Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä eroon (tarpeettomaan) tavaraan liittyvästä tunnesiteestä

Vierailija
22.09.2020 |

Ihan hölmö ongelma... mulla on esim mummoni kylpytakki jota en tykkää käyttää mutta en jostain syystä VOI heittää pois kun se oli niin olennainen osa lapsuuden lauantai-iltoja. Ihmeellinen ristiriitainen suhde moneen tavaraan kun toisaalta ärsyttää hillota tarpeetonta rojua mutta sitten toisaalta ei raaski heittää pois jonkun vastaavan syyn vuoksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raaka peli vaan.

Itse heitellyt kaiken muun tässä koronan aikana pois mikä ei täytä kahta kriiteeriä:

säännöllinen käyttöfunktio tai merkittävä tunneside.

Ihanan vapauttavaa, kun ei nurkissa pyöri yhtään mitään tarpeetonta.

Vierailija
2/6 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen auta muu kuin se että vaikka väkisin heittää jonkun turhan tavaran pois ja sitten huomaakin että elämänlaatu ei heikentynyt yhtään, päinvastoin. Sitten on helpompaa luopua muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama ongelma miehen kanssa. Vanha, tarpeeton tavara. Ei viitsi edes kierrätyskeskukseen viedä. Joo, tiedän kyllä...toisen roska on toisen aarre.

Vierailija
4/6 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raaka peli vaan.

Itse heitellyt kaiken muun tässä koronan aikana pois mikä ei täytä kahta kriiteeriä:

säännöllinen käyttöfunktio tai merkittävä tunneside.

Ihanan vapauttavaa, kun ei nurkissa pyöri yhtään mitään tarpeetonta.

No siinä kylpytakissa on just toi merkittävä tunneside, toisaalta se on ihan sairaan ruma ja huono päälläkin. Siksi se on niin ärsyttävä😅

Ap

Vierailija
5/6 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastoi se jonnekin piiloon pitkäksi aikaa. Muutaman vuoden kuluttua kun löydät sen, tunneside on kulunut pois.

No, tämä pätee bilevaatteisiin, voi olla että tuosta kylpytakista se ei lähde ikinä...

Vierailija
6/6 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vinkki oli ottaa kuva siitä millä on muistoarvoa, ja sitten laittaa itse esine/asia pois :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi