Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eläkejohtajien palkat syö yhteiskuntamoraalia

Vierailija
22.11.2013 |

Ymmärrän, että yritysjohtajille maksetaan kovia palkkoja, jos yhtiö on kunnossa. Maahan tulee viennistä rahaa, syntyy työpaikkoja, jne.

Mutta noita eläkepuljujen johtajien palkkoja en ymmärrä ollenkaan. Mitä he ovat toiminnallaan tehneet sellaista, että olisi enemmän eläkkeitä maksaa?

Kansan on pakko palkasta maksaa isoja eläkkeisiin varattuja summia. Maristaan, ettei sekään riitä. Ja sitten näitä verorahoista on varaa maksaa käsittämättömiä palkkoja noille pomoille, luksusautoja... Varman johtajalla on joku niin tyyris auto, ettei sitä suostuta julkisuuteen edes paljastamaan...

Mulla paloi nyt käämit. En halua enää tukea tuollaisia laitoksia. Haluan itse vapaaehtoisesti päättää eläkerahojeni maksusta!

En luota enää suomalaiseen yhteiskuntaan enkä sen johtajiin. Jos joku alkaa hankkia nousua barrikadeille ja koko yhteiskunnan toiminnan seisauttamista, kunnes tästä tehdään oikeudenmukaisempi maa, olen mukana. Kannatan passiivista vastarintaa: järjestetään suurlakko. Ei vain tehdä MITÄÄN, ennen kuin asiat alkavat muuttua ja mm. verovaroin maksetut palkat ja etuudet julistetaan julkisesti virallisilla tiedotteilla.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi