Mies antoi robotti-imurille minun nimeni :/
Tuollainen imuri jota voi ohjata puhelimen kautta. Sille pitää antaa nimi ja mies antoi minun nimeni 🤬
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Itse mietin laittaisko roboimurille nimen Josif vaiko Adolf - kumpikin suoritti puhdistuksia erittäin tehokkaasti.
Mao olisi myös varteenotettava nimi puhdistajalle vaikka hän ei itse uskonut peseytymiseen.
https://www.grunge.com/181873/the-disgusting-truth-about-mao-zedongs-pe…
Vierailija kirjoitti:
Annetaaanko yleisestikin kodinkoneille nimiä? Mikä teidän uunin nimi on? Entä akkuporakoneen?
Bluetooth tai jonkun muun verkkoyhteyden vuoksi noita nimetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annetaaanko yleisestikin kodinkoneille nimiä? Mikä teidän uunin nimi on? Entä akkuporakoneen?
Mitta onhan niillä valmiiksi jo jokin nimi. Miksi se pitää vaihtaa muka-hauskaksi ihmisen nimeksi.
Minun mies antoi seksinukelle kaverin vaimon nimen.
Zinc kirjoitti:
Lucky you. Mun mies antoi pikkusiskoni nimen.
Vierailija kirjoitti:
Zinc kirjoitti:
Lucky you. Mun mies antoi pikkusiskoni nimen.
Ei sentään oman pikkusiskonsa nimeä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Itse mietin laittaisko roboimurille nimen Josif vaiko Adolf - kumpikin suoritti puhdistuksia erittäin tehokkaasti.
...taidan laittaa kummankin, sillä kämpän yläkerta tarvitsee oman roboimun joka siis pitä hankkiman. Nykyinen olkoot Adolf, kun tuli ensin ja historian kirjojen mukaan A ehti aloittaa nippanappa aikaisemmin "siivoustalkoot".
Jos vaikka liimais kummastakin yrmyn kuvan roboon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh???
Hyvin ajateltu koska vielä muutaman vuoden päästäkin miehellä on "tiina" joka imee 😀
Kysyin kerran mieheltäni, tietääkö mitä eroa on naisella ja pesukoneella.
Arvaatte varmaan vastauksen: ei tiennyt. Sitähän minä olin epäillytkin. Ehdotin, että nukkuu välillä pesukoneen vieressä. Ei varmaan huomaisi mitään eroa silloinkaan, kännissä kun olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...taidan laittaa kummankin, sillä kämpän yläkerta tarvitsee oman roboimun joka siis pitä hankkiman. Nykyinen olkoot Adolf, kun tuli ensin ja historian kirjojen mukaan A ehti aloittaa nippanappa aikaisemmin "siivoustalkoot".
Jos vaikka liimais kummastakin yrmyn kuvan roboon?
Historiankirjat eivät kertoneet totuutta, sillä kyllä Josif aloitti uransa paljon aikaisemmin. Sillä ei liene olennaista merkitystä tässä asiassa. Olisi vaan mielenkiintoista tietää, mikä laitetaan nimeksi älyjääkaapille, joka ilmoittaa, mitä tavaraa sieltä puuttuu. Anopin nimi?
Minulla on vanhat ruosteiset
kottikärryt. Ajan niillä pjaskaa kanalasta kompostiin. Mikä nimeksi?
Mun leipäkoneen nimi oli Kalevi. Töissä kehuskelin " taas se Kalevi mulle leipoo" : D
No vihdoin miehellä on kotona edes yksi "Minna" joka osaa imeä.
Ystävällinen mies. Tuo on jo tosirakkautta
mies52v