Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyn työkkärin kurssia

Vierailija
22.09.2020 |

vapaaehtoisesti hain, kesto kolmisen kuukautta. Olen täysin kettuuntunut. Nämä osaamiskartoitukset, cv-pajat ynnä muut on niin koluttu. Ne eivät työksi minulle, vanhalle kääkälle muutu. Olen todella alakuloinen ja epätoivoinen. Kakka koulutus, kakan ohut työhistoria jne ja näitä sitten puidaan tuolla kurssilla porukalla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on hyväksyttävä että olet tehnyt virheen. Etkö tutustunut kurssin sisältöön ensin?

Omista asioistaan ei ole pakko kertoa kurssilla ja voit valehdella ryhmätöissä niin paljon kuin haluat.

Vierailija
2/4 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on hyväksyttävä että olet tehnyt virheen. Etkö tutustunut kurssin sisältöön ensin?

Omista asioistaan ei ole pakko kertoa kurssilla ja voit valehdella ryhmätöissä niin paljon kuin haluat.

tutustuin toki ja ihan hain tähän saadakseni tovin korotettua päivärahaa ja kulukorvaustakin (saan kaiketi 18e päivä). En avaudu liikaa, otan sen asenteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis nämä kurssit ovat melkomoista soopaa. Työllistyykö näistä kuinka moni? Työssäoppimisjaksot ovat jopa puolen vuoden mittaisia. Ilmaiseksi tehdään vaativaakin asiantuntijatyötä. 

Vierailija
4/4 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tutustuin toki ja ihan hain tähän saadakseni tovin korotettua päivärahaa ja kulukorvaustakin (saan kaiketi 18e päivä). En avaudu liikaa, otan sen asenteen. 

En ymmärrä mikä tässä oli sitten ongelma? Vai eikö kurssi vastannut ilmoitettua? Ilmoittauduitko muuten korotetun ja kulukorvauksen vuoksi?