Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveridilemma

Vierailija
22.09.2020 |

Elikä kärsin nyt jonkinlaisesta hämmentävästä jännitteestä erään vastakkaista sukupuolta edustavan työkaverin välillä. Olen ainakin ollut kuvittelevinani, että sielläkinpäin olisi jotain samansuuntaista. Minulla vain tuntuu, että pää räjähtää sillä en tiedä mitä tehdä tässä tilanteessa. Toisalta olen "kuormasta ei syödä"-periaatteen kannattaja, mutta toisaalta taas hnnnghhhh. Mikäli pikkujoulut järjestetään, niin pitäisikö se sitten siellä katsoa mitä tapahtuu, vai tapahtuuko mitään. Laukeaako tämä jännite tavalla tai toisella positiivisesti, vai meneekö koko ilmapiiri pilalle töissä. Vai jatkaako vain samalla linjalla toivoen, että kaipa se siitä jotenkin haihtuu pois?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on aika paljon elämästä työpaikalla. Kyllä siellä syntyy suhteita enkä käsitä yhtään tuota "kuormasta syöntiä". Työkaverit ei ole kuormaa.

Itse löysin rakkauden töistä. Vuosia ihastelin. Sitten satuttiin samoihin bileisiin. Siitä lähti.

Vierailija
2/26 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on aika paljon elämästä työpaikalla. Kyllä siellä syntyy suhteita enkä käsitä yhtään tuota "kuormasta syöntiä". Työkaverit ei ole kuormaa.

Itse löysin rakkauden töistä. Vuosia ihastelin. Sitten satuttiin samoihin bileisiin. Siitä lähti.

Vanhassa työpaikassani oli kolme pariskuntaa, hommat pyöri hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin kerran työkaveriin. Avauduin. Mies olikin varattu. En enää ikinä kerro, jos niin kävis.

Vierailija
4/26 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tekään ette saaneet selvin päin mitään aikaiseksi siellä töissä, mahtaa tämä olla yleistäkin.

Vierailija
5/26 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mietin juuri samaa eräästä työkaverista.

Kummallinen jännite enkä ollenkaan tiedä mitä siitä ajatella.

Vierailija
6/26 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se vain sitä kemiaa ja luontaista vetovoimaa toisiaan kohtaan?

Vierailija
7/26 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuin kerran työkaveriin. Avauduin. Mies olikin varattu. En enää ikinä kerro, jos niin kävis.

Ei sitten tullut mieleen selvittää hänen parisuhdestatustaan ennen kuin alat avautua ihastumisestasi?

No, kukin tyylillään.

Vierailija
8/26 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota selvää.

Vierailija
9/26 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudot jännitteet voi johtua siitäkin, että toinen on vain jotenkin sosiaalisesti kömpelö yms. eikä itsekään tiedä miten sellaisen kanssa pitäisi olla.

Vierailija
10/26 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa a, en oikein tiedä edes onko se jotain hyvää vai huonoa.

Vierailija
11/26 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tässä kans vuoden venaillu et jotain tapahtuis ja alkaa käymään jo mielenterveyden päälle. Voisin myös kuvitella, että on molemminpuolista.

Vierailija
12/26 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tekään ette saaneet selvin päin mitään aikaiseksi siellä töissä, mahtaa tämä olla yleistäkin.

Mitenpä töissä voi alkaa suhdetta kehittää? Tarvii jonkun muun paikan. Ei mies ollut edes ajatellut minun olevan kiinnostunut. Eipä sitä kesken töiden oikein voi alkaa tenttaan olisiko toinen kiinnostunut. Bileissa juteltiin, tanssittiin ja suukot vaihdettiin. Siitä lähti.

Vierailija
13/26 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa nyt aikuiset ihmiset itseänne niskasta kiinni. Kännissä sekoilu ole mistään kotoisin. Selvin päin vaan se suu auki.

Vierailija
14/26 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tässä kans vuoden venaillu et jotain tapahtuis ja alkaa käymään jo mielenterveyden päälle. Voisin myös kuvitella, että on molemminpuolista.

Ilmeisesti lopulta ollaan sitten siinä pisteessä, että aletaan miettimään työpaikan vaihtoa. Omaan senverran vankat estot ettei mikään suora lähestyminen tule onnistumaan.

Vierailija
15/26 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenpä töissä voi alkaa suhdetta kehittää? Tarvii jonkun muun paikan. Ei mies ollut edes ajatellut minun olevan kiinnostunut. Eipä sitä kesken töiden oikein voi alkaa tenttaan olisiko toinen kiinnostunut. Bileissa juteltiin, tanssittiin ja suukot vaihdettiin. Siitä lähti.

Töissähän on yleensä tauot minä aikana voi jutskailla ellei töiden lomassa pysty.

Vierailija
16/26 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissähän on yleensä tauot minä aikana voi jutskailla ellei töiden lomassa pysty.

Tauolle satuttiin joskus yhdessä, mutta yleensä siellä oli kymmenen muutakin yhtaikaa. Jutella voi aina, mutta jos suhdetta kehittää niin haluttaa kyllä muun ympäristön.

Vierailija
17/26 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä odota vaan toimi. 

Vierailija
18/26 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti lopulta ollaan sitten siinä pisteessä, että aletaan miettimään työpaikan vaihtoa. Omaan senverran vankat estot ettei mikään suora lähestyminen tule onnistumaan.

Voithan sä epäsuorasti lähestyä, mutta jos tunne on molemminpuolinen niin ei se toinen välttämättä ymmärrä vinkkejä, kun se saattaa ajatella, että kuvittelee omiaan. Ja jos suhdetta haluat kehittää tuon kanssa niin koita työstää vanhat traumat pois alta häiritsemästä. Ja joo mollin sivuilla käyty viimeksi n.tunti sitten. Työpaikka olis muuten harvinaisen hyvä. Jumissa ollaan.

Vierailija
19/26 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala tilanne.

Vierailija
20/26 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En täysin ymmärrä työpaikkaromanssivastaisuutta. Jos homma ei toimikaan niin töissä voi mennä tilanne oudoksi, se on totta, mutta kyllä aikuisten ihmisten pitää osata käyttäytyä aikuisesti joka tapauksessa. Toiset isovanhempani aikoinaan olivat työkavereita kun tutustuivat ja elivät yhdessä pitkän ja onnellisen avioliiton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi