Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko nipo vai onko Cheek todellakin 8v poikien

Vierailija
20.11.2013 |

musiikkia? Sanoitukset ei mun mielestä ole millään lailla lapsille sopivia eikä musiikkivideotkaan. Olenko ainoa nipo? jotenkin ne sanoitukset tuon 8 vuotiaan suussa on liian aikuismaisia...

Nyt toivoo levyä jouluksi enkä tiedä ostanko...

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo tosissas?

Vierailija
2/57 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heheheheheheheeee,

8-vuotiaat pojat ja 45-vuotiaat mammat kuuntelee samaa scheissea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan oikeasti ymmärrä, mitä hirveätä Cheekin lyriikoissa on. Varsinkin uusimmissa, lyriikat on lähinnä positiivista energiaa ja omaa itsetutkiskelua täynnä.

Hienoja biisejä imeä itseensä positiivista energiaa. No vähän itseriittoisuutta ja blingblingiä, mutta sehän kuuluu genreen eikä pilaa meistä ketään =)

Ja yleensäkin..Musiikkia voidaan kokea hyvin monella eri tavalla, sanat ovat  (voivat olla) monesti se pienin pointti musiikissa.

Oma esiteinini kuuntelee Rammstainit ja Avenged Sevenfoldit ja nauttii niistä ihan täysillä sen MUSIIKIN kautta (itseasiassa minäkin). Ei hän ime saatanallisia sanoituksia niistä ja mene pilalle, vaan nauttii musiikista.

Lähinnä pelkään, että tuo samainen esiteini menee pilalle tuolla koulun välitunnilla kavereiden mukana.

Monelta, monelta asialta lapsia pitää suojella, mutta musiikki on yksi asia, minkä voisi antaa olla jokaisen itse päätettävissä.

Vierailija
4/57 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 23:05"]

En ihan oikeasti ymmärrä, mitä hirveätä Cheekin lyriikoissa on. Varsinkin uusimmissa, lyriikat on lähinnä positiivista energiaa ja omaa itsetutkiskelua täynnä.

Hienoja biisejä imeä itseensä positiivista energiaa. No vähän itseriittoisuutta ja blingblingiä, mutta sehän kuuluu genreen eikä pilaa meistä ketään =)

Ja yleensäkin..Musiikkia voidaan kokea hyvin monella eri tavalla, sanat ovat  (voivat olla) monesti se pienin pointti musiikissa.

Oma esiteinini kuuntelee Rammstainit ja Avenged Sevenfoldit ja nauttii niistä ihan täysillä sen MUSIIKIN kautta (itseasiassa minäkin). Ei hän ime saatanallisia sanoituksia niistä ja mene pilalle, vaan nauttii musiikista.

Lähinnä pelkään, että tuo samainen esiteini menee pilalle tuolla koulun välitunnilla kavereiden mukana.

Monelta, monelta asialta lapsia pitää suojella, mutta musiikki on yksi asia, minkä voisi antaa olla jokaisen itse päätettävissä.

[/quote]

Jossei ihan Impaled Nazarenea kuuntele...Juu, itse olen huomattavasti raskaamman musiikin ystävä ja lapsi tykkää Cheekista. Mutta samoilla linjoilla lainatun tekstin kanssa. Harvemmin ne lyriikat kuitenkaan ovat mitään ihannoivia tms. Musiikkityylistä riippuen, sanoma on aika pitkälti sama. Se vain sanotaan eri tavalla. Useimmiten.

Vierailija
5/57 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä Cheekistä juuri mitään, mutta kahdeksanvuotias kulkee maailmassa aistit auki ja se mikä on pinnalla kiinnittää hänen huomionsa. Jos tekstit tuntuvat kyseenlaisilta vanhempien kannattaa pitää itse huolta lastensa asennekasvatuksesta eikä jättää sitä julkkisten tai median hoidettavaksi. Silloin lapset voivat varmasti kuunnella vaikka Cheekiä menemättä tärviölle. 

Vierailija
6/57 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 23:13"]

En tiedä Cheekistä juuri mitään, mutta kahdeksanvuotias kulkee maailmassa aistit auki ja se mikä on pinnalla kiinnittää hänen huomionsa. Jos tekstit tuntuvat kyseenlaisilta vanhempien kannattaa pitää itse huolta lastensa asennekasvatuksesta eikä jättää sitä julkkisten tai median hoidettavaksi. Silloin lapset voivat varmasti kuunnella vaikka Cheekiä menemättä tärviölle. 

[/quote]

Juurikin näin.

t. 4

Vierailija
7/57 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Avenged Sevenfoldilla saatanallisia sanoituksia?! Voi hellanlettas sentään :D :D Paula Koivuniemikin on vaarallisempi!

Vierailija
8/57 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pian 4v täyttävä hoitolapsi kuuntelee cheekkiä, en ole kauhuissani. on pahempaakin.

Vierailija
9/57 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 23:23"]

[/quote]

Avenged Sevenfoldilla saatanallisia sanoituksia?! Voi hellanlettas sentään :D :D Paula Koivuniemikin on vaarallisempi!

[/quote]

Siis moni pitää A7X:n musiikkia saatanallisena musiikkigenren takia. Tiedänhän minä toki ja tietää tyttärenikin mitä tuo musiikki oikeasti on.. 

Yleinen luulo vain on, että vähäkin heavympi on saatanasta ja pahasta.

Vierailija
10/57 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko lasten ajattelevan niin syvällisesti sanoja, eikä cheek edes kiroile.

Olihan näitä tenavatähti -kisoja, joissa pikkupojat lauloivat paatoksella "elämää juoksuhaudoissa"...

