Moniko teistä käyttää kaupassa maskia?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko kehtaisi ????
Tunget maskin naamalle. Yksinkertaista .
Odotatko jotain tiettyä suuretta x ,jonka jälkeen kehtaisit sen laittaa.
Maskin vaikutus hengitykseen on minusta se ongelma eikä se, että olen mahdollisesti ainoa maskinaama.Riippuu materiaalista. Osan kanssa on vaikea hengittää, osan kanssa helppoa. Kannattaa vertailla ja kokeilla erilaisia, niin löytää itselleen sopivimmat.
Googlaa nettikauppa everydayheadband, sieltä ostin parhaat toistaiseksi.
Niillä on esim tosi kauniita maskeja, joissa on 3-kertainen kangas niin, että uloin on polyesteriä ja on nose wire.
Varmasti muitakin vastaavia kauppoja on.
Ulkomailla on paljon parempi tarjonta kuin Suomessa.
Käytän, vaikka asioin ainostaan varhain aamulla. Ei voisi vähempää kiinnostaa kenenkään tutun tai tuntemattoman ajatukset tästäkään asiasta. Itse kyllä säälin heitä, jotka eivät maskia välitä käyttää, mutta sekin on ainostaan minulta pois.
Vain suomalainen voi kysyä jotain noin typerää.
Tänään laitoin maskin päälle kauppaan. Eräs mummo katseli minua suu auki, jäi oikein perääni tuijottamaan. Maitohyllyllä juoksi pois, kun näki minut, tuijotteli kauhuissaa aina, kun kohdattiin. 😀Tämä S- marketissa, Korsossa, Vantaalla.
Maskia häpeää ne 80 luvun lapset ja nuoret, jotka kulki pää paljaana vaikka 20 asteen pakkasessa. Jo lapset tän oppi isommilta joilla syy oli "kampaus menee pilalle"
Kouluun
laitettiin pipo vain, jos rehtorilta tuli "pipopakko" pahimmilla pakkasilla.
Suomalaiset häpeää kaikkea erilaisuutta. Sit kun pari edelläkävijää näyttää mallia, alkaa vasta yleistyä. Sitä odotellessa.
En käytä kaupoissa, mutta julkisissa kyllä.
En ole käyttänyt, enkä ole nyt syksyllä nähnyt täällä kenenkään käyttävän, keväällä näin ehkä kahdella tai kolmella. Prismassa ja cittarissa lähinnä asioin. Täällä oli keväällä alle 5 todettua tartuntaa ja nyt ei ilmeisesti yhtään.
Paikalliset ei laske sisään, jos ei käytä.
Käytän mutta välillä ärsyttää kun silmälasit huurustuu. En välitä mitä muut ajattelevat.