Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua minua enää (kun olen raskaana)

Vierailija
25.11.2013 |

Olen raskaana, noin puolivälissä. Sen jälkeen kun raskausvatsani alkoi kasvaa (n. rv 15) niin mies ei ole enää pitänyt minua haluttavana. Kaikki läheisyys katosi sen siliän tien. Mies vertailee minua muihin raskaina oleviin "Tuollakin kasvaa maha eteenpäin, sinä vain levenet sivuille" (< "sukuvika", olemme leveälantioisia ja vatsa kasvaa sivuille ensin)

Mies ei kiinnostu aloitteistani, keksii tekosyitä millä voisi seksin välttää "Pää kipeä" "väsyttää" "huomenna aikainen herätys" "pohje kramppaa".. Ei ole pitkään aikaan kehunut minua mistään, saan heitellä vaikka kärrynpyöriä alasti mutta miestä ei voisi vähempää kiinnostaa, ei edes vilkaise, eikä todellakaan koske. 

Olen ollut ennen raskautta normaalipainoinen, painoindeksi oli 21. Painoni on noussut raskauden aikana sallituissa rajoissa. Kaikki paino on mennyt vatsaan.

Mies käy kuitenkin netissä katsomassa vähäpukeisia naisia.. Että ei ne halut ole kadonneet, ei vaan kohdistu minuun. 

Pitääkö tässä mennä ostoksille kaalimato.comiin, raskaana?! :o

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä sama, paitsi että vieroksuminen alkoi heti kun plussasin. Mies vetoaa stressiin, mutta eipä tuo stressi aiemmin ole seksielämään vaikuttanut. Onneks tuo ei kuitenkaa mun nähden ainakaan ihaile muita naisia... mut yritän nyt sinnitellä tuolla 1-3 krt kuukaudessa tahdilla, eiköhän tää joskus normalisoidu, viimestään ku lapsi on yli vuoden... huoh

Vierailija
2/9 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta raskausmahat ovat ällöttäviä, enkä todellakaan kykene tuntemaan vetoa raskaana oleviin naisiin. Siinä mielessä siis ymmärrän miestäsi. Puolisolta odotetaan kuitenkin tietynlaista hienotunteisuutta, ja suhteessakin pitäisi voida olla kohtelias.

Kaalimadon hankinta voi olla hyvä idea: älä nyt ainakaan jätä orgasmeja saamatta tämän takia, muuttui miehesi käytös tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jakautuvan niihin, jotka suorastaan himoitsevat raskaana olevaa naista ja niihin, jotka ei tahdo edes ajatella seksiä sellaisen kanssa.

Vierailija
4/9 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi myös noin raskausaikana. Joskus puolenvälin paikkeilla oli pari kertaa seksiä, sitten taas loppuaika ilman. Jonkun aikaa raskauden jälkeen miehen halut taas palasi, joten päättelin että oli ensikertalaisena hämmentynyt eikä osannut suhtautua minuun naisena kun olin (näkyvästi) raskaana.

Vierailija
5/9 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vaan menee, joitakin miehiä ei raskaana olevat naiset kiihota. Toisilla tökkii ajatus oman lapsen tökkiminen kullilla. Toivottavasti miehesi näkee sinut taas rakastajana myös synnytyksen jälkeen, äitiä harvemmat miehet himoitsevat...

Vierailija
6/9 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä, seksi loppui suunnilleen vuosi sitten, lapsi nyt 6kk... :/ Kaikkea olen yrittänyt, aina vaan kuulee lisää tekosyitä... Toivon vaan että tilanne joskus vielä paranisi...

Vierailija
7/9 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän sama homma. Miehen sanojen mukaan pelkää satuttavansa vauvaa, aiheuttavansa supistuksia jne. Vaikea raskaus on kyllä ollut, joten ymmärrän tuon. Uskoisin myös, ettei raskaana oleva nainen ole miehen mielestä mikään maailman haluttavin asia, vaikkei se sitä myönnäkään.  Asiaa ei tietenkään auta se, että välillä alan tuntea itsensä maailman lihavimmaksi ja epäseksikkäimmäksi olioksi. Itselläni on kuitenkin haluja jopa enemmän kuin normaalioloissa, joten koen jatkuvan puutteessa olemisen todella tukalana. Enkä siihen tyydykään, vaan mangun seksiä kunnes sitä saan :-D Välillä mies on mielikseni myös nuollut minulle orkut, vaikka itse penetraatio onkin jäänyt väliin. 

Eli toiset miehet vain eivät koe vauvamahaa niin eroottisena tai pelkäävät peniksensä aihettuvan vahinkoa (suuret luulot joooo-o), mutta onneksi kyseessä on yleensä väliaikainen tilanne. 

Vierailija
8/9 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään miehenä pystyisi raskaana olevaa.

Tarjoa suihkaria?

Mies

Vierailija
9/9 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama tilanne, rv 10. Ei kyllä ole vielä haitannut, väsyttää ja voin niin pahoin  niin paljon että pitäköön tunkkinsa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän