Starbucks
Joko on testattu täällä tai muualla, mikä on suosikkimakusi?
Kommentit (27)
USAn Starbuckseista on paljonkin kokemusta. Tykkään salaateista, sitruunakakusta, kurpitsakahvista ja vihreä tee-frappucchinosta.
Ap on tykännyt myös Mocha Frappucinosta ja pääsin nyt kokeilemaan myös Gingerbread Lattea ja tykkäsin siitäkin.
Perus latte ja Coffee Frapuccino. Pumpkin Bread. Kokemusta jenkeistä. Makusiirapilla maustetut juomat mulle liian makeita.
Otin Orange mochan ja se oli ihan liian makea ja raskas. Tavallinen latte oli ihan jees.
mä en oikein tajua tuota hypetystä - Suomessa en ole kokeillut, mutta muualla maailmassa kylläkin ja sanoisin, että paremmat kahvit saa ihan paikallisista kahviloista, oltiin sitten Ranskassa, Saksassa tai jenkeissä.
Ainoa minkä vuoksi voisin jonottaa on se kesäisin myytävä jäähilejuoma, se pelasti viime kesän Budapestin reissulla monta hetkeä.
Oisko kellään heittää tietoa Helsingin keskustan kahvilan aukioloajoista? Netistä ei tunnu löytyvän mistään.
6.30 aukeaa arkisin. Su muistaakseni 10-
Latte on kyllä todella hyvä, samoin perus frappucino
nyt joulun alla ihan ehdoton on se Ginerbread Latte, naminam!
Starbucksin erikoiskahvien hinnat jos muuten hirvittää niin sieltä saa myös tosi hyväää tavallista kahvia, aina tuoretta ja hyväntuoksuista :) ja edullisemmin!
Elkää kadottako
Suomessa ihania pikkukahviloita. Ne on mulle Suomessa käydessä upeita paikkoja. Asun USA:ssa ja en varmasti vie rahojani jonnekin Four Bucksille Suomessa, tosi harvoin USA:ssakaan. Mieluummin kannatan niitä pieniä, yksityisiä kahviloita.
Ihmettelen myös sitä, miksi oma nimi on annettava joka kuppiin?!
En koskaan anna omaani, keksin jonkun helpon nimen, "Jane" tjms. sillä ei ne osaa mun suomalaista nimeä kirjoittaa ilman että sen tavaan.
Aukioloajat:
maanantai–perjantai 6.30–21
lauantai 8–18
sunnuntai 10–19 ja 10–21, kun tavaratalo on auki 21:een
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 21:45"]
nyt joulun alla ihan ehdoton on se Ginerbread Latte, naminam!
Starbucksin erikoiskahvien hinnat jos muuten hirvittää niin sieltä saa myös tosi hyväää tavallista kahvia, aina tuoretta ja hyväntuoksuista :) ja edullisemmin!
[/quote]
Ginerbread Latte Calories 320
Tää nimi juttu on kyllä aika hauska. Kiva kattoo miks se nimi on nyt vääntynyt. Kerran kai nimi tullut oikein
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 21:11"]
Perus latte ja Coffee Frapuccino. Pumpkin Bread. Kokemusta jenkeistä. Makusiirapilla maustetut juomat mulle liian makeita.
[/quote]
Pumpkin Bread Calories 390
Tee se itse Starbucks annokset kotona, ohjeita netti täynnä:
http://starbucksrestaurantathome.blogspot.com/2012/12/iced-coffees.html
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 22:11"]
Tee se itse Starbucks annokset kotona, ohjeita netti täynnä:
http://starbucksrestaurantathome.blogspot.com/2012/12/iced-coffees.html
[/quote]Pitää kokeilla tota piparminttu lattea, kuulostaa niin ihanalta
Tää on aivan ihana kahvila, Porvoon !! :o) keskustassa Runebergin puiston laidalla, viime vuosisadan vaihteessa rakennetussa tunnelmallisessa jugendtalossa. - Kannattaa käydä oikeassa kahvilassa!
Moccha frappuccino!