Elokuvat/sarjat joiden jotain juonenkäännettä tai loppuratkaisua et tajunnut?
EI veetuilua kiitos vaan asiallisia vastauksia.
En tajunnut mm. seuraavia:
The Weight of Elephants-elokuvan juoni ja loppu. Jos ne lapset olivat kidnapattuja, miksi heillä kuitenkin oli siellä pirtissä kuo lemaa tekevä äiti? Kuka heidät oli kidnapannut ja miksi? Loppuu vaan siihen kun poika halaa tätä "kidnapattua" tyttöä ja sanoo jotain "älä ikinä jätä minua"
Muutoksii-elokuvan loppu, se tilannehan jäi ihan leväälleen/selvittämättömäksi, eli ne so m a lit ja valkoiset olivat yhä edelleen riidoissa keskenään?
Serranon perheen viimeinen jakso. Miksi ja mitä siinä oli tarkoitus tapahtua?
Kommentit (50)
Tämä uusi Dracula-sarja... miten se nainen hyppää pilvenpiirtäjästä lasin läpi ulos ja leijuu kohta takaisin sisään kuin ei mitään?
Vierailija kirjoitti:
Hitchcockin Linnut.
Mitä epäselvää siinä oli, lähtivät ajelemaan pois lintujen valtaamasta kylästä autolla. Loppu hyvin kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Titanic. Kuoliko Rose vai ei?
Tarkoitatko sitä Rosea joka on noin 100 vee leffan alussa ja jonka kertoma tarina koko leffa on? Ja lopussa nakkaa sen korun mereen?
Joker
Mikä oli totta ja mikä Arthurin mielikuvitusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Titanic. Kuoliko Rose vai ei?
Tarkoitatko sitä Rosea joka on noin 100 vee leffan alussa ja jonka kertoma tarina koko leffa on? Ja lopussa nakkaa sen korun mereen?
Sitä loppuvaiheen Rosea. Miksi teki niin? Olisihan kanittamalla sen korun saanut jälkikasvulleen hulppean elämän?
Vierailija kirjoitti:
Miksi James Bond -leffoissa pääpahis ei vain ammu Bondia heti kättelyssä päähän kun tämä on jäänyt kiinni sen sijaan, että pitäisi pitkän puheen jossa kertoisi aikomuksensa ja virittäisi sen jälkeen sekavan ansan, josta Bond kuitenkin helposti vapautuu?
Tämä olisikin hieno juonen käänne, ei menisi turhaan aikaa leffassa istuessa.
Looper
Aikamatkustus saa aina mieleni sekaisin.
Ajattelinko liian monimutkaisesti vai oliko siinä helposti ymmärrettävä loppu?
Vierailija kirjoitti:
Miksi James Bond -leffoissa pääpahis ei vain ammu Bondia heti kättelyssä päähän kun tämä on jäänyt kiinni sen sijaan, että pitäisi pitkän puheen jossa kertoisi aikomuksensa ja virittäisi sen jälkeen sekavan ansan, josta Bond kuitenkin helposti vapautuu?
Koska Bondin kiusaaminen kiihottaa sitä.
Mother
Se alku ja loppu juttu. En ymmärrä sitä.
Vai tarkoittaako se kirtokulkua?
Mulholland Drive, Inland Empire, Eraser Head. Selittäkää nää Lynchin leffat mulle, jos pystytte.
Twin peaks 1. kausi. Toista kautta en viitsinyt edes katsoa.
Lopussa Leland/mikälie hakkaa Lauran serkun. Ja sitten kaikki vain loppuu. Odotin koko sarjan ajan että syyllinen saadaan kiinni ja sitten tuleekin vain täysi hiljaisuus. Koko Lelandin sekoilukuvio oli muutenkin typerä.
Katsoin silloin kun tuli ekana kerran TV:stä 90-luvun alussa. Oli muuten huippusarja.
I'm thinking of ending things
Tajuan hahmot, naisia on paljon (vaikka vain yksi näyttelijä), mies on se koulun vanha talkkari jne. Mutta se loppu! Mitääh
Vierailija kirjoitti:
Looper
Aikamatkustus saa aina mieleni sekaisin.
Ajattelinko liian monimutkaisesti vai oliko siinä helposti ymmärrettävä loppu?
Mulla on sama ongelma aikamatkustuksen kanssa 😄
Katsoin Netflixistä nuorten leffan See you yesterday, jossa päähenkilö tekee matkoja lähimenneisyyteen pelastaakseen veljensä, mutta joka kerta joko veli kuolee tai mukana matkannut bestis. Lopussa päähenkilö lähtee aikamatkalle yksin ja huikkaa vaan lopuksi "Rakastan sinua" bestikselle. Ei selvinnyt, kuka lopulta kuoli vai kuoliko kukaan. Uhrasiko päähenkilö lopulta itsensä vai jääkö katsojan itse päätettäväksi miten tarina päättyi?
Legion sarja oli alusta loppuun asti aivan sekopäistä. En ymmärtänyt siitä hetkeäkään.
Kaikki 3 kautta katsoin.
Scifi leffat ylipäätänsä.
Liian hienoa meininkiä itselleni.
Avengers Endgame
Siinä se loppu, kun toiset tulee siitä silmukasta sota-alueelle. Ja siitä loppuun asti.
Pitäisi katsoa se uudelleen, jos se sitten aukeaisi minulle.
Babadook
En ymmärtänyt sitä, ennen kun minulle kerrottiin leffan idea.
Joku leffa oli semmone että "tähänkö se loppu" oli ihan outo loppu. En muista nimeäntietty tähä hätään