Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko naapurien kurtturuusuidta ilmoittaa poliisille

Vierailija
21.09.2020 |

Naapureilla on kurtturuusua. Eivät poista. Poliisille?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kurtturuusu on tehnyt rikoksen tai käyttäytyy muuten häiritsevästi, niin ilmoita toki. Ymmärtääkseni se saa kasvaa vielä ensi kesänkin  kaikessa rauhassa, ellei ala käyttäytymään uhkaavasti.

Vierailija
22/23 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kurtturuusu on tehnyt rikoksen tai käyttäytyy muuten häiritsevästi, niin ilmoita toki. Ymmärtääkseni se saa kasvaa vielä ensi kesänkin  kaikessa rauhassa, ellei ala käyttäytymään uhkaavasti.

Mun kantapaikassa käy yks pubiruusu, joka käyttäyyy häiritsevästi. Pitäiskö siitä ilmottaa kanssa jollekin? Se ei itse tajua olevansa häiriöksi, vaan kuvittelee olevansa kovinkin hottis, ja joka jannun pitäis olla ihan onnessaan hänen huomiostaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kantapaikassa käy yks pubiruusu, joka käyttäyyy häiritsevästi. Pitäiskö siitä ilmottaa kanssa jollekin? Se ei itse tajua olevansa häiriöksi, vaan kuvittelee olevansa kovinkin hottis, ja joka jannun pitäis olla ihan onnessaan hänen huomiostaan.

Ja piti vielä sanomani, että on tosiaan aika kurttuinen.