Minkä näistä parisuhteista valitsisit?
tapaat kolme miestä, ja tykkäät heistä kaikista. Olette molemmat keski-ikäisiä, et ole hankkimassa hänen kanssaan lapsia, etkä etsi lapsillesi isää. Seksi on hyvää kaikkien kanssa, eikä kellään ole sen isompia paheita. Mikä näistä olisi tärkeintä? Perustele!
a) miehen lähellä on hyvä olla. Voitte vain kyhnyttää vierekkäin ikuisesti. tuttuuden tunne. Hiljaisuuskin ok, sillä ihon kosketus korvaa kaiken.
puhuminenkin sujuu, mutta miehellä enemmän ns miesten jutut.
b) miehen kanssa keskustellaan pikkutunneille. Juttelu on vilkasta, kaikesta on sanottavaa, mies pystyy puhumaan niin vaatteita, meikeistä kuin Sinun harrastusestakin. Sekä kaikesta ns. miehisestäkin.
fyysinen vetovoima on ok, vaikka mies ei maailman seksikkäin olekaan.
c) mies on ahkera. Koko ajan korjaa ja nikkaroi. Tekee myös pyytämättä kotitöitä. ulkoilee ja teette yhdessä kaikkea.
kovin syvällinen puhuja mies ei ole, mutta puhuu kuitenkin.
Kommentit (24)
Sen kanssa jonka kanssa seksi luistaa parhaiten. Tietenkin.
Tällä hetkellä tuntuisi että c. Olen itse aika introvertti, en jaksa keskustella pikkutunneille enkä kyhnätä kyljessä loputtomiin. Ulkoilu ja yhdessä tekeminen sen sijaan olisi mukavaa, mökkeily, sienestys, matkustelukin.
Mulle kans c. Se, ettei tarvii tapella kotitöistä on luettelemiesi lisäksi SUPERPLUSSA,
A, se ehkä muistuttaa minun miestäni eniten. Puhutaan paljon, mutta mies ei pysty ihan kaikesta puhumaan, esim. meidän parisuhteesta ja tunteistaan. Minäkään en meikeistä puhu, mutta ehkä puutarhanhoito ym. mun harrastukset on sellaisia joista mies ei oikein osaa sanoa mitään.
C, olis myös ihan ok, mutta jos ei puhu paljon mistään, niin tylsää tulisi, vaikka se että tekee kaikkea olisikin ihan kivaa, jos ei menisi siihen että munkin pitäisi koko ajan tehdä jotain.
Ja toisaan totta tuo että seksi ratkaisee myös paljon, mulle seksi on rakastelua ja kun rakkaus syttyy, ei ole väliä puhuuko mies mitään :)
En valitsisi noista mitään; olisin ennemmin yksin. Omassa suhteessani kosketellaan, mies tuntuu tutulta ja turvalliselta, voidaan olla hiljaa, voidaan puhua syvällisesti mistä vain, voidaan vitsailla ja voidaan tehdä myös yhdessä remonttia (mies voi tehdä sitä yksinkin, mutta yhdessä se vain on mukavampaa!). Kotityöt menevät puoliksi automaattisesti jne.
Uskon löytäneeni unelmamiehen siksi, että minulla ei ole ikinä ollut paineita löytää ketään tai "päästä" parisuhteeseen. Olisin aivan onnellinen yksinkin.
Kaikkia noista on kokeiltu. A löytyy nyt ja on aivan parasta.
C mulle. En tykkää kosketuksesta enkä läheisyydestä. En jaksa myöskään jutella yleensäkään kenenkään kanssa, joten miehen ei sitten tarvitsisi jutella yksin, niin...
b, mä tykkään puhua kaikesta ja paljon ja olen huomannut että arvostan samaa piirrettä myös puolisossa. jos seksi sujuu ja fyysistä vetovoimaa kuitenkin on niin ei haittaa vaikkei mies maailman komein olisikaan.
Miten voi olla mahdollista, ettei joku tykkää kosketuksesta? Olen luullut, että kaikki haluavat ihoa iholle. luuloni perustuu kahteen pitkään parisuhteeseen.
Ehdottomasti B. Kosketus on tärkeää, mutta haluan viettää itsenäistä elämää ja kaipaan ehdottomasti miehestä silloin tällöin keskustelukumppania ja sen höysteeksi erotiikkaa.
C ihan hyvä, tarviin paljon omaa aikaa. Ja kyllähän jokainen mies kuitenkin sitä läheisyyttäkin kaipaa.
B voi ajan oloon alkaa tuntua besserwisseriltä.
A sopii sellaiseen alle 20v seukkaamiseen. Vaikka läheisyyskin on ihanaa.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 18:55"]
C ihan hyvä, tarviin paljon omaa aikaa. Ja kyllähän jokainen mies kuitenkin sitä läheisyyttäkin kaipaa.
B voi ajan oloon alkaa tuntua besserwisseriltä.
A sopii sellaiseen alle 20v seukkaamiseen. Vaikka läheisyyskin on ihanaa.
[/quote]
minä olin 20 v aviossa miehen kanssa, jonka kanssa aina oltiin lähekkäin. Viimeiseen iltaan ennen eropapereiden kirjoittamista. Ja eropaperit kirjoitettiin, koska mies ei suostunut luopumaan toisesta naisesta.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 18:43"]
Miten voi olla mahdollista, ettei joku tykkää kosketuksesta? Olen luullut, että kaikki haluavat ihoa iholle. luuloni perustuu kahteen pitkään parisuhteeseen.
[/quote]
Kuinka nuori oikein olet, kun luulet, että maailmasta löytyy asia, josta KAIKKI PITÄVÄT?
[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 19:00"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 18:43"]
[/quote]
Kuinka nuori oikein olet, kun luulet, että maailmasta löytyy asia, josta KAIKKI PITÄVÄT?
[/quote]
ikää on 45 v.
korjaan sanomisiani: ole luullut, että 90 prosentti pitää ihon kosketuksesta. Ja tässä ketjussa näen, että praenttiluku ei ole noin korkea.
Mutta ihmettelen silti, että näin moni ei siitä välitä....?
A.
Menetin tällaisen parisuhteen ja kaipaan ihan kauheasti.
Hei 15, ootko kiltti ja selvennät (lainaukseni), kun en ymmärtänyt mikä oli pointti? Siis ihan hyvällä kyselen.
A. Kosketus on parisuhteessa tärkeintä.