MTV3:n rullaluistelijat ärsyttää
Varsinkin se yks joka tulee lähemmäs ja tuijottaa kameraan. Eikö ne voisi jo vaihtaa?
Kommentit (37)
Hyvän näkösiä roller derbyläisiä,ottaako urheilullisuus noin koppaan vai pöllöt? Vihaatte varmaan sitä uimaripöllöäkin... :D
Joo sama tuli mieleen! Onko pakko tunkea se pärstä ihan kiinni siihen ruutuun!?
Mua sieppaa suunnattomasti se mainostauoilla soitettava pilipalimusiikki, kun ne mainostaa nettisivujaan!!
No ei, nehän ovat paras ja taidokkaimmin toteutettu kanavatunnus koskaan.
Sillon kun toi uudistui, eka ajatus oli et "Mitä vittuu noi tekee mun telkkarissa??". Menisivät pois. En ymmärrä.
Minä tykkään ja olenkin nauhoittanut niitä pätkiä digiboksilleni :).
Olen saanut positiivisen (tyttöenergiaa) mielikuvan tuosta rollerderby-kulttuurista.
Mua ärsyttää vaan ne kauheet meikit, mitkä niillä on.
Mustakin ne on vähän outoja, mutta kuvittelin, että muutaman viikon jälkeen ne vaihdettaisiin johonkin ihan toisenlaiseen juttuun. Näköjään sitten ei.
Mä en kans ole oikein tavoittanut mitä noi edustaa... mut ihan liian paljon ärsyttävyyksiin astihan noi mainostauoilla pyörivät.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 14:26"]
Mua ärsyttää vaan ne kauheet meikit, mitkä niillä on.
[/quote]
Sama! Ihan kamala yritys tuoda perinteistä maikkarin pöllöä jotenkin muahauskasti esille. Jos ne ois normaaleissa asuissaan, se pätkä ois oikein kiva.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 04:18"]
Mitä rullaluistelevilla inkkareilla on muka tekemistä Maikkarin kanssa? Oliko sekin taas sen marimekkoplagioijan ukon "neronleimauksia" niin kuin se Alkon logoa matkiva uusi logokin?
[/quote] Häh? Voitko avata tätä hieman? Jos viittaat K.S:ään, niin eihän hän ole sitä logoa suunnitellut, ainoastaan pilkannut sitä (syystäkin) blogissaan!
Mutta kiva huomata, että muitakin ottaa päähän. Inhoan koko kanavaa ja inhoan roller derbyä (ihan urheilullinen olen, joten kateuskorttia on turha vetää esiin), joten tuo mainos...tuplaoksennus.
Se yksi luistelija on ihan Lady gagan näköinen, muita huomioita en ole tehnyt.oonko ainut jonka mielestä?
Pöllö on kynitty pissisten sulkapäähineeksi =(
Joo ällöjä, en tykkää tuosta yhtään. Koko tuo roller derby instituutio on jotenkin vastenmielinen. En tykkää siitä, mitä ne edustaa. Sellaista väkivaltaista kissatappelua. Roskaväkeä, sellaista joka polttaa tupakkaa likaisilla takapihoilla, harrastaa irtosuhteita amerikkalaisissa autoissa, kiroilee ja syljeskelee miehekkäästi, vaikka ovat naisia. Trashia.
Minusta ne rullaluistelijat on tosi kivoja. Vähän samaa iloista energiaa kuin lottoarvonnan mainoksessa.
Nainen 51 v
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 16:28"]
Minusta ne rullaluistelijat on tosi kivoja. Vähän samaa iloista energiaa kuin lottoarvonnan mainoksessa.
Nainen 51 v
[/quote]
Makuja on näköjään monia, minua tuollainen tekopirteys ällöttää sanoinkuvaamattomasti.
niinpä!!