En jaksa enää tätä koronaa
Kyllästyttää ihan hemmetisti koko pandemia. Haluan entisen elämän takasin. Kauanko tätä vielä jatkuu.. 😭 Lomautukset, epävarmuus työn jatkuvuudesta, sinkkuus ja tapailun vaikeus kun pitää pitää etäisyyttä ihmisiin, maskin käyttö julkisissa, etätyöt ja yksinäisyys.. 🥺 Muita turhautuneita?
Kommentit (6)
Hirveää tämä pelkop*rno, jota kaikkialla levitetään. Huijaus koko pandemia. Tämän varjolla ihmiset yritetään saada täydelliseen kontrolliin.
Me elämme ihan normaalisti nyt ja tulevaisuudessa. Me emme alistu.
Helpottaa kummasti, jos sopeudut tähän erikoiseen tilanteeseen aktiivisesti jotenkin muutenkin kuin pakollisten toimenpiteiden muodossa. Aloita joku harrastus (ulkoliikunta, kotijooga, valokuvaus, käsityöt, taide, kirjoittaminen... u name it) olosuhteiden puitteissa, lue uudenlaista kirjallisuutta, etäopiskele! "Normaalin" haikaileminen ei tuo sitä yhtään lähemmäs, teet sillä vain olosi tukalammaksi. Tsemppiä!
minua ei kyllästytä, olen jo sopeutunut täysin korona-aikaan ja kaikki menee jo rutiinilla.
Treffeilläkin olen käynyt, senkin voi hoitaa ihan koronarajoitusten mukaan. Olettaen tietysti, että treffikumppanilla on itselläänkin sen verran älyä päässä, että osaa elää rajoitusten mukaan eikä keksimitään tekosyitä päästäkseen johonkin kissanristiäisiin. kyllähän korona muutti minunkin elämässäni paljon, mutta ei ole ollut vaikeaa. En ajattele koronaa rajoitteena vaan uutena mahdollisuutena kokeilla jotain erilaista, siksi tämä ei rassaa minua.
Voi olla liian myöhään, kun viimein tajutaan, ettei voida ajaa miljardeja ihmisiä perikatoon muutamien satojen tuhansien suojelemiseksi. Jos koronatilanne pitää talouden jumissa pitkään, ei paljoa tarvita, että tilanne puhkeaa sekasorroksi. Ihminen on kuitenkin eläin ja kun se ajetaan nurkkaan, sieltä tullaan viidakon lakeja noudattaen pois.
Lomautukset ja työn jatkuvuus johtuvat koronasta, nuo muut asiat sinusta itsestäsi. Tai no etätyöt työnantajastasi, jos teillä on määräys olla etätöissä. Meillä se on vain suositus.