Nyt etsin neulaa heinäsuovasta..Mikä bändi?
Suomalainen bändi, suomenkielistä musiikkia. Kuunneltiin bändiä (ja varsinkin yhtä biisiä) -89. Sitä ennen en muistaakseni ollut bändistä kuullut, en tiedä oliko biisi silloin uusi vai vanha.
En muista yhtään ainoaa sanaa siitä biisistä enää, enkä pätkääkään bändin nimeä.
En tiedä, miltä bändiläiset näyttivät, vain sen että laulaja oli mies (nuori).
Bändi oli ehkä vihaisempi versio Kolmas Nainen- bändistä.
Tiedän, että näillä tiedoilla en varmasti tule löytämään kyseistä bändiä tai biisiä, mutta olispas kiva, jos sen joku kuitenkin keksis..=)
Olen miettinyt tuota biisiä nyt tänään niin paljon, että en tiedä kuvittelenko, mutta mielessä kummittelee sana sydän (siis siitä biisistä).
Eikä ole Juliet Jonesin sydän jos joku sitä miettii.
Kommentit (29)
Sir Elwoodin hiljaiset värit, Mamba
Mulla tuli mieleen Tanna tai Nuket
Mainio ketju tämä "turhan tiedon" pohdintaketju. :)
Nuket??? Alunperin Pyhät nuket, joka oli mansepunk-bändeistä koottu glam-ryhmä, ei mitään kolmatta naista.
Hmm, vähän kuin Kolmas Nainen mutta raskaampaa...
...Nuket??
[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 20:15"]
Nuket?
[/quote]
SE OLI NUKET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja biisinä "Kun yö saapuu". Ei siis nuo mainitsemani sanat liittyneetkään tähän mitenkään, mutta tuo se on!!
Siis ei voi olla totta!!! Av ihan oikeasti on hakukoneista ylivoimaisesti paras!!!
TUHANNESTI KIITOS sinulle! Alankin tässä nyt loppuillaksi tunnelmoimaan..=)))
-ap
[/quote]
Olepa hyvät :-) Mun nuoruusaikojen lempibändejä.
"Vihaisempi versio Kolmas nainen -bändistä"... Kolmas nainen teki alkutaipaleellaan raskasta rockia, joten ilmeisesti nyt haetaan jotain vielä raskaampaa.