksamme ihan hyvin näin. Tykkään touhuta, hän ei.
kuinkahan kallista se on? meillä n.60m2.
joo pieni on mutta 100 muutaki asiaa mun niskoilla
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 17:13"]
Saako taas kerran kysyä että miksi kukaan on sellaisen miehen kanssa? Sen verran pitäis olla omanarvontuntoa ettei ole kenenkään kotipiikana (jos kumpikin kokopäivätöissä). Enkä kyllä suostuis siihen vaikka itse olisin lomalla/työttömänä tms.
[/quote]
Jep, tällaisen suhteen kerran kokeneena EI IKINÄ ENÄÄ.
joo eroa miettiny mutta se ei tule kuuloonkaan!
yritän olla katkeroitumatta..
mies halus lapsia mutta ei olekkaan valmis niitä hoitamaan ja huoltamaan.
omakotitaloa mietitty, sano siihen et mitenköhä jaksat sen siivota ku nytkään et jaksa..huoh. ku ei ymmärrä niin ei ymmärrä.
syytän anoppia kun passannu pilalle....
ois pitäny aikoinaan seurustella pidempään ym.. oltaskohan yhteen ees sillon menty:D oivoi. ei jaksais aina syytellä itseään, mitäs menit naimisiin ymym..
mies käy siis töissä ja oon lasten kaa kotona.
huomenna taas terapeutille vuodattamaan<3
ap
Pistä nyt edes ne terapiarahat siihen siivoojaan, se auttaa varmaan enemmän kuin se että valitat sille terapeutille ettei mies tee mitään. On varmaan halvempaakin.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 18:14"]
ap
[/quote]
Tämähän se yleisin syy tuppaa olemaan. Av-mammat! Lapsille imuri käteen jo pienenä!
Hyvin. Ulkoistin miehen elämästäni jo ajat sitten. Nyt teen kaiken itse mutta ei vituta yhtään toisin kuin silloin kun toinen ei ottanut vastuuta mistään.
Käyn töissä kolmena päivänä viikossa. Hyvin jää aikaa siivoilla. Viikonloput voidaan sitten viettää ihan vapaalla ilman kotihommia.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 18:56"]
Käyn töissä kolmena päivänä viikossa. Hyvin jää aikaa siivoilla. Viikonloput voidaan sitten viettää ihan vapaalla ilman kotihommia.
[/quote]
Täysin sama tilanne mullakin. Jos pitäisi täyttä päivää tehdä, hankkisin kyllä siivouksen firmasta ja ruoat pakastealtaasta.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 18:56"]
[/quote]
Tingit omasta työnteostasi, että voit olla kotipiika? No mikäs siinä, jos tykkää.
En jaksanut vaan erosin.
Tällä hetkellä mies työtön, joten hän tekee kotityöt, jotain suursiivouksia tehdään yhdessä ja mä teen yleensä viikonlopun ruoat.
Kunhan mies saa töitä, tehdään taas kotityöt sen mukaan miten kukin ehtii ja jaksaa.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 18:22"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 18:14"]
ap
[/quote]
Tämähän se yleisin syy tuppaa olemaan. Av-mammat! Lapsille imuri käteen jo pienenä!
[/quote]
Nimenomaan, oli lapsi sitten tyttö tai poika! Tuntuu, että se imuri löytää kyllä tyttöjen käteen useimmiten...
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 17:14"]
Melko hyvin. Mieluummin annan miehen olla illat lasten kanssa, itse kun oon jo päivät ehtinyt olla niiden kanssa. Silläaikaa sitten mä siivoan sun muuta, itseasiassa jopa nautin kun saan jotain tehdä rauhassa, vaikka sit siivota.
[/quote]
Meillä kotityöt menee tasan mutta toi kuulostaa ihan hyvältä myös! Monen kohdalla homma taitaa harmi kyllä mennä niin että mies menee töitten jälkeen harrastuksiinsa tai lösähtää sohvalle netin tai töllön ääreen. :/
Meillä ei ole lapsia, joten jaksan ihan hyvin. Mies tekee ruuat ja minä hoidan kaiken muun mielelläni. Vien joskus lakanat pesulaan ihan omaksi ilokseni, vaikka tykkäänkin silittämisestä.
Tilaa ihmeessä siivooja jos siltä tuntuu. Turha ottaa stressiä tollasesta!