Vierailija
11/57 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorittelut, naisten väheksyntä, dokaaminen, octopussyt ja suuhun pantavat muijat. Ei ihan 8v:lle sopivaa tekstiä eikä maailmankuvaa.

Vierailija
12/57 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastanneille! Itsekkin ihmettelen miten tuo on niin monen mielestä sopivaa lapselle, onko kukaan koskaan kuunnellut niitä sanoja oikeesti? Mä olen ja siksi en tykkää että poikani laulaa niitä perässä, juuri noiden sanoitusten takia.

Se on hiukan edes eri asia jos sanat olis englannikksi niin niiden oikein kuuleminen ja perässä laulaminen olis hiukan vaikeempaa mutta suomeksi toi ämmien paneminen on helppo kuulla ja laulaa perässä.

En normaalisti edes ole nipo ihminen mutta tässä asiassa olen oikeasti miettinyt onko tämä sopivaa vai pitäiskö ostaa joku muu levy kotiin jouluksi? Vaikka sitä Robinia tai Isac Elliottia... Cheek on kuin joku kansallissankari josta kaikki tykkää ja kaikkien kuuluukin tykätä. Itse en ole herraan hullaantunu millään lailla mutta siitä ei ole kyse.

Oletteko nähny sen musiikkiviedeoita joissa melkein alastomat naiset kierii sängyillä? Näitäkö lapset saa katsoa? Tätäkö pojille opetetaan, aluletaan panemisesta, huorista ja siitä miten naiset on vaan esineitä? Miksi se on kaikille ok?

Toivoisin oikeasti kommentteja näihin, tää palsta on täynnä cheek faneja... Miksi cheekin sanomana naisten paneinen  ja kännääminen on ok, mutta esim. petri nygårdin sanoitukset tuomitaan. Sama sanomahan niissä on ja en todellakaan ostaisi petrin levyäkään lapselle.

Vierailija
13/57 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olikin valaiseva aloitus, koska en tosiaan ole kiinnittänyt Cheekin sanoituksiin sen enempää huomiota. Nyt kiinnitin, kiitos 13, enkä ostaisi levyä lapselle. 

Vierailija
14/57 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kuunneellut cheekiä kun se musa on niin ärsyttävää örinää, mutta noi sanoitukset menee ali riman. paljon paskempaa kuin ajattelin. tästäkö nyt sitten mummut ja mammat tykkää? noloa!

ei ole sopivaa tosiaankaan!

Vierailija
15/57 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti koko Suomen kuuluu fanittaa, hänhän on Roolimalli lapsillemme. Erityisesti pojille. Asennetta naisia kohtaan opettaa hienosti.

Vierailija
16/57 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pointti! Miksi näitä paheksutaan Petri Nygårdin sanomina? Cheekin suusta se onkin silkkaa kultaa. Unelmavävy-imago tekee ihmeitä.

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 11:58"]

Toivoisin oikeasti kommentteja näihin, tää palsta on täynnä cheek faneja... Miksi cheekin sanomana naisten paneinen  ja kännääminen on ok, mutta esim. petri nygårdin sanoitukset tuomitaan. Sama sanomahan niissä on ja en todellakaan ostaisi petrin levyäkään lapselle.

[/quote]

Vierailija
17/57 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

cheekin alamäki on alkanut, 15 minutes of fame on ohi. tiedotustilaisuus keikasta oli niin nolo, että viimeisetkin fanit alkavat tulla järkiinsä. suosio tuli altavastaajan asemasta, mutta toi rehentely vei sen charmin. sorry cheekki. 

Vierailija
18/57 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kieltämättä vähän hassun kuulosta kun alle 10v napero lauloi bussissa Cheek feat Jonne Aaronin "Anna mä meen"   .....EEeeei!! Ei mikään mulle riitä, mikään eiii!!! Ei mikään mulle riitä.....

Voi että sentään.

Vierailija
19/57 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

omg, kiitos noista lyriikoista, jotka joku teistä laitto! 

sit asiaan:

miksi cheekin sanomana kaikki menee läpi, että naisia vaan pannaan, 8 kerral niinkuin mustekala... ja vittu meitsil on rahaa, sitä taivaalta sataa jne... sil voi ostaa muijii...? no se menee läpi siksi, koska nykyään kaikkeen arvokeskusteluun tuodaan kateuskortti. Jos ei tykkää kokoomusnuorista tai cheekistä, on vaan kateellinen niille, koska niil on sentään muijii, rahaa, autoi, viinaa, valtaa, kaikkee...  Eli arvokeskustelu vaiennetaan heti alkuunsa "oot kateellinen vaan, that's it". Mistään ei saa sanoa mitään, kaikil pitää olla kivaa ja ne kenel ei oo kivaa, no ne on kateellisii...

Vierailija
20/57 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, löytyihän meitä samanmielisiä! Itsekin sitä olen ihmetellyt, että esim. fb on pullollaan 30-40 v. mammoja, jotka ihan innoissaan fanittavat Cheekkiä. Ei mitään hajua miksi.

Ja mitä tulee Petri Nygårdiin, niin vaikka hänenkin sanoitukset on tosi törkeitä ja lapsille sopimattomia, niin hän sentään tuntuu olevan aidosti huumorimielellä liikkeellä ja ehkäpä hivenen itseironisesti myös. Tämä herra Poski taas on säälittävän tosissaan, eikä itseironiasta ole häivääkään. Mikä tekee hänestä ehkäpä Nygårdiakin pahemman roolimallin lapsille (jotenkin kuvittelen, että lapsikin voi tajuta, että Nygård vetävää kaiken överiksi, toki voin olla väärässäkin).

t. Ei ap vaan se Cheekin "lyriikoita" postannut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi