Jenni Vartiainen Idolsissa
Ompa työlään kuuloista laulamista livenä. Kaunis nainen, mutta ääni ei vain riitä.
Kommentit (14)
On valittu niin matala sävellaji ettei ääni kuulu minnekään.
Oli kyllä vähän ponneton esiintyminen.
Mutta voi että on upean näköinen. Just tuollainen haluaisin itse olla. Minkähän pituinen Jenni on?
No mä en oo ymmärtänyt koskaan Jenni Vartiaisen suosiota. (Ja tähän on turha vetää kateuskorttia.) Mun mielestä ei osaa laulaa. No, se on vaan mun mielipide. Tykkään erilaisesta lauluäänestä.
Kaunishan hän on, mutta miksi tukan pitää roikkua naamalla?
Äääääh, kyllästyttää jo koko nainen.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 20:24"]
No mä en oo ymmärtänyt koskaan Jenni Vartiaisen suosiota. (Ja tähän on turha vetää kateuskorttia.) Mun mielestä ei osaa laulaa. No, se on vaan mun mielipide. Tykkään erilaisesta lauluäänestä.
[/quote]
itseasiassa Jenni osaa laulaa.
se ei kai voi olla mielipidekysymys, koska joko sitä osaa tai ei osaa - teknisesti. Mutta tosiaan toisista lauluäänistä tykkää ja toisista ei :) nyt kuulin vaan lopun eli en osaa tuosta sanoa mitään, mutta mielestäni biisi on levyllä tosi hyvä!
Tosi huono ja eloton iho, liikaa pakkelia. :(
Vaisun nasaali esitys mutta KAUNIS hän on.
Löytyskö youtubesta tuo esiintyminen?
No voi hyvää päivää, kun on taas naiset kommentoimassa! Jenni on jumalaisen kaunis, ei ole "eloton iho eikä liikaa pakkelia", laulaa täsmälleen nuotilleen ja ääni on äärettöän persoonallinen ja kaunis, ja tuo "Minä sinua vaan" on yksi kauneimpia Suomessa 10 vuoteen tehtyjä rakkauslauluja. Ihme sössöttäjiä täällä taas kerran...