Miksi miehet eivät ymmärrä naisia?
Naisia ei kiinnosta joku hippirakkaus, jossa ei ajatella taloutta, perheen perustamista, yhteistä vanhuutta. Naiset ovat konservatiiveja ja haluavat pysyviä rakenteita elämään, perheen ja tulevaisuuden.
Kommentit (27)
Itse et ymmärrä naisia. Naiset haluavat tasan tarkkaan kasvoiltaan hyvännäköisen, kropaltaan miehekkään, aivoiltaan älykkään ja tunteiltaan lempeän, mutta myös tarvittaessa vahvan miehen. That's it.
Nytt sä odotat vastausta "Miksi pitäiisi ymmärtää".
Vierailija kirjoitti:
Itse et ymmärrä naisia. Naiset haluavat tasan tarkkaan kasvoiltaan hyvännäköisen, kropaltaan miehekkään, aivoiltaan älykkään ja tunteiltaan lempeän, mutta myös tarvittaessa vahvan miehen. That's it.
Näin. Ja miehet samoin haluavat kasvoiltaan hyvännäköisen, vartaloltaan naisellisen, aivoiltaan älykkään ja tunteiltaan lempeän, mutta myös tarvittaessa vahvan ja halukkaan naisen.
That's it.
Vierailija kirjoitti:
Pysyvät rakenteet ei välttämättä ole rahaan, vaan tunteisiin liittyviä.
Jos ei rakasta, turha rakentaa sitä omakotitaloa hiekalle.
Ei se pelkkä rakkaus vaan riitä. Toisekseen, se, että haluaa puitteet kuntoon ei tarkoita rakkauden poissulkemista. Sen sijaan se, että pitäisi poissulkea kaikki muu kuin rakkaus on vaan typerää.
Kyse ei ole ymmäryksestä vaan siitä mitä itse haluaa. Miehille on tyypillisempää sulkeutua vaikeista asioista (enkä nyt tarkoita kaikkia miehiä).
Millainen ihminen oikeasti luulee, että kaikki miehet ovat keskenään samanlaisia ja kaikki naiset keskenään? Että maailmassa on vain kaksi ihmistä, ja molemmista 4 miljardia kopiota?
Sellainen ihminen ei ainakaan ymmärrä naisia eikä miehiä.
Olenko mä sitten nainen, kun ajattelen samanlailla, kuin ap?
Miehet ei ala vuotaa kerran kuussa verta keskimäärin 12 vuotiaina, eivät kanna vastuuta ehkäisystä, raskaudesta, synnytyksestä, päävastuuta lapsista ja perheistä. Miehet voi elää hippiunelmaansa, koska mikään ei pakota aikuistumaan, ikinä, jos ei halua. Siksi ne ei ymmärrä ankeita ja tylsiä naisia joiden elämä on sarja pakkoja ja suorittamista.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei ala vuotaa kerran kuussa verta keskimäärin 12 vuotiaina, eivät kanna vastuuta ehkäisystä, raskaudesta, synnytyksestä, päävastuuta lapsista ja perheistä. Miehet voi elää hippiunelmaansa, koska mikään ei pakota aikuistumaan, ikinä, jos ei halua. Siksi ne ei ymmärrä ankeita ja tylsiä naisia joiden elämä on sarja pakkoja ja suorittamista.
Mikä voima pakotti sinut synnyttämään ja perustamaan perheen?
Ei naiset itsekään ymmärrä itseään, niin miten sitten joku muu
mies52v
Jaa, mie en tiennykkään et oon hippi. :D M25
Hmm, mä taas olen hippi (tervehdys M25:lle, villasukat kunniaan), ja hyvin ovat samanhenkiset miehet ymmärtäneet. Oma Nuuskamuikkunen löytyi seuuraksi tien päälle. Oli perhe ja asuntolaina ja vakityö, kahdesta ensimmäisestä kun selvittiin niin kolmannellekaan ei ole enää ollut tarvetta. Tuota "jaadajaada, en voi ymmärtää sinua, koska olet nainen" -asennetta en jaksa vieläkään yhtään, onneksi ei tarvitsekaan.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, mä taas olen hippi (tervehdys M25:lle, villasukat kunniaan), ja hyvin ovat samanhenkiset miehet ymmärtäneet. Oma Nuuskamuikkunen löytyi seuuraksi tien päälle. Oli perhe ja asuntolaina ja vakityö, kahdesta ensimmäisestä kun selvittiin niin kolmannellekaan ei ole enää ollut tarvetta. Tuota "jaadajaada, en voi ymmärtää sinua, koska olet nainen" -asennetta en jaksa vieläkään yhtään, onneksi ei tarvitsekaan.
Hehei! :) On täs joutunu taas alkaa pitämään, kun isännöitsijä ei oo voelä nostanut lämpöä. AP:n mukaan merkittävä määrä suomalaisist o hippejä, ku eivät halua lapsia. Tuossa ei oo mitään järkeä. Ja eikös hipit just halua lapsia ja levittää rakkautta? :o AP varmana löytäisi miehen, jos olisi positiivisempi, hän vaikuttaa aika kyyniseltä. :/ Päivän jatkoi siulle! :) M25
Koska naiset eivät ole loogisia eivätkä käyttäydy rationaalisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehei! :) On täs joutunu taas alkaa pitämään, kun isännöitsijä ei oo voelä nostanut lämpöä. AP:n mukaan merkittävä määrä suomalaisist o hippejä, ku eivät halua lapsia. Tuossa ei oo mitään järkeä. Ja eikös hipit just halua lapsia ja levittää rakkautta? :o AP varmana löytäisi miehen, jos olisi positiivisempi, hän vaikuttaa aika kyyniseltä. :/ Päivän jatkoi siulle! :) M25
Kiitos, samoin sinne! Huomasin, että tuosta jaadajaadasta putosi mies pois, sama tietysti toisinpäinkin. Ihmisissä on hienoja tyyppejä, vaikka lajina en meitä niin onnistuneena pidäkään. Rakkaus ja myötätunto kaikkea kohtaan on tosiaan arvoissa aika korkealla. Ja mikä onkaan tärkeämpää kuin lapset. Lapsista ei ole pakko tulla kyynisiä aikuisia, se on kamala vahinko se. Elämä on arvokas. Pidetään jalat lämpöisinä 🙂
Vierailija kirjoitti:
Hah. Sitä on näköjään tullut katsottua liikaa Speden "Naisen logiikka"- vitsejä. Ne oli vitsejä, jos et ymmärtänyt, ja perustuivat Speden katkeraan elämänkatsomustieteeseen. Jos ei ymmärrä naisia, ei ymmärrä naisia. Ei se sen kummempaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Nimenomaan naiset ovat loogisia ja tekevät rationaalisia valintoja. Miehet sen sijaan elävät pitkälti tunteiden vietävinä, katso vaikka intohimorikosten tilastoja.
Pysyvät rakenteet ei välttämättä ole rahaan, vaan tunteisiin liittyviä.
Jos ei rakasta, turha rakentaa sitä omakotitaloa hiekalle.