Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät ymmärrä naisia?

Vierailija
22.09.2020 |

Naisia ei kiinnosta joku hippirakkaus, jossa ei ajatella taloutta, perheen perustamista, yhteistä vanhuutta. Naiset ovat konservatiiveja ja haluavat pysyviä rakenteita elämään, perheen ja tulevaisuuden.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyvät rakenteet ei välttämättä ole rahaan, vaan tunteisiin liittyviä.

Jos ei rakasta, turha rakentaa sitä omakotitaloa hiekalle.

Vierailija
2/27 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse et ymmärrä naisia. Naiset haluavat tasan tarkkaan kasvoiltaan hyvännäköisen, kropaltaan miehekkään, aivoiltaan älykkään ja tunteiltaan lempeän, mutta myös tarvittaessa vahvan miehen. That's it.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naisetkaan ymmärrä miehiä. 

Vierailija
4/27 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytt sä odotat vastausta "Miksi pitäiisi ymmärtää".

Vierailija
5/27 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se logiikka

Vierailija
6/27 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse et ymmärrä naisia. Naiset haluavat tasan tarkkaan kasvoiltaan hyvännäköisen, kropaltaan miehekkään, aivoiltaan älykkään ja tunteiltaan lempeän, mutta myös tarvittaessa vahvan miehen. That's it.

Näin. Ja miehet samoin haluavat kasvoiltaan hyvännäköisen, vartaloltaan naisellisen, aivoiltaan älykkään ja tunteiltaan lempeän, mutta myös tarvittaessa vahvan ja halukkaan naisen.

That's it.

Vierailija
7/27 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysyvät rakenteet ei välttämättä ole rahaan, vaan tunteisiin liittyviä.

Jos ei rakasta, turha rakentaa sitä omakotitaloa hiekalle.

Ei se pelkkä rakkaus vaan riitä. Toisekseen, se, että haluaa puitteet kuntoon ei tarkoita rakkauden poissulkemista. Sen sijaan se, että pitäisi poissulkea kaikki muu kuin rakkaus on vaan typerää.

Vierailija
8/27 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole ymmäryksestä vaan siitä mitä itse haluaa. Miehille on tyypillisempää sulkeutua vaikeista asioista (enkä nyt tarkoita kaikkia miehiä).

Vierailija
9/27 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen oikeasti luulee, että kaikki miehet ovat keskenään samanlaisia ja kaikki naiset keskenään? Että maailmassa on vain kaksi ihmistä, ja molemmista 4 miljardia kopiota?

Sellainen ihminen ei ainakaan ymmärrä naisia eikä miehiä.

Vierailija
10/27 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko mä sitten nainen, kun ajattelen samanlailla, kuin ap?

Vierailija
11/27 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei ala vuotaa kerran kuussa verta keskimäärin 12 vuotiaina, eivät kanna vastuuta ehkäisystä, raskaudesta, synnytyksestä, päävastuuta lapsista ja perheistä. Miehet voi elää hippiunelmaansa, koska mikään ei pakota aikuistumaan, ikinä, jos ei halua. Siksi ne ei ymmärrä ankeita ja tylsiä naisia joiden elämä on sarja pakkoja ja suorittamista.

Vierailija
12/27 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei ala vuotaa kerran kuussa verta keskimäärin 12 vuotiaina, eivät kanna vastuuta ehkäisystä, raskaudesta, synnytyksestä, päävastuuta lapsista ja perheistä. Miehet voi elää hippiunelmaansa, koska mikään ei pakota aikuistumaan, ikinä, jos ei halua. Siksi ne ei ymmärrä ankeita ja tylsiä naisia joiden elämä on sarja pakkoja ja suorittamista.

Mikä voima pakotti sinut synnyttämään ja perustamaan perheen?

Vierailija
13/27 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset itsekään ymmärrä itseään, niin miten sitten joku muu

mies52v

Vierailija
14/27 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mie en tiennykkään et oon hippi. :D M25

Vierailija
15/27 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, mä taas olen hippi (tervehdys M25:lle, villasukat kunniaan), ja hyvin ovat samanhenkiset miehet ymmärtäneet. Oma Nuuskamuikkunen löytyi seuuraksi tien päälle. Oli perhe ja asuntolaina ja vakityö, kahdesta ensimmäisestä kun selvittiin niin kolmannellekaan ei ole enää ollut tarvetta. Tuota "jaadajaada, en voi ymmärtää sinua, koska olet nainen" -asennetta en jaksa vieläkään yhtään, onneksi ei tarvitsekaan.

Vierailija
16/27 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, mä taas olen hippi (tervehdys M25:lle, villasukat kunniaan), ja hyvin ovat samanhenkiset miehet ymmärtäneet. Oma Nuuskamuikkunen löytyi seuuraksi tien päälle. Oli perhe ja asuntolaina ja vakityö, kahdesta ensimmäisestä kun selvittiin niin kolmannellekaan ei ole enää ollut tarvetta. Tuota "jaadajaada, en voi ymmärtää sinua, koska olet nainen" -asennetta en jaksa vieläkään yhtään, onneksi ei tarvitsekaan.

Hehei! :) On täs joutunu taas alkaa pitämään, kun isännöitsijä ei oo voelä nostanut lämpöä. AP:n mukaan merkittävä määrä suomalaisist o hippejä, ku eivät halua lapsia. Tuossa ei oo mitään järkeä. Ja eikös hipit just halua lapsia ja levittää rakkautta? :o AP varmana löytäisi miehen, jos olisi positiivisempi, hän vaikuttaa aika kyyniseltä. :/ Päivän jatkoi siulle! :) M25

Vierailija
17/27 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset eivät ole loogisia eivätkä käyttäydy rationaalisesti

Vierailija
18/27 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehei! :) On täs joutunu taas alkaa pitämään, kun isännöitsijä ei oo voelä nostanut lämpöä. AP:n mukaan merkittävä määrä suomalaisist o hippejä, ku eivät halua lapsia. Tuossa ei oo mitään järkeä. Ja eikös hipit just halua lapsia ja levittää rakkautta? :o AP varmana löytäisi miehen, jos olisi positiivisempi, hän vaikuttaa aika kyyniseltä. :/ Päivän jatkoi siulle! :) M25

Kiitos, samoin sinne! Huomasin, että tuosta jaadajaadasta putosi mies pois, sama tietysti toisinpäinkin. Ihmisissä on hienoja tyyppejä, vaikka lajina en meitä niin onnistuneena pidäkään. Rakkaus ja myötätunto kaikkea kohtaan on tosiaan arvoissa aika korkealla. Ja mikä onkaan tärkeämpää kuin lapset. Lapsista ei ole pakko tulla kyynisiä aikuisia, se on kamala vahinko se. Elämä on arvokas. Pidetään jalat lämpöisinä 🙂

Vierailija
19/27 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah. Sitä on näköjään tullut katsottua liikaa Speden "Naisen logiikka"- vitsejä. Ne oli vitsejä, jos et ymmärtänyt, ja perustuivat Speden katkeraan elämänkatsomustieteeseen. Jos ei ymmärrä naisia, ei ymmärrä naisia. Ei se sen kummempaa ole.

Vierailija
20/27 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Nimenomaan naiset ovat loogisia ja tekevät rationaalisia valintoja. Miehet sen sijaan elävät pitkälti tunteiden vietävinä, katso vaikka intohimorikosten tilastoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi