Hitto noi deittisivutkin on ihan pellejä..
Kommentit (6)
Mulla on myös vaan huonoja kokemuksia. Vuoden olin erillaisilla treffipalstoilla ja saldo miehissä oli +-0. Kyllästyin varattujen miesten vonkaamiseen ja siihen että jos ei heti vastannut jollekkin niin siellä oli mies jo laittanut sellaiset kuittaukset tulemaan ettei pahemmasta väliä. Muutamilla treffeillä kävin ja yhdestä miehestä sain jo melkein riesan kun ei meinannut jättää rauhaan vaikka sanoin ettei jatko kiinnosta.
Minä löysin pannarista naisen vajaa 2vuotta sitten ja kesällä 2021 menemme naimisiin. On äärettömän tyydyttävää tulla rakastetuksi sellaisena kuin on puolin ja toisin.Toivottavasti löydätte kumppanin mistä sitten ikinä sitä etsittekin.
Voisitteko miehet puhua itsestänne edes osan totta niissä profiileissanne. Viimeiset treffit jotka minulla oli (tinder) niin mies oli valehdellut sekä pituutensa että ikänsä. Luuletteko ettevät ne selviä kun irl nähdään? Kyseisestä miehestä selvisi sitten ajastaan paljon muutakin, mutta se jääköön toisten naisten selvitettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko miehet puhua itsestänne edes osan totta niissä profiileissanne. Viimeiset treffit jotka minulla oli (tinder) niin mies oli valehdellut sekä pituutensa että ikänsä. Luuletteko ettevät ne selviä kun irl nähdään? Kyseisestä miehestä selvisi sitten ajastaan paljon muutakin, mutta se jääköön toisten naisten selvitettäväksi.
No onhan se parempi puhua totta, mutta aika usein naiset jättävät monia todella tärkeitä asioita kertomatta ennen tapaamista. Kiva sitten olla treffeillä naisen kanssa jolla on vauva mukana ja ex mies katselee kahvilan ikkunasta ja naisen kuva netissä oli 10 vuotta vanha
Usea kaveri on löytänyt puolisonsa sieltä ja hyvin on sujunut. Minulla ja muutamalla muulla taasen on ollut niitä haasteita oikeen urakalla. On ollut miehiä, joitten kuvat on 10v takaa tai valehtelevat päin naamaa. Enemmistö tuntuu olevan vain yhden asian perässä. On siellä mukaviakin ja seurustelusuhdetta etsiviä, mutta ei tunteita voi pakottaa ja mulle on pariin kertaan jo valitettu siitä, kun tunteita ei tullut 3 treffeihin mennessä.
Tilastollisesti tinderissäkin taitaa enemmistö olla oikeasti varattuja, että hyvä tuuri pitää olla, jos sieltä sattuu just sopiva vapaa ja oikeasti suhdetta etsivä tulla vastaan. Mutta en ole antanut kokemusten masentaa ja olen oppinut paljon itsestäni samalla. Enää en taida nettipalstoja kokeilla.
Varmaan jotkuu ovatkin löytäneet. Itse olen törmännyt vain niihin ääliö miehiin ja mt-ja alko-ongelmaisiin. Viime vuoden loppu puolella yksi mies otti pannukakussa yhteyttä, oli mennyt vasta sinä syksynä naimisiin ja nyt vonkasi jo seksiä deittisivuilla. Miksi edes mennä naimisiin jos ei puoliso kiinnosta yhtään? Kyse oli keski-ikäisestä miehestä. Varattuja noilla sivuilla kyllä on, ja paljon.