Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi asuntotarkastuksen aikana ei saa olla paikalla?

Vierailija
23.09.2020 |

Ilmoituksen mukaan jos on paikalla niin pitää tarkastuksen ajaksi mennä pois. Miksi ei saisi puuhailla omiaan taustalla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miksi ei saisi olla paikalla, enkä minä ainakaan kyseiselle käskylle antaisi palaneen puupennin arvoa. Jos ja kun olen kämpästäni maksanut, minä päätän siitä (lain puitteissa) koska olen paikalla ja koska en. Ja mikään laki ei velvoita asukasta poistumaan asuntotarkastuksen ajaksi. Oletan, että nyt puhutaan jostakin vuokraisännän tarkistuksesta.

Vierailija
2/9 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, miksi ei saisi olla paikalla, enkä minä ainakaan kyseiselle käskylle antaisi palaneen puupennin arvoa. Jos ja kun olen kämpästäni maksanut, minä päätän siitä (lain puitteissa) koska olen paikalla ja koska en. Ja mikään laki ei velvoita asukasta poistumaan asuntotarkastuksen ajaksi. Oletan, että nyt puhutaan jostakin vuokraisännän tarkistuksesta.

Poismuuton asuntotarkastus. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole ihan sun oman oikeusturvan kannalta nimenomaan suositeltavaa olla paikalla. Pyydä esittämään perustelut vaatimukselle poistua paikalta. 

Vierailija
4/9 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

niih epäselväksi jäi minkä sortin tarkastuksesta o kyse.

😯

Vierailija
5/9 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poismuuton asuntotarkastus. Ap

Vuokranantajasi yrittää huijata. Pahimmillaan jättää tarkastuksen perusteella takuuvuokran palauttamatta jollain keksityllä perustelulla. Muutenkin jos tarkastus tapahtuu silloin, kun maksat asunnosta vielä vuokraa, niin vuokranantajalla ei ole mitään oikeutta pyytää sinua pysymään poissa. 

Vierailija
6/9 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin olisin paikalla ja vaatisin tarkastajan allekirjoittaman lapun heti tarkastuksen jälkeen löytämistään vahingoista.

Vierailija
7/9 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-ajan rajoitus? Maskit päälle.

Vierailija
8/9 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lain mukaan saat olla paikalla. Haistata vuokraisännälle pitkät

Vierailija
9/9 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso hyvä vuokratapa ja mitä siellä sanotaan tarkastuksesta.