Meinasin ostaa kasvomaskeja, mutta sitten ajattelin etten ruoki kapitalismia turhalla "kiinankrääsällä"
Voin laittaa jonkun huivin suun eteen, kun menen ihmisten ilmoille, jos ympäristö tähän painostaa.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Palestiinalaishuivi
Lypsyhuivi
Osta sitten kotimaisia. On taas vaikeeta.
Niitä tehdään ihan Suomessa. Osta suomalaisia. Tuet suomalaista teollisuutta ja suomalaisia työpaikkoja kriisin keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Niitä tehdään ihan Suomessa. Osta suomalaisia. Tuet suomalaista teollisuutta ja suomalaisia työpaikkoja kriisin keskellä.
Suomessa valmistettujen maskien materiaalit tuodaan Kiinasta.
Myynnissä on kylläkin ihan Suomessa valmistettuja kasvosuojuksia.
Itse en ole edes nähnyt suomalaisissa kaupoissa enkä apteekeissa kiinassa valmistettuja kasvosuojuksia.
Niitä on varmaan eniten myynnissä netin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa valmistettujen maskien materiaalit tuodaan Kiinasta.
Tottahan toki kaikki paperi ja kuminauha tulee Kiinasta, toki.
Minä ompelen itse, lapsen pieniksi jääneistä t-paidoista.
Vierailija kirjoitti:
Muuttuuko krääsä paremmaksi kun se tehdään kotimaassa?
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole edes nähnyt suomalaisissa kaupoissa enkä apteekeissa kiinassa valmistettuja kasvosuojuksia.
Krääsä on krääsää, oli valmistettu missä tahansa.
Miehenä suosittelen käytöstä poistettuja nasten pikkareita hengityssuojiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt jotain marimekkoa tai finlaysonia yleisesti pidetä krääsänä.
Krääsäksi yleensä myös kuvataan tavara, jolle ei ole käyttötarkoitusta. Maskilla sellainen on. Se ei ole seinävaate.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos krääsää ei ole kärrätty saastuttavilla rahtialuksilla toiselta puolelta maapalloa eikä sen valmistukseen liity työntekijöiden oikeuksien polkemista niin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset kaupat myy enimmäkseen kiinanmaskeja. Jotkut pakkaukset voi toki olla hämääviä. Esim. Elers Medical, joka on suomalainen yritys, valmistaa maskinsa Kiinassa.
Vierailija kirjoitti:
Olemme EU:ssa ja eurossa ja globaalissa taloudessa. Tämähän on kuulemma niin hyvä juttu.
Ei tulisi mieleenkään ampua itseään jalkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krääsä on krääsää, oli valmistettu missä tahansa.
Miehenä suosittelen käytöstä poistettuja nasten pikkareita hengityssuojiksi.
Kuten myös anti-virusmies, John McAfee https://s3-eu-west-2.amazonaws.com/metro-news-s3-prod/wp-content/upload…
Vierailija kirjoitti:
Fleecekauluri on ehdoton ykkönen!
Hengitä muovin läpi, hengität muovia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme EU:ssa ja eurossa ja globaalissa taloudessa. Tämähän on kuulemma niin hyvä juttu.
Ei tulisi mieleenkään ampua itseään jalkaan.
Ei tulisi mieleenkään ampua itseänsä jalkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tännehän tuodaan ihmisetkin ulkomailta. Samassa kuljetuksessa tulevat minunkin tilaukset.
Palestiinalaishuivi