En ole koskaan saanut orgasmia, mietin..
..pitäisikö mun jättää mieheni. Ollaan oltu yhdessä 6 vuotta. Meillä on kaksi lasta. Ei ole ollut paljon seksiäkään. Nyt sitä voisi lämmitellä taas miehen ja minunkin mielestä, koska ihastuin toiseen ja se toi vipinää suhteeseemme. Mutta orgasmia en ole saanut ikinä edes yksin, enkä jaksaisi alkaa seksiin, kun tiedän, etten itse saa.
Todella tyhmäähän se olisi mies tämän takia jättää, ei siis mitään järkeä. Mutta kun en tosiaan halua harrastaa seksiä niin, että mies vain saa, minä en.
Onko kukaan tällaisen syyn takia vaihtanut miestä? Mainaan, yrittänyt saada orgasmia, mutta ei saa, ja sitten toisen kanssa se olisi onnistunut? Toinen tapa on tietysti hankkia vain niitä suhteen ulkopuolisia kokemuksia. Nytkään kun ihastuin, asiassa ei tapahtunut mitään (vielä) mutta se kyllä auttoi mieheni ja minun muuten jämähtänyttä suhdetta eteenpäin. Hassua oli, että vaikka olen kertonut miehelleni ihastumisesta toiseen, hän ei sano sen loukanneen. En oikein tajua, miksei.
Kommentit (49)
Vai orgasmi melua tyhjästä. Hohhoi. Olen nainut elämässäni noin 500-600 kertaa ja niistä neljä on mennyt ilman orkkua KYLLÄ OTTI PÄÄHÄN. Eli kyllä orkkuilevalle naiselle se laukeaminen on tosi tärkeää. n32
Noin 10% naisista ei saa millään tavalla koskaan elämänsä aikana orgasmia.
[quote author="Vierailija
" time="25.11.2013 klo 21:50"]
[/quote]
Ehkä he on näitä henkisesti lukossa olevia? Aivothan on tärkein seksuaalinen elin. Jos olen henkisesti lukossa, niin auttaako siihen fysiikkaharjoittelut?
Ei täällä taida olla ainakaan kovin runsaasti vertaistukea tähän ongelmaan.
Frigidi tarkoittaa sukupuolisesti kylmää naista. Frigidi nainen on sukupuolisesti haluton eikä hänellä ole sukupuolitunteita. Hän ei pysty saavuttamaan ja ylläpitämään sukupuolista kiihottumista tai tuntemaan mielihyvää seksuaalisesta toiminnasta. Frigiditeetti tai frigiditas tarkoittaa naisen sukupuolista kylmyyttä. Kyseessä on ei-elimellinen sukupuolinen häiriö, jonka tausta on yleensä psyykkinen. Häiriön ICD-10-tautiluokitusjärjestelmän mukainen diagnoosi on F52.0.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 10:39"]
23 klitoriksessa ei ole reikää?!!?!?
[/quote]
Tarkoitin kyllä ihan sitä emättimen reikää, pidin itsestään selvyytenä että lukijat tietävät mitä reikää tarkoitin :)
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 21:50"]
[/quote]
paskapuhetta. lähes kaikki ovat tulleet vähintään unessa.
Mä olen 31v nainen ja en myöskään ole ikinä saanut orgasmia. En yksin enkä miehen kanssa. Seksielämää takana kuitenkin jo 14 vuotta. Mutta en mä ole tehnyt asiasta itselleni mitään ongelmaa. Olen myöskin seksikumppaneilleni aina kertonut, että en ole koskaan saanut, että ei siis tarvitse hikipäässä tuntikaupalla yrittää taikatemppuja, että sitä laukeamista tuskin tulee nytkään tapahtumaan. Mutta kyllä mä silti nautin vaikken huipulle asti ihan pääsekään. Mutta kyllä sitä ajan myötä tuntuu koko ajan pääsevän lähemmäs ja lähemmäs. Ehkä mä siis joskus vielä saan sen paljon puhutun orgasminkin. Mutta ei mun seksielämä ole mitenkään kurjaa ilman orkkua. Nauton seksistä ihan valtavasti.
Aloittajalle:
Miten niin "todella tyhmää" jättää miehesi sen vuoksi, että teillä ei keskenänne seksielämä toimi vielä vuosienkaan jälkeen? Olet nyt kyllä melkoisen tuomitseva itseäsi kohtaan. Ihan yhtä pätevä syy erota, kuin mikä tahansa muukin syy, miksi ei vain enää näe todellista halua ja tahtoa olla yhdessä.
Itselleni seksi on yksi parisuhteen tärkeimmistä asioista, HYVÄ seksi. Ja siihen kuuluu monta eri puolta, läheisyys, rakkaus, orgasmit, toisen kiihkeä haluaminen jne.
Homma menee yksinkertaisesti niin, että jos et tiedä, miten annat itse itsellesi orgasmin, et pysty ketään muutakaan miestä opettamaan. Se asia ei siis parane vaihtamalla, vaan nyt tuntuu, että sysäät vastuun orgasmistasi miehille. Se ei mene niin.
Saadakseen orgasmin, pitää olla tarpeeksi kiihottunut. Jos et tiedä, mikä sua kiihottaa, opettelet senkin. Sekään ei välttämättä parane miestä vaihtamalla ja kiihottuminen on vaikeampaa, mitä kauemmin on yhdessä toisen kanssa ollut. Ja kun olet kiihottunut tarpeeksi, estot lähtevät ja voit saada orgasmin.