Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua akneen, mistä?

Vierailija
20.11.2013 |

Olen 27-vuotias nainen ja kärsinyt finneistä 15-vuotiaasta lähtien enemmän tai vähemmän. Olen käyttänyt apteekista ilman reseptiä saatavia tuotteita kasvojen pesuun sekä päivä- ja yövoiteita. (basiron ja aknicyl) mutta silti saan finnejä. Välillä iho oli hyvässä kunnossa, välillä alkoi hieman kuivua mutta nyt taas kukkii kunnolla eikä apteekin tuotteista ole apua. Isoja finnejä ilmestyy jopa silmäkulmaan. Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta? Mikä auttoi? Ihotautilääkärille soitan huomenna aikaa, toivottavasti pääsisin pian.

Millä tuotteilla olisi hyvä puhdistaa kasvot meikeistä ym. ennen kasvojen pesemistä aknen hoitoon tarkoitetulla pesunesteellä?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt ja viikolla luin netistä että sinkki voisi auttaa. Tutkipa netistä. Ei se haitallistakaan ole jos sitä muutaman kuukauden kokeilee. Ainakin itse aion hakea sinkki-purkin apteekista. Savinaamio voi auttaa ja meikin pitäminen mahdollisimman kevyenä ja pitää tarvittaessa meikittömiä päiviä,että iho saa levätä.

Vierailija
22/38 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 00:48"]

Samaa olen miettinyt ja viikolla luin netistä että sinkki voisi auttaa. Tutkipa netistä. Ei se haitallistakaan ole jos sitä muutaman kuukauden kokeilee. Ainakin itse aion hakea sinkki-purkin apteekista. Savinaamio voi auttaa ja meikin pitäminen mahdollisimman kevyenä ja pitää tarvittaessa meikittömiä päiviä,että iho saa levätä.

[/quote]

Minä söin joskus sinkkiä, mutta se ei auttanut tosi pahaan akneen. Roaccutan auttoi ja nyt voisin kokeilla sinkkiä jälkihuoltoon. Sitä saa muuten halvemmalla tavaratalojen luontaistuoteosastoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs rikki? Kalliita voiteita löytyy jotka sisältävät rikkiä. Niitä voi itsekin tehdä eikä tule maksamaan kun perusvoiteen verran. Sekä pieniä määriä rikkiä sisäisesti kanssa 

Vierailija
24/38 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exuviance. Kokeilin antibioottii, ei toiminu mulla..ei korjannu hormoni tasapainoo.. ;) sehä se vaikuttaa acneen. E-pillerit (diane nova) toimii kans, mut e koko ikääni viitti niitä syyä. Exuviancella saanu parhaite kuntoo

Vierailija
25/38 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekin perusvoidetta putsaamiseen (esim. Aqualan L). Apteekin perusvoidetta kosteutukseen (esim. Humektan). Näppylöihin ja kuiviin kohtiin jotain vaseliinintapaista (tai Elisabeth Ardenin 8h cream, jos haluat hienostella). Ja paljon aurinkoa, mikä onkin yksinkertaista toteuttaa näin marraskuussa. Yritä jaksaa, muista ettet ole ainoa!

Vierailija
26/38 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vain l ievä akne. Olen kokeillut vaikka mitä, apteekin kamaa ja öljypuhdistusta ym. Ja aina menee pahempaan, iho tukkeutuu, finnit

ulehtuu tai tulee ihottumaa!

Nyt pesen lactacyd-pesunesteellä ja laitan ohutta urtekram-voidetta. Kesti pari viikkoa ennenkuin alkoi rauhoittua. Prismasta saa halvalla. Iho ei ole täydellinen, mutta ei tulehtunut, eikä kirvelevä.

Vierailija
27/38 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vain l ievä akne. Olen kokeillut vaikka mitä, apteekin kamaa ja öljypuhdistusta ym. Ja aina menee pahempaan, iho tukkeutuu, finnit

ulehtuu tai tulee ihottumaa!

