Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ruma läski, haluatko kysyä minulta jotain?

Vierailija
23.11.2013 |

Vastaan, jos jaksan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä kysyisin?Käytsä usein täällä?

Vierailija
2/13 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että olet ruma. Luulet vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy usein tai edes säännöllisesti (viime käynnistä viikkoja), mutta joskus tulee käytyä useammin kun on tylsää. Niin kuin nyt.

Vierailija
4/13 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko kuitenkin miestä? Minä olen menestyvä mies ja panostan itseeni todella paljon sekä rahaa että aikaa, mutta saanti on nollan ja minimaalisen välillä.

Vierailija
5/13 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinusta tekee ruman? Kaikki lihavat ihmiset eivät ole rumia. 

Vierailija
6/13 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa olet yrittänyt laihduttaa? Haluaisitko olla kaunis ja normaalipainoinen?

Vierailija
7/13 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 19:52"]

Saatko kuitenkin miestä? Minä olen menestyvä mies ja panostan itseeni todella paljon sekä rahaa että aikaa, mutta saanti on nollan ja minimaalisen välillä.

[/quote]

En. Seksialoitteita tulee ehkä kerran pari vuodessa kännisiltä miehiltä. En reagoi niihin.

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 19:53"]

Mikä sinusta tekee ruman? Kaikki lihavat ihmiset eivät ole rumia. 

[/quote]

Epäsuhtaiset piirteet, luomet ja epämuodostuneesti jakautunut läski.

Vierailija
8/13 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 19:56"]

Montako kertaa olet yrittänyt laihduttaa? Haluaisitko olla kaunis ja normaalipainoinen?

[/quote]

Haluaisin olla normaalipainoinen, kyllä. Olen yrittänyt laihduttaa ehkä noin 2 x vuodessa viimeisen 5 vuoden aikana, mutta motivaatiota ei vain ole tarpeeksi, että jatksaisin jatkaa. Yleensä lähtee muutama kilo ja sitten ne palaa takaisin kun turhaudun. Minulla riittäisi se, että olisin tavallisen näköinen, kaunis minun ei tarvitsisi olla.

Vierailija
9/13 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori kirjoitusvirheet.

-ap

Vierailija
10/13 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö tosi paljon ja kaloripitoista,  vai tuntuuko että syöt saman verran kuin normaalipainoisetkin? Kun esim. Värikäs Pipsa kertoi lehdessä syövänsä n. 1500 kcal päivässä, jäin sitä miettimään, että voiko todella olla niin ettei pysty laihtumaan vaikka söisi niin kevyesti?

Vierailija
11/13 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 20:03"]

Syötkö tosi paljon ja kaloripitoista,  vai tuntuuko että syöt saman verran kuin normaalipainoisetkin? Kun esim. Värikäs Pipsa kertoi lehdessä syövänsä n. 1500 kcal päivässä, jäin sitä miettimään, että voiko todella olla niin ettei pysty laihtumaan vaikka söisi niin kevyesti?

[/quote]

Siltähän se tuntuu (siis että syön saman verran kuin normaalipainoiset), mutta varmasti vain vähättelen syömisiäni ja juomisiani.

Vierailija
12/13 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viis rumuudesta, mutta eikö huoleta se, että kohta voit tulla tänne kertomaan, että olet sairas läski?

Itse olen myös läski, mutta 16kg olen saanut lähtemään ihan vaan jättämällä ylimääräisiä pois. Margariini, pasta, riisi, peruna, liiallinen leivänsyönti. Aamupuuro on hyvä, pitää nälän poissa reilusti puoleen päivään saakka.

Liikuntaa ei tarvita, kuin joka toinen päivä se puolen tunnin kävely. Näillä olen mennyt ja on aivan ihana olo.

Yksi hyvä vinkki: Kun on oikein kova nälkä, lohko tomaatteja, porkkanaraastetta, kurkkua, omenaa tms. salaatiksi ja hyppää tänne palstalle. Mielenkiintoisten juttujen ohella syödessä et edes ajattele, mitä syöt. Ja hups, ennen kuin huomaatkaan on vatsa täynnä, eikä herkut enää maistu! 

Rivien välistä paistaa alakulo, ethän vaan syö masennukseen?

Vierailija
13/13 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylöspäin