C75 rinnat täydelliset?
Vuosia sitten silloisella tyttöystävällä oli kuppikoko B75, käytännössä rintaliiveistä riippuen myös C75 saattoi olla oikeampi. Rinnat sopivat hänen hoikkaan vartaloonsa täydellisesti ja siitä jäi minulle koko C75 kummittelemaan, että onko ne täydelliset rinnat minun makuuni.
Tästä näkökulmasta löytyykö täältä naisia, joilla on C75 kupit? Kuvailetko miltä näytät ja oletko samaa mieltä, että koko on juuri oikea sinulle?
-M38
Kommentit (7)
Eipä se koko paljoa kerro rintojen kauneudesta/täydellisyydestä.
Eräiden 75C rintojen kehitystä 20 vuotta vierestä seurannut, eikä ne nyt niin täydellisen muotoiset/näköiset enää 35 vuotiaana 3 lapsen jälkeen ole kuin silloin nuoruudessa.
Taidan kuitenkin pysyä "unelmassani", että C75 on juuri se oikea naisten rintojen koko meikäläiselle ja kakkosen kuvailu tukee tätä tarinaani..grrrr:) C75 rinnat näyttää hyviltä rintaliiveissä ja ilman liivejä:) Ja tosiaan tämä on vain minun mielipide, toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä:)
Tottakai rinnat ja koko paketti elää ikävuosien karttuessa, mutta ei se välttämättä tarkoita, että kehitys olisi huonompi. Ihan yleisesti ottaen se mikä kiinnosti 20-vuotiaana ei välttämättä kiinnostakaan 40-vuotiaana ja toisinpäin:)
-M38
Hyvä jos isommat tuosta, leveä lantio eikä muutenkaan mikään luuviulu saisi olla jos minua tahtoo miellyttää.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 17:24"]C75 rinnat näyttää hyviltä rintaliiveissä ja ilman liivejä:)
Ihan yleisesti ottaen se mikä kiinnosti 20-vuotiaana ei välttämättä kiinnostakaan 40-vuotiaana ja toisinpäin:)
-M38
[/quote]
Aijaa. Että vanhemmalla iällä tykkää riippareista? Ja kuppikoko kertoo vain sen, mihin ne riipparit saa sullottua. Eihän ne yhtään vähempää tilaa tarvitse kuin kiinteämmät, nuoret tissit.
65D paljon paremmat. Vielä iäkkäämpänäkin, saahan sitä ostaa bustier-tyyppisiä liivejä, missä on riittävästi tukea. Ja ne näyttää tosi ihanilta, kun niiden omistaja ratsastaa villisti päälläni. Pitäähän niissä olla jotain mikä heiluu edes taas ettei tahdo nänni suuhun osua.
Minulla on tuon kokoiset rinnat. Ovat oikein hyvänkokoiset, eivät ole pienet eivätkä vielä kuitenkaan liian isot. pyöreät ja kelpaavat :)