Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveridilemma

Vierailija
22.09.2020 |

Elikä kärsin nyt jonkinlaisesta hämmentävästä jännitteestä erään vastakkaista sukupuolta edustavan työkaverin välillä. Olen ainakin ollut kuvittelevinani, että sielläkinpäin olisi jotain samansuuntaista. Minulla vain tuntuu, että pää räjähtää sillä en tiedä mitä tehdä tässä tilanteessa. Toisalta olen "kuormasta ei syödä"-periaatteen kannattaja, mutta toisaalta taas hnnnghhhh. Mikäli pikkujoulut järjestetään, niin pitäisikö se sitten siellä katsoa mitä tapahtuu, vai tapahtuuko mitään. Laukeaako tämä jännite tavalla tai toisella positiivisesti, vai meneekö koko ilmapiiri pilalle töissä. Vai jatkaako vain samalla linjalla toivoen, että kaipa se siitä jotenkin haihtuu pois?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tässä kans vuoden venaillu et jotain tapahtuis ja alkaa käymään jo mielenterveyden päälle. Voisin myös kuvitella, että on molemminpuolista.

Ilmeisesti lopulta ollaan sitten siinä pisteessä, että aletaan miettimään työpaikan vaihtoa. Omaan senverran vankat estot ettei mikään suora lähestyminen tule onnistumaan.

Voithan sä epäsuorasti lähestyä, mutta jos tunne on molemminpuolinen niin ei se toinen välttämättä ymmärrä vinkkejä, kun se saattaa ajatella, että kuvittelee omiaan. Ja jos suhdetta haluat kehittää tuon kanssa niin koita työstää vanhat traumat pois alta häiritsemästä. Ja joo mollin sivuilla käyty viimeksi n.tunti sitten. Työpaikka olis muuten harvinaisen hyvä. Jumissa ollaan.

Täytyy olla aika vakavasta asiasta kyse jos työpaikan vaihtoakin miettii.

Vierailija
22/26 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

VierailijaTäytyy olla aika vakavasta asiasta kyse jos työpaikan vaihtoakin miettii.[/quote kirjoitti:

Joo, minulle nähtävästi on. Olen parisuhdekokematon, enkä muutenkaan tiedä miten näissä asioissa pitäisi toimia ja sen työkaverin katselu välillä jotenkin masentaa siellä töissä, välillä taas liihotellaan taivaissa jos juttu luistaa hyvin. Välillä käy väsyttäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännite ei synny tyhjästä!

Vierailija
24/26 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VierailijaTäytyy olla aika vakavasta asiasta kyse jos työpaikan vaihtoakin miettii.[/quote kirjoitti:

Joo, minulle nähtävästi on. Olen parisuhdekokematon, enkä muutenkaan tiedä miten näissä asioissa pitäisi toimia ja sen työkaverin katselu välillä jotenkin masentaa siellä töissä, välillä taas liihotellaan taivaissa jos juttu luistaa hyvin. Välillä käy väsyttäväksi.

Oletteko facessa. Kaveripyyntö ja joku kiva viesti?

Vierailija
25/26 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveria voi kohdella kuten ketä tahansa kaveria, pyytää mukaan vaikka kahville. Jos et saa parisuhdetta, niin voit saada kaverin. Kaveruuskin voi muuttua joskus parisuhteeksi. Kokemattomalle tiedoksi, että ei ole olemassa mitään sääntöjä miten toimia. Älä esitä mitään vaan ole vain oma itsesi. 

Vierailija
26/26 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tässä kans vuoden venaillu et jotain tapahtuis ja alkaa käymään jo mielenterveyden päälle. Voisin myös kuvitella, että on molemminpuolista.

Ilmeisesti lopulta ollaan sitten siinä pisteessä, että aletaan miettimään työpaikan vaihtoa. Omaan senverran vankat estot ettei mikään suora lähestyminen tule onnistumaan.

Voithan sä epäsuorasti lähestyä, mutta jos tunne on molemminpuolinen niin ei se toinen välttämättä ymmärrä vinkkejä, kun se saattaa ajatella, että kuvittelee omiaan. Ja jos suhdetta haluat kehittää tuon kanssa niin koita työstää vanhat traumat pois alta häiritsemästä. Ja joo mollin sivuilla käyty viimeksi n.tunti sitten. Työpaikka olis muuten harvinaisen hyvä. Jumissa ollaan.

Täytyy olla aika vakavasta asiasta kyse jos työpaikan vaihtoakin miettii.

Menin niin sekasin kun ekaa kertaa työskenneltiin, että vaikutti laajasti omaan vapaa-aikaankin. Rysähti ihan kunnolla, enkä vastaavaa ole koskaan kokenut aikaisemmin. Tilanne tuntuu junnaavan paikoillaan ikuisuuden, joten en nää muuta ulospääsyä. Jos aloitteen teen niin työpaikan vaihto saattaisi kuitenkin olla lopputulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi