Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniko teistä käyttää kaupassa maskia?

Vierailija
23.09.2020 |

Joko kehtais laittaa?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä

Vierailija
2/29 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vaan ruuhka-aikaan. En asu isossa kaupungissa, mutta on täälläkin cittari ja ruuhka-aikaan paljon porukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytämme  ja kyllä näkee muitakin, jota käyttävät.

Vierailija
4/29 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie käytän aina, ku meen kauppaa. :) En tosin käy kaupassa kui kerran viikossa. Tässä lähellä on ollu koronaa, nii ny mie varmaan linnotaudun sisälle taas pariksi kuukaudeksi. :D M25

Vierailija
5/29 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt. Pääkaupunkiseudulla kaupoissa käyn.

Vierailija
6/29 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksei kehtaisi. Monet käyttää, et varmaan ole ainoa. Itse en käytä, koska en kaupassa kovin kauaa viivy ja kontaktit jäävät tosi lyhyiksi muiden kanssa.

Vierailija
7/29 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt ainoastaan bussissa. Tilanne alkaa olemaan nyt sen verran huono, että taidan lopettaa isoissa marketeissa käymisen ja muutenkin vähentää kauppareissuja. 

Vierailija
8/29 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä käyttänyt, mutta paikkakunnallani on tartuntojen määrä aika huolestuttavassa kasvussa, joten harkitsen käyttämistä. Olisi mielenkiintoista nähdä, noudattaisivatko muut asiakkaat silloin turvaväliä. Nyt niskaani höngitään kassajonossa melkein kosketusetäisyydellä.

Vierailija
9/29 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni. Lukua en tiedä (sitähän kysyit). Minä käytän.

Vierailija
10/29 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie käytän aina, ku meen kauppaa. :) En tosin käy kaupassa kui kerran viikossa. Tässä lähellä on ollu koronaa, nii ny mie varmaan linnotaudun sisälle taas pariksi kuukaudeksi. :D M25

Sulla on tosi fiksuja kirjoituksia täällä M25, olen huomannut. Halusin vain sanoa 👍Kiva, että nuorissa on kaltaisiasi poikia!

Maskeista - olen jo pitkään käyttänyt maskia kaupoissa, useilla muillakin on. Maskin käyttöä ei tarvitse arastella, kukaan ei enää katso pitkään nykyään, se on jo niin tavallista. Lisäksi maskin kanssa on sillä tavalla anonyymi, että luulisi sen vielä entisestään madaltavan kynnystä käyttää sitä.

N50

Vierailija
11/29 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme kakkosasunnolla pikkukaupungissa, ei ole koskaan ruuhkaa. En käytä koskaan julkisia , kävellen  on kaupat vieressä.  On oma auto käytössä. Ei maskeja.  En enää ajattele koko asiaa. En jaksa edes kuunnella mediasta vaan  coronasta.

Vierailija
12/29 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kaupassa.

Tänään koin ekaa kertaa negaa maskin käytöstä. Kaks teini poikaa oli samassa hyllyvälissä ja toinen tekoyski oikein näyttävästi ja katsoi mua virne naamalla. Kassajonossa olin heidän perässä ja kysyin, että oliko toi sun mielestä hauskaa, kahdella kotimaisella.

Ei kuulemma ollut ja vaikeaksi meni.

Vierailija
13/29 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo käyttänyt kun olen käynyt sellaiseen aikaan että kauppa on ollut lähes tyhjä. Ruuhka-aikoina en siis käy, eilen meinasin käydä kirppiksellä mutta ovelta jo huomasin että aivan järjetön määrä ihmisiä joten käännyin takaisin enkä mennyt. Julkisissa käyttäisin jos olisi mentävä niillä jonnekin.

Vierailija
14/29 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin, mutta en käy kaupassa vaan tilaamme ostokset. Käytän julkisissa sisätiloissa maskia ja olen joutunut jonkun verran asioimaan niissä.

Vierailija
15/29 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Eikä käytä muutkaan!

Vierailija
16/29 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän maskin käytöstä. Olo on mukavan anonyymi ja ihmiset antavat turvavälin, jos olen maskiton, liimaantuvat kylkeen kiinni. Ei ole tullut oloa, että joku pitäisi jotenkin outona. Ja koska en ole 14 v., ei ole väliä vaikka pitäisikin.

Vierailija
17/29 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko? Ehkä noin 320 kappaletta.

Vierailija
18/29 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu Suomessa.Täällä on maskipakko julkisilla paikoilla,ei ongelmaa sen käytössä.

Missä kohdassa teillä on ongelma tämän asian kanssa?

Vierailija
19/29 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kehtaisi ????

Tunget maskin naamalle. Yksinkertaista .

Odotatko jotain tiettyä suuretta x ,jonka jälkeen kehtaisit sen laittaa.

Maskin vaikutus hengitykseen on minusta se ongelma eikä se, että olen mahdollisesti ainoa maskinaama.

Vierailija
20/29 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko kehtaisi ????

Tunget maskin naamalle. Yksinkertaista .

Odotatko jotain tiettyä suuretta x ,jonka jälkeen kehtaisit sen laittaa.

Maskin vaikutus hengitykseen on minusta se ongelma eikä se, että olen mahdollisesti ainoa maskinaama.

Riippuu materiaalista. Osan kanssa on vaikea hengittää, osan kanssa helppoa. Kannattaa vertailla ja kokeilla erilaisia, niin löytää itselleen sopivimmat.

Googlaa nettikauppa everydayheadband, sieltä ostin parhaat toistaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän