Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valittaa, kun jumppaan

Vierailija
22.11.2013 |

Tänään alkoi suorastaan raivoamaan, kun heiluttelin kahvakuulaa tv-tilassa. Meillä on siis kaksi televiisota, olohuoneessa vielä isompi.

En ymmärrä. Ei kuulemma jaksa katsella kotonaan tällaista heilumista.  Muilla jumppaamisesta valittavia miehiä?

Kommentit (16)

Vierailija
2/16 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen vartaloa ei ole tehty liikkumaan ja joskus se on kieltämättä hiukan noloa ja myötähäpeän tunteita herättävää katsoa heidän liikuntasuorituksia.

Tiedän, että moni suuttuu tästä, mutta näin se vain on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vahva naiseksi, kahvakuula 20kg ei esimerkiksi paina mulle mitään. Joten tuskinpa on tuosta kyse, mitä 3 sanoo. Ja olen vahvempi kuin mies. Mies ei juurikaan itse liiku.t.ap

Vierailija
4/16 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla nuiva mies muutenkin?

Vierailija
5/16 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 21:47"]

Naisen vartaloa ei ole tehty liikkumaan ja joskus se on kieltämättä hiukan noloa ja myötähäpeän tunteita herättävää katsoa heidän liikuntasuorituksia.

Tiedän, että moni suuttuu tästä, mutta näin se vain on.

[/quote]

Joo, tääkin näyttää tosi nololta:

http://vivas.fi/17-vuotias-tytto-nayttaa-kuinka-salilla-kuuluu-treenata-moni-mies-jaisi-jalkoihin/

Vierailija
6/16 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä se kahvakuula seuraavan kerran miehelle ja käske ottaa koppi. Jos osuu vähän harhaan niin eiköhän hiljene ainakin - tai sitten ei... ;)

Vierailija
7/16 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 21:52"]

[/quote]

Se on änkeri. Käy vieraissa koko ajan, noin 15 vuotta nuorempia harrastaa.

t.ap

Vierailija
8/16 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 21:55"]

Heitä se kahvakuula seuraavan kerran miehelle ja käske ottaa koppi. Jos osuu vähän harhaan niin eiköhän hiljene ainakin - tai sitten ei... ;)

[/quote]

yllytät rikoksen tielle? 

Vierailija
9/16 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas... Muistan kuinka aikanaan mieheni valitti minulle siitä, kun laihdutusprosessini aikana kävin lenkillä :D En ymmärrä miten jotakin voi haitata tuollaiset asiat.

Vierailija
10/16 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs me äidit muuten pidettäis kuntoa yllä, kun jumppaamalla/ kuntoilemalla.

Tietysti voisit mennä liikuntaryhmään, pari kertaa viikossa?

Kysy mieheltäsi, kumpi parempi!

Vierailija
11/16 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 22:03"]

Voi jestas... Muistan kuinka aikanaan mieheni valitti minulle siitä, kun laihdutusprosessini aikana kävin lenkillä :D En ymmärrä miten jotakin voi haitata tuollaiset asiat.

[/quote]

kateus. Oma ystäväni on tällä hetkellä antabus-kuurilla, etkä uskokkaan, kuinka paljon idiootit ympärillä koittaa väkisin vetää samaan paskaan, missä itse rypevät. Tolla laihdutusmollaamisella on täysin sama periaate: vedetään toinen takaisin samalle tasolla, kun itse ei viitsi kiivetä ylemmälle.

Vierailija
12/16 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 21:51"]

Olen vahva naiseksi, kahvakuula 20kg ei esimerkiksi paina mulle mitään. Joten tuskinpa on tuosta kyse, mitä 3 sanoo. Ja olen vahvempi kuin mies. Mies ei juurikaan itse liiku.t.ap

[/quote]

Ap on ottanut mieheksi jonkun saamattoman, kateellisen nyhveröluuserin! Elämä on valintoja. Oma mieheni on elämäntapakuntoilija ja tsemppaa mua kyllä ihan täysillä treenaamaan, tapahtui se sitten kotona, salilla tai lenkillä.

Vierailija
13/16 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 21:56"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 21:52"]

[/quote]

Se on änkeri. Käy vieraissa koko ajan, noin 15 vuotta nuorempia harrastaa.

t.ap

[/quote]

Tämä ei ole ap.

t.ap

Vierailija
14/16 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ex-mieheni oli ihan kikseissä et haluun käydä salilla ja tehä perseestäni pyöreämmän. se sanoi et voi vaikka maksaa, kun sehän sit pääsee nauttiin treenin tuloksista :D

Vierailija
15/16 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on lassukka, joka kokee oman miehisen arvonsa uhatuksi, kun nainen onkin vahvempi(miehisyyden alfa)?

Vierailija
16/16 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 22:36"]

mun ex-mieheni oli ihan kikseissä et haluun käydä salilla ja tehä perseestäni pyöreämmän. se sanoi et voi vaikka maksaa, kun sehän sit pääsee nauttiin treenin tuloksista :D

[/quote]

...ja kuinkas kävikään, nyt hän on eks ilman niitä persekiksejä. Tai paremminkin sai itse oikean potkun omaan persiiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä