Tein äsken ensimmäisen avokadopastani
...ja se oli loistavaa! Herranjee miten hyvä ruoka. Tekisi mieli tehdä jo huomenna uudelleen.
Kommentit (23)
Kuuluu samaan sarjaan kuin banoffee, ei muuta kommentoitavaa.
Minä en tuosta niin innostunut. On se ihan jees, mutta ei nyt mitenkään ihmeellistä. Tykkään enemmän itse laadukkaista aineista tehdystä pesto genovesesta, esimerkiksi. Mutta sehän ei toki ole trendikästä kuten Ihmeellinen Avokadopasta ;)
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 19:53"]
Kuuluu samaan sarjaan kuin banoffee, ei muuta kommentoitavaa.
[/quote]
Paljon tyhjentävämpää kommenttia on hankala löytää koko avn historiasta. Onko tää nyt hyvässä vai huonossa ja miten pääruoka ja jälkiruoka liittyvät toisiinsa?
Ei kovin erikoinen, et vissiin yleensä tee pastaa
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 20:28"]
Minä en tuosta niin innostunut. On se ihan jees, mutta ei nyt mitenkään ihmeellistä. Tykkään enemmän itse laadukkaista aineista tehdystä pesto genovesesta, esimerkiksi. Mutta sehän ei toki ole trendikästä kuten Ihmeellinen Avokadopasta ;)
[/quote]
Niin, kun avokadopastaanhan ei voi tehdä itse sitä pastaa, saatika muutakaan.. :D
Huokaus.. Sen takia että ruoka on "trendikäs", se ei voi olla hyvää?
[/quote]
Mulla oli vissiin aloittelijan tuuria, kun sattui kaikki mausteet just kohdalleen vaikken erityisesti mitannut. Oli just sopivan tulista ja valkosipulistakin. Varmaan seuraavan kerran kun teen niin tulee ihan erilaista.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 20:29"]
Ei kovin erikoinen, et vissiin yleensä tee pastaa
[/quote]
Mä tykkään esimerkiksi kaalilaatikosta vaikkei se ole mitenkään erikoista ruokaa, miksi ruoan pitäisi olla erikoista?
Tyhmä kysymys, mutta pecorino on vissiin joku juusto?
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 20:30"]
[/quote]
Niin, kun avokadopastaanhan ei voi tehdä itse sitä pastaa, saatika muutakaan.. :D
[/quote]
Voi se toki olla, itselleni ei vaan niin kovin ihmeellinen kokemus avokadopasta ollut. Ihan perus jees vaan.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 20:30"]
[/quote]
[/quote]
Voi se toki olla, itselleni ei vaan niin kovin ihmeellinen kokemus avokadopasta ollut. Ihan perus jees vaan.
[/quote]
Mutta piti päästä samalla hieman pätemään laadukkailla raaka-aineilla ja hienoilla ruokasanoilla jonka voisi myös lyhentää ihan vain pestoksi.. :D
Mun mielestä toi ainakin näyttää tosi herkulliselta! Aion kokeilla itsekin.
Ei se minustakaan ollut hehkutuksen arvoinen. Hyvää toki, mutta niin on moni muukin pasta, tai ruoka yleensäkin. Ei se silti itkettävän hyvää ole :D Esimerkiksi gambas al ajillo on minusta parempaa, tai vaikkapa ihan vaan läskisoosi...
Minä kyllä tykkäsin kovasti, tosin eikös tämän trendikkyys ole jo mennyt ohi?
Tai en mä tiedä olisinko tykännyt jos olisin noudattanut reseptiä, mutta mun oikomiskonsteilla tuli ainakin ihan hyvää:
1 valkosipulinkynsi, joo, löytyy
½ chiliä (poista siemenet), laitoin sellaista chilitahnaa t-lusikallisen suoraan purkista
1 limetti, joo
2 kypsää avokadoa, joo
suolaa, joo
mustapippuria, joo
loraus oliiviöljyä, ei ollu kuin rypsiöljyä, voih.
kourallinen basilikaa (lehtipersija ja korianteri toimivat myös) pistin basilikaa
30 g (1 dl) raastettua pecorinoa, mitä? no ei oo.
30 g (1 dl) raastettua parmesaania, laitoin 2 dl, tai sellaisen pussillisen.
Näytti vähän laimeelta, niin lisäsin vielä Rainbow-pestoa muutaman t-lusikallisen.
Mä kun tein avokadopastaa niin se lensi samantien roskiin, mies ei edes suostunut maistamaan. Toisen kerran maistoin sitä kaverin tekemänä ja tällä kertaa maku oli lähempänä oikeaa (tai niin ainakin luulen), mutta ei se vieläkään kyllä säväyttänyt :(
Miksi tuo avocadopasta on jotenkin trendikästä?
Ulkomamma ja ihan pihalla
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 20:43"]
Mä kun tein avokadopastaa niin se lensi samantien roskiin, mies ei edes suostunut maistamaan. Toisen kerran maistoin sitä kaverin tekemänä ja tällä kertaa maku oli lähempänä oikeaa (tai niin ainakin luulen), mutta ei se vieläkään kyllä säväyttänyt :(
[/quote]
No onpa hienoa tehdä ruokaa ja heittää se syötävä ruoka menemään.
Aikuiset ihmiset.. Naurettavaa ja lapsellista tuhlausta.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 20:43"]
[/quote]
Veikkaan, ettei ollu tarpeeksi suolaa sun tekemässä av. pastassa.
Reseptiä?