Mikä väittely! 10kg voi laihtua samalla kalorimäärällä
meillä kummallakin 10kg laihdutettavaa.
Kaveri syö pitsan joka päivä jossa 1200kcl, muuta hän ei saa syödä,
minulla sama kalorimäärä mutta terveellinen kuuri.
Pitsassa paljon hiilareita ja rasvaa, paino ei varmasti putoa samoin kuin minulla.
Kommentit (9)
No sittenpähän näette. Entäs liikunnat? Oletteko saman kokoisia nyt alkujaan?
Itse kyllä laihduin kuin itsestään nuorena, kun söin kerran päivässä grilliannoksen, enkä mitään muuta.
Ei kukaan pysty syömään pitsaa 2-3kk, jonka tuo kokeilu kestää,
vaikka kuinka tykkäisi pitzasta.
Voit kuitenkin olla tyytyväinen siihen, että syöt terveellisesti, joten yleisvointisi tulee olemaan varmasti parempi ja näytät paremmalta. Kaverisi naama voi näyttää samalta kuin se pizza kuurin jälkeen.
Eihän tuosta voi mitään päätellä. Teillä pitäisi olla sama kulutus, että tulokset olisivat vertailukelpoisia.
Kyllä minä uskon, että pizzaa voi syödä 2-3 kuukauttakin, siitähän voi itsekin tehdä vaikka minkälaisia variaatioita.
Kyllä se joka on vhh:lla voi syödä paljon enemmän kaloreita. Ja syödä terveellisesti.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 17:06"]
Kyllä se joka on vhh:lla voi syödä paljon enemmän kaloreita. Ja syödä terveellisesti.
[/quote]
Tästä julkaistiin joskus taannoin tutkimus. Oli kaksi ryhmää, joille oli omat "ruokakaapit", toisilla oli vain vhh ruokaa ja toisilla "normaalia." Kumpikin sai syödä omasta tarjonnastaan mitä halusi, miten usein ja miten paljon vain halusi. Vhh-ryhmä kyllä laihtui, mutta myös söi selvästi vähemmän kaloreita.
Jenkeissä oli jännä tutkimus, jossa joku ravintotieteen proffa laihdutti syömällä pelkkiä keksejä, siis lähes pelkkää tyydyttynyttä kovaa rasvaa ja sokeria. Koska hän söi vähemmän kuin kulutti, oli veriarvot laihiksen jälkeen paremmat kuin aloittaessa.
Morgan Spurlock taas veti yli nielemiskyvyn mcdonaldsmättöä, mikä sairastutti hänet.
Eli vaikka vetäisi pelkkää pizzaa laihiksella, sekin on parempi kuin läskinä pysyminen. Tsemppiä!
Kokeilunne onnistuu vain, jos olette lähtöviivalla yhtä painavia, pitkiä ja omaatte saman määrän lihasta.
Tulepa tänne kertomaan, kuinka kävi...