Nyt pesen lactacyd-pesunesteellä ja laitan ohutta urtekram-voidetta. Kesti pari viikkoa ennenkuin alkoi rauhoittua. Prismasta saa halvalla. Iho ei ole täydellinen, mutta ei tulehtunut, eikä kirvelevä.

Vierailija
28/38 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua auttoi hormonaaliseen akneen lopulta vain roaccutan, 36-vuotiaaksi odotin ja kokeilin kaikkea muuta. Nyt iho on sileä ja virheetön, en olisi ikinä kuvitellut, että voisin näyttää noin kauniilta. Valitettavasti tämä ei vaan taida olla lopullista, kun kuuri on nyt päällä.

Vierailija
29/38 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roacuttan on ainoa lääke joka on auttanut akneeni, tosin silläkään tulos ei ollut pysyvä. Nyt kokeilussa on sinkkitabletit ja manteliöljyä kosteutukseen. Roacuttanin ja lapsettomuuden yhteydestä on ollut spekulaatiota, joten en tiedä söisinkö enää kyseistä lääkettä. Mutta tehokas se on. 

Vierailija
30/38 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo yks kommentti merisuola pesusta, sitä mäki tuun kokeileen! Kävin kanarial, merenranta kaupungis viikon pyörimässä. Huomasin, et reilun viikon aikana naama alko parantumaan ja ku tulin kotii, ni oli paremmassa kunnossa kun lähtiessäni. Mietin just tuota sillo, et vaikuttiko tuo meri ilmasto. Jos se suola vaikuttaa kerran jollain muullakin, ni ainaha noin halpaa keinoo kannattaa testata, tiiä vaikka auttais

Vierailija
31/38 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pese kasvot ruususuolalla tai kuolleen meren suolalla tai jollain muulla mineraalisuolalla...tappaa bakteereja, ravitsee ja pitää yllä kosteustasapainoa... sillä voi myös kuoria ihoa, voi käyttää kasvovetenä, tehdä naamioita, suolakylpyjä ja monenmoista..tehokas ja monikäyttöinen, ja luonnollinen tapa.

Vierailija
32/38 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi raaka kookosöljy tuntuu kyllä auttavan. Muuten puhdistan kuten ennenkin, mutta kasvorasvan tilalla kookosöljy ja päivittäin ruuan sekaan lusikallinen oliiviöljyä. + sokeri & vaaleet viljat, peruna jne pois.

Vierailija
33/38 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologini neuvo on auttanut. Olen jättänyt kaikki mineraaliöljypitoiset puhdistus- yms. aineet pois (valitettavasti koskee myös apteekin tuotteita). Käytän erästä saksalaista luonnon(?) sarjaa, jossa noita ei ole. Käyn säännöllisesti ihonpuhdistuksessa.

Vierailija
34/38 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttaa vain sokerin välttely, mikä on aivan tuskaa sillä rakastan makeaa.

T: Jo 30 vuotta aknen kanssa

Vierailija
35/38 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuullut homeopatian auttavan joillakin! Itse olen saanut siitä avun pahaan ihottumaan, niin uskon siihen muutenkin. Kannattaa kokeilla ennen roacutania, ei siinä mitään menetäkään.

Vierailija
36/38 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeopatian? Nyt minäkin innostuin. Tunteeko kukaan kelle olisi auttanut?

Vierailija
37/38 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeopatian? Nyt minäkin innostuin. Tunteeko kukaan kelle olisi auttanut?

Vierailija
38/38 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lievään akneen on auttanut suolasaippua. Se on siis pelkkä köntti puhadasta himalajansuolaa, sitä olen levittänyt suihkun yhteydessä koko kasvoille n. 5 min ajaksi. Tämän kun oon joka päivä tehnyt niin ainakin komedoja on hävinnyt ja iho on nyt niiiiin paljon puhtaampi ja raikkaampi.