Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia psykosomaattisia oireita teillä on, jos joku asia ahdistaa?

Vierailija
21.11.2013 |

Itselläni tulee vatsaan möykky. Lisäksi minusta tulee todella levoton, en pysty keskittymään mihinkään enkä saa nukutuksi.

Vaikka kuinka järjellä ajattelisin, etten voi tälle asialle nyt tehdä mitään ja yritän rauhoittua, ei auta mitään.

Lääkkeitä en tähän käytä, mutta nyt on esim. sellainen olo, että joku rauhoittava tekisi hyvää tai vaikka sitten pullollinen viinaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että rintakehässä ahdistaa.

Nukun huonosti.

Leukalihakset kipeytyvät kun puren hampaita yhteen.

Vierailija
2/9 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN saa henkeä, keuhkot tuntuvat pienentyneiltä, happea pitää haukkoa. Lopulta tuntuu, etten edes näe kunnolla. Minulla on paniikkihäiriö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin tulee möykky vatsaan. Lisäksi kylmiä väreitä, unettomuutta ja pään ja ohimoiden hieromista. Joskus yritän lykätä hankaloita asioita ja silloin tulee tilalla sijaistoimintoja kuten jatkuva tupakalla ramppaaminen.

Vierailija
4/9 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokahalu katoaa, vaikea saada syötyä mitään. Samaan aikaan levoton ja toisaalta passiivinen, jopa lamaantunut olo. Uneen vaikuttaa myös.

Vierailija
5/9 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty olemaan aloillani (esim. yrittää nukahtaa tai muuten vaan makoilla, edes syöttämään kärsivällisesti sosetta vauvalle tai imettämään) vaan pitää kulkea kotonakin huoneesta toiseen mukamas toimittamassa asioita ja askareita. Silti en saa mitään aikaiseksi, koska en pysty keskittymään kunnolla mihinkään. Kelailen vaivaavaa asiaa päässäni edes takaisin, muotoilen mielessäni valmiiksi repliikkejä joita minun olisi pakko päästä sanomaan jollekin asianosaiselle, tulee ylävatsaan sellainen nälältä tuntuva, mutta samaan aikaan hieman oksettava, olo.

Vierailija
6/9 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulssi nousee, tuntuu, että sydän hakkaa koko ajan ja olen hermostunut. Hikoilen ja se hiki haisee kuvottavalta, kädet ovat jääkylmät. En pysty oikein keskittymään mihinkään ja joudun esim. jotain tekstiä lukiessani kertaamaan saman asian moneen kertaan, ennen kuin sisäistän sen. Muisti ei pelaa, unohdan asioita.

Vierailija
7/9 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottaa, kuvottaa, kuvottaa....lisäksi nukun huonosti enkä pysty esim. keskittymään television katseluun tai lukemiseen.

Vierailija
8/9 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräilen aamuyöstä, en saa nukuttua. Rintaa puristaa kuin vanne olisi ympärillä. Järsin kynnet ja kynsinauhat verille.

Vierailija
9/9 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän asian mä tunnen.

Huimaus, yrjötys, uuvutus, täydellinen vitutus, paineentunne naamassa ja silmissä, pala kurkussa, puutuminen fyysisesti ja henkisesti,

hengitysvaikeudet, huomaamaton hyperventilaatio, kipusignaalipisteiden ärtyminen, neuropaattinen kipu, palellus, kuumat aallot, sähkövirtauksen tunne selkärangasta jalkoihin, kylmät jalat, levoton ylimania, unohtelu, huulien pureminen, tärinä tai täpinä, lihaskipu, hikka, alaselkäkramppi, ruokahaluttomuus, yökkiminen, krooninen vatsalihaskramppi, itkukohtaukset ilman syytä, sydämentykytys, sydämen muljahtelu, unihalvaus, astraalimatkailu, hereille säpsyminen kerta toisen perään, elohiiri, kurkun supistumisen tunne, ummetus, ripuli, tuijottava katse, kuivat silmät ja suu, joo ja möykky sydämessä. Nää tuli ekana mieleen.

Oiskohan mulla joku ahdistuneisuushäiriö :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme