joululahjoja..
Kelpaako tämmöiset lahjaksi? Meinaisin nimittäin tehdä tuollaiset neljälle ihmiselle.
Kommentit (6)
Voi ei! Mun lapsuudessa oli aina tuollaisia tossuja. Tulipas hyvä mieli, kun tuli hyviä muistoja mieleen.
Oikeesti noi on kylläkin aika rumia ja tosi liukkaat, mutta tällä hetkellä retro on muotia ja esim. mä varmaan pillahtaisin liikutuksesta kyyneliin, jos paketista paljastuis tuollaiset =)
Minulle kelpaisi ainakin ja mielellään :)
Kauneus on katdojan silmässä. Minusta malli sinänsä ei ole ruma, jos värit sopivat yhteen. Eli ihan kiva laja.
liukkautta voi säädellä jarruliimalla tai vaikka pohjaan ommeltavilla nahanpaloilla. Ainakin lapsille tehdessä kannattaa varmaan.
Mulla on vähän ton tyyliset. Ostin myyjäisistä jonkun seurakuntamummon tekemänä. Ne on ollu kyllä tosi ihanat. Joskus kun on oikein kylmä, voi laittaa päällekäin villasukat ja noi tossut. Eipä palele varpaita :) Eli vastaus kysymykseen: tee ihmeessä!
Tein ala-asteella tuollaiset ja ne meni mummolleni joululahjaksi, hän käyttää niitä yhä näin joulua odotellessa. Ja aina kehuu niitä.
http://www.yhteishyva.fi/viihde-ja-vapaa-aika/neuleohjeet-ja-askartelu/pirteat-palatossut/0218010-82435
ja tossa linkki
Ei äsken toiminu tämä sivu kunnolla.