Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1v päiväkodissa joka päivä 7.30-16.30.

Vierailija
21.11.2013 |

Mielipiteitä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti lapsen kanssa ollaan edes iltaisin ja viikonloppuisin kunnolla. Onneksi kaikki tuntemani päiväkodin hoitajat ovat ihania ihmisiä, toivottavasti tällaiset ihmiset ovat osuneet tällekin lapselle.

Vierailija
2/12 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali hoitoaika. Meillä lapset ollut aina yhtä pitkää päivää, koska tavallisesti työpäivä kestää 8tuntia ja työmatkat päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi päivä.... Jos vanhemman työaika on klo 8-16 niin ei tuossa ole mitään vikaa... Jos vanhempi on kotona niin asia onkin sitten ihan eri.....

Vierailija
4/12 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, lapsi nukkuu hoitopäivän aikana 1-1,5 tuntia ja samanlaiset toiset unet vielä illalla kotona ja menee 21 nukkumaan. Tulee suoraan sängystä aamulla aamupalalle. Toisin sanoen vanhempien kanssa on viikonloput ja arkisin 3,5 tunnista sen ajan, jota ei nuku ja istu takapenkillä matkalla päiväkodista kouluun.

Mua kylmää tämä, vaikkei mulle mitenkään kuulu tämä asia. On siis ryhmässäni tämä pieni lapsi.

ap

Vierailija
5/12 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen hoitopäivä meidänkin perheessä. Palasin työelämään lapsen ollessa 1v2kk.

Vierailija
6/12 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 16:32"]No, lapsi nukkuu hoitopäivän aikana 1-1,5 tuntia ja samanlaiset toiset unet vielä illalla kotona ja menee 21 nukkumaan. Tulee suoraan sängystä aamulla aamupalalle. Toisin sanoen vanhempien kanssa on viikonloput ja arkisin 3,5 tunnista sen ajan, jota ei nuku ja istu takapenkillä matkalla päiväkodista kouluun.

Mua kylmää tämä, vaikkei mulle mitenkään kuulu tämä asia. On siis ryhmässäni tämä pieni lapsi.

ap

[/quote]

Päiväkodista kotiin, autocorrect..

2-2,5 tuntia päivässä hereillä isän ja/tai äidin kanssa. Josta siis varmasti menee kotimatkaan vähintään vartti ja kaikenlaiseen ruoanlaittoon ja syömiseen aikaa.

Vierailija
7/12 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää nämä ihmiset, joiden mielestä tuo on jotenkin liian pitkä hoitoaika. Haloo, ihmisten pitää käydä töissä! 3-vuotiaanako te vasta lapsenne sinne hoitoon laitatte? Menin itse lapsena perhepäivähoitoon 1-vuotiaana ja aivan normaali aikuinen minusta on kasvanut ja pidin hoidossa olemisesta todella paljon.

Vierailija
8/12 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 16:42"]

Mua ihmetyttää nämä ihmiset, joiden mielestä tuo on jotenkin liian pitkä hoitoaika. Haloo, ihmisten pitää käydä töissä! 3-vuotiaanako te vasta lapsenne sinne hoitoon laitatte? Menin itse lapsena perhepäivähoitoon 1-vuotiaana ja aivan normaali aikuinen minusta on kasvanut ja pidin hoidossa olemisesta todella paljon.

[/quote]

Ei, vasta 3.5 vuotiaana vein...Järjestelykysymys....

Vierailija
9/12 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 16:32"]

No, lapsi nukkuu hoitopäivän aikana 1-1,5 tuntia ja samanlaiset toiset unet vielä illalla kotona ja menee 21 nukkumaan. Tulee suoraan sängystä aamulla aamupalalle. Toisin sanoen vanhempien kanssa on viikonloput ja arkisin 3,5 tunnista sen ajan, jota ei nuku ja istu takapenkillä matkalla päiväkodista kouluun.

ap

[/quote]

Ap, oletko oikeasti lastentarhanhoitaja tai jopa -opettaja? Tai ihan vain provoilija? Nimittäin tällainen työasioista keskustelupalstoilla huutelu ei mielestäni ole kovin asianmukaista tai ammattimaista käytöstä. Olen itsekin asiakaspalvelualalla, minulla on pääsy ihmisten hyvinkin intiimeihin tietoihin, eikä mieleeni tulisikaan tulla tänne edes anonyymisti kysymään tuntemattomilta ihmisiltä mielipiteitä toisten elämästä. 

Vierailija
10/12 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen rääkkäystä. Lapsesta tulee vanhempana todennäköisesti jotenkin häiriintynyt?

Vierailija
11/12 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 16:18"]

Ihan normaali hoitoaika. Meillä lapset ollut aina yhtä pitkää päivää, koska tavallisesti työpäivä kestää 8tuntia ja työmatkat päälle.

[/quote]

No meille myös ollut normaali kahden lapsen kohdalla ja ihan kunnollisia nuoria noista on tullut. Tosin meillä ei ollut jokapäivä eli 7 pv viikossa vaan arkipäivät eli ma-pe 5 pv viikossa. Mahtoiko aloittaja tarkoittaa juuri sitä?

Vierailija
12/12 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo nyt kovin järisyttävää ole, ihan normaalit hoitoajat sinänsä. Kurjaa kylläkin noin pienelle, tuon takia meillä päädyttiin siihen, että tein alkuun 50% työaikaa ja kituutettiin sitten pienemmillä tuloilla (puolikkaasta palkastani meni leijonanosa hoitomaksuihin, kolme lasta). Itsellä ei siis olisi ollut kanttia pitää 1-vuotiasta ma-pe täyttä päivää hoidossa, kun tuo oli ajankohtaista. Isompana kylläkin. Mutta en syyllistäisi silti vanhempia, joillakin voi olla se tilanne, että on vaan pakko. Hyvässä hoidossa ne lapset yleisesti ottaen on päiväkodeissa.