Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikäs ketjuviesti fb:ssä nyt vuorostaan pyörii?

Vierailija
21.11.2013 |

Kun kavereitten päivityksen on vuoron perään "olen raskaana" "haluan adoptoida apinan" "hiiri juoksi jalkojeni yli" ym ym..

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 12:23"]

Kumallista, että taas leikkiin lähteneet leimataan lapsellisiksi ja rivien välistä myös hieman tyhmyreiksi, mutta kuitenkin kiinnostaa. Huumorintaju, katoava luonnonvara.

[/quote]

No noita erilaisia päivitysjuttuja on vaan koko ajan, että onko ne edes hauskoja enää kun kaikki tietää että se on taaaaas joku fb pila... Ja tuo "olen päättänyt ryhtyä homoksi" on kyllä todella mauton vaihtoehto, ei tosiaankaan edes mikään muka-hauska juttu

Vierailija
22/29 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 12:41"]

Yllättävää....

en kyllä meinaa tykätä tai kommentoida kenenkään päivitystä vain saadakseni tietää mitä tarkoittaa. Kun kuitenkin nuo ketkä on lähteneet mukaan ovat niitä hiukan tylsempiä kyniä penaalista, enkä halua lähteä tuohon mukaan edes tykkäämisen vertaa. Antaa siis olla, hihitelköön keskenään kuten ala-asteella.

Onneksi oma huumorintajuni on pikkasen kehittyneempää sorttia. ;)

[/quote]

Millä perustelet sen, että nämä muut ovat yksinkertaisia? Kertoo aika paljon ihmisestä, joka kategorisoi muita jonkun huumoriketjun perusteella. Onneksi huumorintajusi on kehittyneempää, kuin kirjoituksesi. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 12:35"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 12:06"]

Samasta aiheesta jo miljoona ketjua täällä. Yhdessä ainakin on vastaus. Onneksi omissa kavereissani kukaan ei vielä ole lähtenyt tähän. Paitsi nyt kun sen kirjoitin tähän, niin kohta parilla tietyllä kaverillani varmasti on tuollainen hömppästatus :)

[/quote]Kumpikohan olisi ollut lyhyempi vastaus, tämä, jossa et sano mitään, vai sellainen, jossa olisit vain kertonut vastauksen siihen, mitä ap. kysyi? 

[/quote]

se ketju jossa luki vastaus, poistettiin.

[/quote]

Häh, miksi olisi poistettu...? Meinaatko että vauva.fi:ssä halutaan suojella fb:n tärkeiden kiertokirjeiden mystisyyttä?

Vierailija
24/29 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikeasti ymmärrä, miten ihmiset teinejä lukuun ottamatta jaksavat FB:n ketjukirjeitä. En ole yhtäkään tuollaista typerää tilapäivitystä kommentoinut saati tykännyt ja vaikka olisin niin tehnytkin, en todellakaan laittaisi mitään älyvapaita tilapäivityksiä.

Vierailija
25/29 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi on omien kavereiden halventamista. Jos ei ole kuullut ketjuviestistä, voi ihan hyvin uskoa (osa noista on asioita jotka oikeasti voisi tapahtua, esim se että on raskaana tai muuttamassa jonnekin). 

En ymmärrä mitä hauskaa tuossa on. En mä ainakaan ala mitään kusetuksia harrastaa edes facessa, tottakai huumoripäivityksiä voi olla mutta tollaset ei mun mielestä kuulu niihin. Harmitti tuokin tapaus mistä joku kirjoitti että joku ollut oikeasti innoissaan lastenlapsesta ja sitten sanotaan että aprillia, pistä kusetus kiertämään.

Joo, tosi kypsää.

Vierailija
26/29 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 12:50"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 12:35"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 12:06"]

Samasta aiheesta jo miljoona ketjua täällä. Yhdessä ainakin on vastaus. Onneksi omissa kavereissani kukaan ei vielä ole lähtenyt tähän. Paitsi nyt kun sen kirjoitin tähän, niin kohta parilla tietyllä kaverillani varmasti on tuollainen hömppästatus :)

[/quote]Kumpikohan olisi ollut lyhyempi vastaus, tämä, jossa et sano mitään, vai sellainen, jossa olisit vain kertonut vastauksen siihen, mitä ap. kysyi? 

[/quote]

se ketju jossa luki vastaus, poistettiin.

[/quote]

Häh, miksi olisi poistettu...? Meinaatko että vauva.fi:ssä halutaan suojella fb:n tärkeiden kiertokirjeiden mystisyyttä?

[/quote]

Perun pyhät puheeni. On se ketju tosiaan näköjään poistettu :/ Fb:n kiertokirjeet on tärkeä asia näköjään.

24

Vierailija
27/29 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 12:46"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 12:41"]

Yllättävää....

en kyllä meinaa tykätä tai kommentoida kenenkään päivitystä vain saadakseni tietää mitä tarkoittaa. Kun kuitenkin nuo ketkä on lähteneet mukaan ovat niitä hiukan tylsempiä kyniä penaalista, enkä halua lähteä tuohon mukaan edes tykkäämisen vertaa. Antaa siis olla, hihitelköön keskenään kuten ala-asteella.

Onneksi oma huumorintajuni on pikkasen kehittyneempää sorttia. ;)

[/quote]

Millä perustelet sen, että nämä muut ovat yksinkertaisia? Kertoo aika paljon ihmisestä, joka kategorisoi muita jonkun huumoriketjun perusteella. Onneksi huumorintajusi on kehittyneempää, kuin kirjoituksesi. ;)

[/quote]

huoh. Yleensä tunnen/tiedän fb-kaverini muutenkin kuin yhden päivityksen perusteella. ;). Nämä ovat niitä viikonloppujuoppoja tms. jotka muutenkin päivittelevät omanlaisiaan statuksia. Täten siis osaan päätellä, etteivät nämä ketjuviestitkään mitään maata mullistavan kirkkaita älynväläyksiä todennäköisesti ole. 

Lisäksi hiukan yksinkertainen ei tarkoita ettenkö voisi pitää ihmisestä. Mulla on monta kaveria jotka ajattelevat täysin erilailla kuin minä. Pitähät myös varmaan mun päivityksiä rasittavina tai tylsinä. ;)

Vierailija
28/29 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku naisten hassunhauska höpsöttelyjuttu. Onneksi en ole Facebookissa enää, eipähän tarvitse nähdä puolituttujen epäkiinnostavia päivityksiä.

Vierailija
29/29 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 13:25"]

Mun mielestä toi on omien kavereiden halventamista. Jos ei ole kuullut ketjuviestistä, voi ihan hyvin uskoa (osa noista on asioita jotka oikeasti voisi tapahtua, esim se että on raskaana tai muuttamassa jonnekin). 

En ymmärrä mitä hauskaa tuossa on. En mä ainakaan ala mitään kusetuksia harrastaa edes facessa, tottakai huumoripäivityksiä voi olla mutta tollaset ei mun mielestä kuulu niihin. Harmitti tuokin tapaus mistä joku kirjoitti että joku ollut oikeasti innoissaan lastenlapsesta ja sitten sanotaan että aprillia, pistä kusetus kiertämään.

Joo, tosi kypsää.

[/quote]

Onhan se vähän sellaista lapsellista huomiohuoraamista