Mitä mieltä tästä mekosta.
https://www2.hm.com/fi_fi/productpage.0838787001.html
Tilasin tuon ja on aika kiva. Miten yhdistäisitte syksyllä.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta kaamea loimi.
Kuin? Kun ei ole mustaa vai?
Ap
Nahkatakki ja bootsit tai farkkutakki ja tennarit tai neuletakki ja pikkukengät.
Pahin ongelma on, että se on H&M:n riepu. Mitäs jos ostaisit jostain ihan kunnon liikkeestä muutama laadukkaan vaatteen syksyksi.
Vierailija kirjoitti:
Pahin ongelma on, että se on H&M:n riepu. Mitäs jos ostaisit jostain ihan kunnon liikkeestä muutama laadukkaan vaatteen syksyksi.
Kyllä siellä h&m liikkeessä muitakin näkyy, ei vain minä.
Ap
Ihana! Sopis mikä vaan. Itsellä olis tuohon musta biker nahkatakki. Buutsit: Cowboy tai Maiharit. Myös beige, nude\vaalea aprikoosi korkeakorkoiset sirot, pitkävartiset saappaat tai avokkaat sopii ihanasti
Toinen vaihtoehto, väljä, a-mallinen pitkä, löysä, villatakki, joka edestä aukinainen. (musta tai nude tai hyvin vaalea aprikoosi beige.)
Rento pörrö-fleece takki, mikä on nyt muotia. Katso siihen vaalea väri.
Vierailija kirjoitti:
Ihana! Sopis mikä vaan. Itsellä olis tuohon musta biker nahkatakki. Buutsit: Cowboy tai Maiharit. Myös beige, nude\vaalea aprikoosi korkeakorkoiset sirot, pitkävartiset saappaat tai avokkaat sopii ihanasti
Toinen vaihtoehto, väljä, a-mallinen pitkä, löysä, villatakki, joka edestä aukinainen. (musta tai nude tai hyvin vaalea aprikoosi beige.)
Rento pörrö-fleece takki, mikä on nyt muotia. Katso siihen vaalea väri.
Kiitos! Itse en oikein paljoa pidä mustaa ja pörrötakit ei ole oma juttu mutta vaalea neuletakki kuulostaa hyvältä.
En oikein ole jakkupuku tyyppinen, ennen yritin olla ja matkia jotain bloggereita mutta oma tyyli paras. Tuossa mekossa värit joihin ihastuin ja pukevat minua hyvin.
Ap
Mummohame. :D Ei ikinä tuollaisia mulle. Kivat värit tosin.
N20
Vierailija kirjoitti:
Mummohame. :D Ei ikinä tuollaisia mulle. Kivat värit tosin.
N20
No mä olen kohta mummoikäinen.......ei mulle niitä tiukkoja strech mekkoja enää mitkä nyt muodissa. Vai neulemekoiksiko niitä kutsutaan?
Oon vasta tänä vuonna ihastunut kukkamekkoihin.
Ap
Minullakin on joku hm ja joku mangon kiva mekko, joita olen käyttänyt vuosikausia. On myös huomattavasti kalliimpiakin mekkoja kaapissa. Ei se hinta tee siitä sen huonompaa jos itse tykkää ja käyttää. Ihme porukkaa palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Ikä unohtui.
T. Ap 42v
Luulin sinua nuoreksi ja nuorille tuo onkin suunnattu ja nimenomaan mustan nahkatakin kanssa.
Maiharit jalkaan tai tennarit.
On ehdottomasti nuorten vaate
Joo on mullakin kalliita mekkoja kaapissa mutta yksi ainakin värien puolesta ihan hutiostos. Ei sovi yhtään vaikka ihanan mallinen onkin. Kiinnitän näin "vanhemmiten" huomiota enemmän siihen mihin väreihin pukeudun.
Ap
Hajoaa ensimmäisessä pesussa, jos siis edes päätyy käyttöön asti. Ei 15e saa kestävää kokopitkää mekkoa.
Sori, mutta kaamea loimi.